In Windows 10 versione 1607 (Anniversary Update), parechje applicazioni nova sò apparse, una di esse Quick Assist, chì furnisce a capacità di cuntrullà un computer in cunsunimu via Internet per furnisce u supportu à l'utente.
Ci hè parechje prugrammi di stu tipu (veda megliu Mpinu Programmi di Scrittura in Turdu), unu di i quali, Microsoft Remote Desktop, era dinò presente in Windows. I vantaghji di l'applicazione "Aiutu Rapidu" sò chì questu utilità sia presente in tutte le edizioni di Windows 10, è hè ancu assai faciule d'usu è adatta per a più larga gamma di utenti.
È un inconveniente chì pò dà fastidiu à l'usu di u prugramma hè chì l'utenti chì furnisce l'assistenza, chì si connette à u desktop à distanza per a gestione, deve avè un account Microsoft (questu hè opzionale per a partita cunnessa).
Usendu l'applicazione Quick Assist
Per uttene l'applicazione integrata à accede à u desktop à distanza in Windows 10, deve esse messu in scena nantu à i dui urdinatori - u volumu à chì sò cunnessi è quellu da u quali hè uttenitu l'aiutu. Di conseguenza, in sti dui computer Windows 10 devia esse installatu almenu versione 1607.
Per iniziare, pudete aduprà a ricerca in a barra di applicazioni (basta cuminciare a digità "Aiutu Veloce" o "Assistenza Rapida"), o trova u prugramma in u menu Start in a sezione "Accessori - Windows".
A cunnessione à un computer à distanza hè fatta cù i seguenti passi simplici:
- Nantu à u computer da chì vi si sta cunnessi, cliccate "Provide Help". Ci puderà dà bisognu di logà in u vostru contu di Microsoft per u primu usu.
- In un casu, trasmette u còdice di sicurezza chì compare in a finestra à a persona à a cui computer voi stai cunnessi (per telefono, e-mail, sms, via messaggera istantanea).
- L'utente à quale sò cunnessi cliccanu "Get Help" e inserisce u còdice di sicurezza fornitu.
- Poi mostra una infurmazione nantu à u persunore chì vole dì cunnessione, è u pulsante "Allow" per appughjà a cunnessione à distanza.
Dopu un utilizatore remote, cliccanu nantu à "Permette", dopu una breve attesa per a cunnessione, una finestra cù l'utente a distanza di Windows 10 cù a capacità di gestisce u apparisce da a parte di a persona assistente.
In cima di a finestra "Aiutu Prudenttu" ci sò ancu pochi cuntrandi semplici:
- L'informazione nantu à u livellu di accesso di l'utente remote à u sistema (u campu "Modu di l'utente" - amministratore o utente).
- Pulsante cù una matita - permette di fà note, "disegna" in un desktop à distanza (l'utente a distanza vede ancu questu).
- Aghjunghje a cunnessione è chjamà u manager di e attività.
- Pausa è interrompe una sessione di desktop à distanza.
À parte sua, l'utente à cui sò stati cunnessi pò mettendu in pausa a sessione d'aiutu o chjude l'applicazione sì avete bisognu di mettere subitu subitu un sessu di cuntrollu da l'ordinatore.
Nant'à e possibilità sottili ci hè u trasferimentu di file da e per un computer remoto: per fà ciò, copia una schedula in una località, per esempiu, nant'à u vostru computer (Ctrl + C) è appiccà (Ctrl + V) in un altru, per esempio, in un computer à distanza.
Quì, forse, è tuttu di l'applicazione integrata di Windows 10 per accede à u desktop à distanza. Ùn troppu funziunale, ma d'altra parte, parechji prugrammi cù u scopu simile (u listessu TeamViewer) sò aduprati da a maggioranza solu per e cose di e caratteristiche chì si trovanu in Aiutu Rapidu.
Inoltre, per aduprà l'applicazione integrata, ùn avete micca bisognu à scaricà niente (à dispusitu di soluzioni di terze parti), è per cunnessione à un desktop à distanza da Internet, ùn sò necessarie impostazioni speciali (à dispusizione di Microsoft Remote Desktop): entrambi questi elementi un ostaculu per un utilizatore principiante chì hà bisognu di aiutu cun un computer.