Inserite una tavula da Word in Microsoft Excel

Più spessu, ci vole à trasmette una tavula da Microsoft Excel in Word, anzi chè viceversa, ma i casi di trasferimentu inversu ùn sò ancu così rari. Per esempiu, qualchì volta hè necessariu per trasferisce una tavula in Excel, fatta in Word, per uttene a funzionalità di un editori di tabella, per calculà i dati. Scopri chì esce manere di trasbordà e tavule in sta direzzione esiste.

Copia Normale

U modu più faciule per trasferisce una tavula hè aduprà u metudu regale di copia. Per fà quessa, selezziunate a tavula in Word, cliccate puru u dirittu nantu à a pagina, è selezziunate u vociu "Copia" in u menù contestuale chì si vede. Pudete, invece, cliccate nantu à u bottinu "Copia", chì si trova in cima à a cinta. Un'altra opzione assuma, dopu a selezzione di a tavula, premendu Ctrl + C nantu à a tastiera.

Allora ci hà copiatu a tavula. Avà avemu bisognu di appiciccarlo in un foglio di Excel. Fighjate Microsoft Excel. Facemu clic nantu à a cella in u locu induve vulemu mette a tavula. Da rimarcà chì questu cellula diventa a cella superiore sinistra di a tavula da inserisce. Da questu hè necessariu procedere quandu pianu u piazzamentu di a tavula.

Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse, è in u menù contestuale in l'opzioni di inserzione, selezziunate u valore "Salvà u formattu originale". Puru dinò inserisce una tavula cliccendu nantu à u "Pulsu Inserisci" situatu à a sinistra di u rossu. In alternativa, ci hè una opzione per digità a combinazione di tasti Ctrl + V in a tastiera.

Dopu, a tavula sarà inserita in u stratu di Microsoft Excel. E celle di fogli ùn abbinanu micca e celle in a tabella inserita. Perciò, per rendere u tavulu sembranu presentable, esse deve esse allungatu.

Importa tabella

Inoltre, ci hè un modu più cumplicatu per trasferisce una tavula da Word in Excel, importendu dati.

Aprite a tavula in u prugramma Word. Selezziunu. Dopu, andate à a scheda "Layout", è in u gruppu di strumenti "Dati" nantu à a nastro, cliccate nantu à u bottu "Converti in testu".

A finestra di configurazione di a cunversione si aprite. In u parametru "Separator", u switch deve esse piazzatu à a posizione "Tabulation". S'ellu ùn hè micca u casu, muvite u switch à sta posizione, è cliccate nantu à u bottu "OK".

Vai à la scheda "File". Selezziunà l'elemento "Salvà cum'è ...".

In a finestra di salvataggio di u documentu aperta, specificate a situazione desiderata di u file chì salvemu, è ancu attribuu un nomu se u nome predefinitu ùn risponde micca. Benchì, pussutu chì u schedariu salvatu hè solu un intermediu per trasferisce a tavula da Word in Excel, ùn ci hè nè una ragione speciale per cambià u nome. A cosa principale da fà hè di definisce u parametru "Plain text" in u campu "File type". Cliccate nantu à u bottinu "Salva".

A finestra di conversione di i file si apre. Ùn hè micca bisognu di fà cambiamentu, ma devi ricordà a codificazione in cui salvate u testu. Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu à ciò, esegui Microsoft Excel. Vai à la scheda "Dati". In a scatula di l'impostazioni "Get data esterna" in a cinta, cliccate nantu à u pulsante "Da u testu".

A finestra di importazione di i testi in apertura. Cercamu u schedariu di u salvamentu in Word, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Import".

Dopu, apre a finestra di l'Assistente Testu. In l'impostazioni di u furmatu di dati, specificate u parametru "Delimited". Piazzate a codifica in concordanza cù quella in cui salvasti u documentu di testu in Word. Nantu à a maggior parte di i casi, sarà "1251: cirillicu (Windows)". Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

In a prossima finestra, in l'impostazione "Simbolu-delimettore" hè, pone l'interruttore in a posizione "Tabulazione", se ùn hè micca impostata per difettu. Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

In l'ultima finestra di l'Assistente Testu, pudete formattà i dati in colonne, tenendu in consideru u so cuntenutu. Selezziunu una colonna specifica in u campu di dati, è in l'impostazioni di u formatu di dati di colonna, selezziunu una di quattru opzioni:

  • cumunu;
  • testu;
  • a data;
  • salta colonna.

Facemu una operazione simile per ogni colonna separatamente. À a fine di u formatariu, cliccate nantu à u bottinu "Finisci".

Dopu à quessa, apri a finestra di dati di importazione. In u campu specificà l'indirizzu di a cella, chì serà a cella estrema superiore sinistra di a tavula inserita. Se truvate difficiuli di fà quellu manualmente, cliccate nantu à u bottinu à a destra di u campu.

In a finestra chì si apre, selezziunate solu a cella desiderata. Poi, cliccate nantu à u bottinu à diritta di i dati entrati in u campu.

Tornà à a finestra di importazione di dati, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Comu pudete vede, a tavula hè inserita.

Dopu, se vulete, pudete piazzare i limiti visibili per questu, è ancu formattallu cù i metudi di Microsoft Excel standard.

Di sopra, sò stati presentati dui modi per trasferisce una tavula da Word in Excel. U primu metudu hè assai più simplici cà u secondu, è tuttu u prucedimentu pigliava tantu menu. In listessu tempu, u secondu metudu garantisce l'assenza di simbuli inutili, o u spostamentu di e cellule, ciò chì hè bellu pussibule cù u trasferimentu da u primu metudu. Dunque, per determinà l'opzione di trasferimentu, avete bisognu di custruisce nantu à a complessità di a tavula è di u so scopu.