Probabilmente, ognunu di noi hà i cartulari è i file chì vorremmu nascondeli da l'ochji curiosi. Specialmente quandu micca solu di voi, ma ancu altri utilizatori travagliavanu à u computer.
Per fà quessa, pudete, naturalmente, mette una password in una cartella o archivita cun una password. Ma questu metudu ùn hè micca sempre cunsideratu, soprattuttu per quelli chì avete da travaglià. Per questu prugramma hè più adatta per criptografia di i file.
U cuntenutu
- 1. Programma di crittografia
- 2. Creà è criptografia u discu
- 3. Operà cù un discu criptatu
1. Programma di crittografia
Malgradu u numeru numeru di prugrammi pagati (per esempiu: DriveCrypt, BestCrypt, PGPdisk), aghju sceltu di fermà à sta recensione per a libera, chì serà basta per a maggior parte di l'utenti.
Veru cripta
//www.truecrypt.org/downloads
Un eccellente prugramma per criptografà i dati, sia i file, i cartelli, etc. L'essenza di u travagliu hè di creà un file chì ricorda una immagine di u discu (à propositu, e nuove versioni di u prugrammu ti permettenu di criptografà ancu una partizione intera, per esempiu, pudete criptare una unità flash USB è usarli senza timore chì qualcunu, eccettu, pudete leggere e informazioni). Questu file ùn hè micca tantu faciule per l'apertura, hè criptografatu. Se scordate a password da un tali file - vedete mai i vostri schedari chì sò stati salvati in essi ...
Ciò chì hè interessante:
- invece di a password, pudete aduprà u file chiave (una opzione assai interessante, ùn ci hè nè file - ùn ci hè accessu à u discu criptatu);
- parechji algoritmi di crittografia;
- a capacità di creà un discu criptatu nascondu (solu voi sapete di a so esistenza);
- L'abilità di attribuisce i pulsanti per montà rapidamente u discu è smuntà (disconnu).
2. Creà è criptografia u discu
Prima di cuminciare à criptà i dati, avete bisognu di creà u nostru discu, nantu à chì copiamu i schedari chì necessitano da esse nascosti da l'ochji curiosi.
Per fà quessa, eseguite u prugramma è premete u pulsante "Crea u Volume", vale à dì. procedere per creà un novu discu.
Selezziunu u primu elementu "Crea un contenitore di file criptografatu" - a creazione di un file contenitore criptatu.
Quì ci sò pussibule una scelta di dui opzioni di file contenitori:
1. Normale, standard (quellu chì sarà visibile à tutti l'utenti, ma solu quelli chì sà a password) pò apru.
2. Nuttatu. Solu pudete sapere di a so esistenza. Altri utilizatori ùn puderanu micca vede u vostru file contenitore.
Ora, u prugramma ti dumandarà di specificà a situazione di u vostru discu secretu. Aghju da vede à sceglie una unità chì hà più spaziu. Di solitu un tale discu D, dipoi sistema C di cunduzione è in quantu, di solitu installatu in Windows.
Passu impurtante: specificà l'algitimu di crittografia. Ci sò parechji in u prugramma. Per l'utente uninitiated ordinarie, diceraghju chì l'algitimu AES, chì u prugramma offre per difettu, permette di pruteggere i vostri schedari assai affidabile è hè improbabile chì qualcunia di l'utenti di u vostru computer ne puderà piraccà! Pudete selezziunà AES è cliccate nantu à u prossimu - "NEXT".
In stu passu pudete sceglie a taglia di u vostru discu. Appena sottu, sottu à a finestra per entrà a dimensione desiderata, u spaziu libaru hè affissatu in u vostru discu rigalu.
Password - pochi caratteri (almeno 5 à 6 raccomandati) senza quali l'accessu à u vostru discu secretu sò chjusi. Vi vogliu à sceglie una password chì ùn ne scurdate micca dopu un paiu d'anni! In caso contrario, l'infurmazioni impurtanti pò diventà indisponibile per voi.
L'ultimu passu hè di specificà u sistema di file. A maiò principale differente per a maggior parte di l'utenti di u sistema di file NTFS da u sistema di lìbbule FAT hè chì pudete ponete i file più grandi di 4GB in NTFS. Se avete una dimensione abbastanza "larga" di u discu secretu - vi aduiu selezzione di u sistema di file NTFS.
Dopu avè selezionatu - cliccate nantu à u pulsante FORMAT è aspettate qualchi secondi.
Dopu un pocu di ghjornu, u prugramma vi informerà chì u cuntinu criptografu di u contenitore hè statu creatu cù successu è pudete cuminciare à travaglià cù u serviziu! Bene ...
3. Operà cù un discu criptatu
U meccanismu hè abbastanza sèmplice: sceglite quale contenitore di file volete cunnessu, allora inserisci a parola d'accessu à ellu - se tuttu hè "OK", allora un novu discu apparisce in u vostru sistema è pudete lavorà cun se cum'è un vera HDD.
Considerà in più dettu.
Fate un clic destro sulla lettera di unità che si desidera assegnare al file contenitore, nel menu a discesa selezionare "Seleziona file e montare" - seleziona il file e attaccala per ulteriori lavori.
Dopu, u prugramma ti dumandarà ch'ella scrivi una password per accede à i dati criptografati.
Se a password hè stata specificata, vi vedete chì u schedariu contenitore hè statu aperto per u travagliu.
Se andate à "u mo computer" - allora avverete subitu u novu discu duru (in u mo casu hè a traccia H).
Dopu avete travagliatu cù u discu, avete bisognu di u chjerchju affinchì altri ùn puderanu micca usarli. Per fà quessa, cliccate solu un bottinu - "Spegni tutti". Dopu à quessa, tutti i dischi segreti sò disattivati, è per accede à elli bisogna rientra di u password.
PS
À propositu, se micca un secretu, chì utilizza i prugrami simili? A volte, ci hè una necessità di nascundà decine di file in postazioni di lavoro ...