Exit Safe Mode on Android

In i sistemi operativi Android, una speciale "Modu sicuru" hè prumessu chì vi permette di avviare u sistema cù funzioni limitate è disattivà l'applicazioni di terze parti. In sta manera, hè più faciule per sceglie qualsiasi prublema è risolve lu, ma chì si in un mumentu avete bisognu di passà à l'Android "normale"?

U passatu da Sicuro è Normale

Prima di tentà di usciri di "Modu Pruvenu", avete bisognu di decideru cumu puderete intrà. In tuttu, ci sò e opzioni chì seguite per entrà in u "Modu Furu":

  • Premete u pulsante di accensione è aspettate chì u menù spiciali sia apparutu, induve l'opzione hè premuta parechje volte cù un dittu "Putenza". O ancu tene chjude questu opzione è ùn lassate micca finu quandu vedite un offerta da u sistema per andà à "Modu sicuru";
  • Fate tuttu u listessu cum'è a versione precedente, ma invece "Putenza" sceglite Reboot. Questa opzione ùn funziona micca nantu à tutti i dispositivi;
  • U telefuninu / tablet in sè pò accende questu metanu se si capiscini in u sistema i malfunzionamenti serii.

L'entrata in Modu fora di pussibule ùn hà micca un prublemu di elevata difficoltà, ma pudete esse certi difficoltà à trascorreru.

Metudu 1: Rimozione di a batteria

Va capitu chì questu opzione sia pigliata da solu in dispositivi chì anu avè a capacità di avè un accessu rapidu à a batteria. Garantisce u 100% di u risultatu, ancu sì avete un accessu faciule à a batteria.

Segui sti passi:

  1. Spegni u dispositiu.
  2. Rimuova a copertura posteriore da u dispositiu. Nant'à qualchi mudelli, pò esse necessariu scintillà i fermu speciali cù una cartulina di plastica.
  3. Rimuova attentamente a batteria. S'ellu ùn hà micca cessa, hè megliu à abbandunà stu metudice per ùn fà ancu peggio.
  4. Aspettate un pocu (almenu un minutu) è installate a batteria in u so locu.
  5. Chiudite a copertura è pruvate à accende u dispositivo.

Metudu 2: Riprudimentu speciale

Questu hè unu di i modi di cunfidenza à uscire. "Modu sicuru" in dispositivi Android. Tuttavia, ùn hè micca supportatu per tutti i dispositivi.

Istruzioni per u metudu:

  1. Rinviate u dispositiu tenendu u pulsante di accensione.
  2. Poi u dispositiu ripartirà di per se, o bisognu cliccà nantu à l'elemento corrispondente in u menù di a finestra.
  3. Ora, senza aspettà a piena carreggiata di u sistema operativu, teni premutu u bottinu / tocca "Casa". Talvolta un buttinu di potenza pò esse adupratu invece.

U dispositariu scaricarà normalmente. Tuttavia, durante a carica si pò congelà un paru di volte è / o si spegne.

Metudu 3: Esce da u menù nantu à

Quì, tuttu hè simile à l'entrata standard "Modu sicuru":

  1. Fighjate u pulsu di l'alimentazione finu chì un menu speciale vene nantu à u schermu.
  2. Fighjate una opzione quì "Putenza".
  3. Dopu un pocu di ghjornu, u dispositiu vi chiede di scaricà in u modu normale, o si piazza e si spegne e dopu inizià nant'à ellu (senza avvisu).

Metudu 4: Ripristina di fabbrica

Questu metudu hè dumandatu per l'usu solu in casi d'emergenza quandu nant'à altra cosa aiuta. Quandu si resettanu à l'impostazioni di a fabbrica, tutte e informazioni di l'utente saranu cancellate da u dispositivo. Se possibile, trasferisce tutti i dati personali à altri media.

Per di più: cumu resettà Android à l'impostazioni di a fabbrica

Cumu si pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule per andà da u "Modu fora di vita" nantu à i dispositivi Android. Tuttavia, ùn si deve micca scurdà chì, se u dispositariu hà entratu in questa modalità, allora prubabile hè un qualchì mancanza di sistema, perciò, prima di usciri "Modu sicuru" hè desiderabile di eliminà.