TrueCrypt - istruzioni per i principianti

Se avete bisognu di un strumentu simpanu è assai affidabile per criptografà i dati (lima o dischi interi) è si esclusi l'accessu da persone non autorizzate, TrueCrypt hè probabilmente u megliu arricchiu per questo scopu.

Stu tutorial hè un esempiu simplici di aduprà TrueCrypt per creà un "discu" criptografatu (volume) è poi travaglià cun ne. Per a maiò parte di i travagli di prutezzione di i vostri dati, l'esempiu descrittu sarà sufficiente per u successu indipendente di u prugramma.

Update: TrueCrypt ùn hè più sviluppatu o supportatu. Aghju chjoveru aduprà VeraCrypt (per cifrà i dati nantu à i dischi fora di sistema) o BitLocker (per cifrà un discu cù Windows 10, 8 è Windows 7).

Unni pudete scaricà TrueCrypt è cume per installà u prugramma

Pudete scaricà TrueCrypt gratuitamente da u situ ufficiale à //www.truecrypt.org/downloads. U prugramma hè dispunibule in versione per tre piattaforme:

  • Windows 8, 7, XP
  • Mac os x
  • Linux

L'installazione di u prugramma stessu hè un simprimentu accordu cun tuttu ciò chì hè propositu è ​​premendu u pulsante "Avanti". Per difettu, l'utilità hè in inglese, se avete bisognu di TrueCrypt in russo, scaricate u russo da a pagina //www.truecrypt.org/localizations, allora installatu u seguitu:

  1. Scaricà l'archiu russo per TrueCrypt
  2. Estraggi tutti i file da l'archiu in a cartella cù u prugramma installatu
  3. Run TrueCrypt. Forse a lingua russa hè attivata da sè (sì Windows hè russo), se ùn, andate in Impostazioni (Impostazioni) - Lingua è selezziunu quellu chì vulete.

Questu cumpleta l'installazione di TrueCrypt, andate à a guida d'utente. A manifestazione hè fatta in Windows 8.1, ma in versioni precedenti qualcosa ùn sarà micca diversa.

Usendu TrueCrypt

Dunque, avete installatu è lanciatu u prugramma (in i screenshot ci sarà TrueCrypt in russe). A prima cosa chì vi hà da fà hè di creà un volume, cliccate nantu à u bottinu pertinente.

L'assistru per a creazione di u volumu TrueCrypt si apre cù i seguenti opzioni di creazione di u volume:

  • Crea un contenitore di file criptografatu (questa hè a versione chì veremu analizzà)
  • Cifre una partizione o un discu non-sistema - Cosa significa criptografia piena di tutta la partizione, u discu duru, u discu esternu, nantu à quale u sistema operativu ùn hè micca installatu.
  • Cifre una partizione o un discu cun u sistema - criptografia piena di a partizione di u sistema intera cù Windows. Cumandà u sistema operativu in futuro, avemu da entrà una password.

Sceglite "u contenitore di file criptatu", l'opzione più semplice, abbastanza per affrontà u principiu di crittografia in TrueCrypt.

Dopu à quellu, vi sarà dumandatu di sceglie un volume regule o nascosto. Da e spiegazioni in u prugramma, pensu chì sia chiaru quali sò e differenze.

U passu chì cioè hè di sceglie a situazione di u volumu, cioè a cartella è u schedariu duve si truverà (perchè avemu sceltu di creà u contenitore di file). Fate un clic su "File", andate in a cartella duve avete intenzione di salvà u volume crittografatu, inserite u nome di file desideratu cù l'estensione .tc (veda l'immagine sottu), cliccate "Salva", e poi cliccate "Avanti" in a creazione guidata di u volume.

U prossimu passu di configurazione hè a selezzione di opzioni di crittografia. Per a maiò parte di e attività, se ùn si hè micca un agente segrettu, i paràmetri standard sò abbastanza: pudete esse sicuri chì senza un attrezziunu spiciali, nimu ùn pò vede i vostri dati prima di un pocu d'anni.

U passu successivu hè di definisce a dimensione di u volumu criptografatu, dipende da quantu dimensione di u file pensate di tene segreto.

Fate un clic nantu à "Avanti" è vi verrà dumandatu di entrà una password è cunfirmà a password in tale situ. Se vulete veramente proteggere i file, seguite e raccomandazioni chì vedite in a finestra, tuttu hè discupratu in dettu quì.

À u stadiu di formattazione di u volume, vi sarà dumandatu di spostà u mouse nantu à a finestra per generà dati casuali che aiutanu à aumentà a forza di crittografia. Inoltre, pudete specificà u sistema di file di u volume (per esempiu, selezziunate NTFS per conservà i file più grandi di 4 GB). Dopu ciò, fate un clic, cliccate nantu à u "Positu", aspettate un pocu, è dopu chì vedite chì u volumu hè statu creatu, uscite da l'assistente per a creazione di u volume TrueCrypt.

Operà cun un volume TrueCrypt criptografatu

U passu chì cioè hè di muntà u volumu criptografatu in u sistema. In a finestra principale TrueCrypt, selezziunate a lettera di l'unità chì sarà assegnata à a volta criptografata è cliccendu "File" specificà u caminu à u file .tc chì creatu in precedenza. Fate un clic nantu à u bottu "Mount", è allora inserite a password chì si pone.

Dopu, dopu, u volumu montatu hè riflessu in a finestra principale TrueCrypt, è se aprite Explorer o Miu Computer, puderete vede un novu discu chì rappresenta u volumu criptografatu.

Ora, cù qualchì operazione cù u discu, salvà i schedari nantu à elli, u travagliu cun elli, sò criptati à a volata. Dopu avè travagliatu cù u volumu TrueCrypt criptografatu, cliccate "Dismount" in a finestra principale di u prugramma, dopu chì, prima chì a prossima password hè inserita, i vostri dati saranu inaccessibili per l'altri.