Quandu si lavora cù e tabelle, à volte si deve cambià a so struttura. Una di e variante di sta procedura hè a concatenazione di stringhe. In stu casu, l'oggetti cumpressi sò trasformati in una linea. In più, ci hè a possibilità di raghjunghje elementi di stringa vicinu. Scopemu in chì modu hè pussibule di portà à una pussibbilità simile di l'associazione in Microsoft Excel.
Vede ancu:
Cume unisce e colonne in Excel
Cume unisce e cellule in Excel
Tipi di associazione
Come sopra menzionatu, ci sò dui tipi principali di concatenazione di stringhe - quandu più linee sò convertite in una sola è quandu sò aggirate. In u primu casu, se l'elementi di stringa sò stati pieni di dati, allora sò tutti persi, eccettu per quelli chì eranu situati in u primu elementu. In u secondu casu, e linee rimanganu cum'è esse eranu, sò solu cumparate in gruppi, l'oggetti in cui si pò scurdà cliccendu nantu à l'icona da simbulu "minus". Ci hè un'altra opzione di cunnessione senza perdita di dati cù a formula, chì descrivemu separatamente. Hè nantu à a basa di sti tipi di trasformazioni chì soi furmati vari modi di cumbinà linie. Fighjà nantu à elli in più dettu.
Metudu 1: Unisci in a finestra di formattazione
Prima di tutti, guardemu a possibilita di cumingre linee nantu à un fogliu in a finestra di formattazione. Ma prima di cunsultà cù a procedura di fusione diretta, avete bisognu di selezzià e righe vicine chì avete intenzione di fondu.
- Per mette in evidenza e linee chì anu da combinà, pudete aduprà duie tecniche. U primu di questi hè chì si pizzica u pulsante sinistro di u mouse è trascina longu i settori di quelli elementi in u pannellu verticale di coordinate chì volete combinà. Sò evidenziati.
Inoltre, tuttu di u listessu pannellu verticale di coordinate pò esse cliccatu cù u bottinu sinu di u mouse nantu à u numeru di u primu di e linee da intrà. Poi cliccate nant'à l'ultima linea, ma nta a stessa tempu tene premutu u tastu Shift in a tastiera. Questu mette in evidenza l'intera gamma trà questi dui settori.
- Una volta chì l'ampiezza desiderata hè selezionata, pudete andà direttamente à a procedura di fusione. Per fà quessa, cliccate à duminiu cliccà in ogni locu in a selezzione. U menu contestuale si apre. Vai à lì nantu à l'elemento "Formatu celle".
- Attiva a finestra di formattazione. Move a tabulazione "Alignment". Dopu in u gruppu di impostazioni "Mostra" marcà a scatula "Cunsunimentu cellulare". Dopu, pudete cliccà nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
- Dopu à ciò, e righe selezionate saranu cunfustrate. Inoltre, a cunfusione di cellule si truvarà finu à a fine di u fogliu.
Ci sò dinò opzioni alternative per cambià a finestra di formattazione. Per esempiu, dopu di selezzione di e righe, essendu in a tab "Casa", pudete cliccà nantu à l'icona "Format"situatu nantu à a nastro in un blocu di strumentu "Cells". Da a lista di azzioni visualizzate, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
Inoltre, in a stissa scheda "Casa" Pudete cliccà nantu à a freccia obliqua, chì hè situata nantu à u nastro in u angulu inferiu dirittu di a casella di attrezzi. "Alignment". È in stu casu, a transizione sarà fatta direttamente a tab "Alignment" formattate le finestre, cioè l'utente ùn hà micca da fà una transizione ulteriore tra tabs.
Pudete ancu andà à a finestra di formattazione premendu una combinazione di tasti d'accessu. Ctrl + 1dopu à a scelta di l'elementi necessarii. Ma in questo casu, a transizione sarà fatta in a scheda di a finestra "Formatu celle"chì era visitatu l'ultima volta.
In una varianta di a transizione à a finestra di formattazione, tutte l'azione ulteriore à unisce le linee devenu esse fatte in cunfurmia in l'algitimu descrittu sopra.
Metudu 2: aduprate strumenti in a nastro
Pudete ancu cumingre linee aduprendu un bottinu nantu à un nastro.
- Prima di tutti, facemu a selezzione di e linee necessarie cù una di quelle opzioni chì sò state discusse in Metudu 1. Dopu avanza a tab "Casa" è cliccate nantu à u bottinu nantu à u nastro "Unisci è mette in centro". Ci hè situatu in u blocu di l'utelli. "Alignment".
- Dopu à ciò, l'ampieghju di linee selezionatu sarà cunfusciatu à a fine di u fogliu. In questu casu, tutti i registri chì saranu fatti in sta linea cumuna saranu situati in u centru.
Ma micca in tutti i casi, hè necessariu chì u testu sia messu in u centru. Cosa fate s'ellu deve esse postu in una forma standard?
- Fate una selezzione di e righe à adiunà. Move to tab "Casa". Cliccate nantu à u nastro nantu à u triangulu chì si trova à a destra di u bottinu "Unisci è mette in centro". A lista di e diverse azzioni si apre. Sceglite un nome "Unisci le cellule".
- Dopu, li linee saranu cunfurtati in una sola, è i valori di testu o numerichi saranu piazzati cum'è inerenti in u so furmatu numericu di difettu.
Metudu 3: unite stringhe in una tavula
Ma ùn ci vole micca sempre di fondu linee finu à a fine di u fogliu. Moltu più spessu una cunnessione hè fatta in un array di tabelle specifichi. Fattu vene à cumu fà.
- Selezzi tutte e cella in e righe di a tavula chì vulemu unisci. Questu pò esse ancu fattu in dui modi. U primu di questi hè chì tenite u pulsu di u mouse sinu è trascina tutta a zona da evidenziare cù u cursore.
U sicondu metudu hà da essa una specie di utilizà a cumminazione di una grande serie di dati in una linea. Cliccate subitu nantu à a cella superiore sinistra di u range da combinà, è allora, tenendu u pulsante Shift - in u sà u dirittu inferiore. Pudete fà u cuntrariu: cliccate nantu à a cella superiore a destra è in a basa sinistra. L'effettu sarà esattamente uguale.
- Dopu chì a selezzione hè stata fatta, procedemu cù una qualsiasi di e opzioni descritte in Metudu 1, in a finestra di formattazione di cellule. In questu facemu tutte e stesse azzioni chì sò state discusse in precedenza. Dopu à quessa, e linee in a tavula sò unite. In questu casu, solu i dati situati in a cella superiore sinistra di a gamma combinata sò salvati.
L'unione in una tavula pò esse fattu per mezu di strumenti nant'à u nastro.
- Selezziunate e righe necessarie in u tavulu per una di e dui opzioni chì sò state spiegate sopra. Allora in tab "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Unisci è mette in centro".
Oppure cliccate nantu à u triangulu à a sinistra di stu bottinu, dopu cliccate nantu à l'elemento "Unisci le cellule" u menu espansiu.
- L'unione sarà fatta secondu à u tipu chì l'utente hà sceltu.
Metudu 4: Combinazione di informazioni in Strings senza Perdite di dati
Tutti i metudi di a cummentazione sopra cullati implicanu chì, dopu a procedura, è pienu tutti i dati in l'elementi cumpressi, fatta eccezione per quelli chì si trovanu in a cellula in diretta superiore. Ma à qualchì volta si vulete combinà senza perdite certi valori situati in diverse righe di a tavula. Questu pò esse fattu cù una funzione apposta per elli tali scopi. A catena.
Funzione A catena appartene à a categoria di operatori di testu. U so compitu hè di fondu parechje righe di testu in un elementu. A sintassi per questa funzione hè cum'è seguitu:
= CLUTCH (text1; text2; ...)
Argomenti di u Gruppu "Text" pò esse un testu separatu o link à l'elementi di u fogliu in u quale si trova. Hè l'ultima pruprietà chì sarà aduprata da noi per cumplà a missione. Pè 255 tali argumenti ponu esse aduprati.
Dunque, avemu una tavula chì listeghja l'attrezzatura di l'infurmazione cù u so prezzu. U nostru scopu hè di combinà tutti i dati situati in a colonna "Dispositiu", in una linea senza perdita.
- Posa u cursore nantu à l'elemento di fogliu in cui u risultatu nantu à l'elaborazione sarà visualizatu, è cliccate nantu à u pulsante "Inserisci funzione".
- L'avvicinamentu accade Maestri di funzioni. Avemu da passà à u blocu di l'operatori. "Text". Dopu, truvate è selezziunate u nome "CLICK". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- A finestra d'argumentazione di funzione compare. A catena. Cume u numeru di argumenti, pudete usà finu à 255 campi cù u nomu "Text", ma per avè a missione, avemu bisognu di tante righe cum'è a tavula. In stu casu, ci sò 6 di elli. Mettemu u cursore in u campu "Text1" E, avendu clampatu u pulsante sinistro di u mouse, cliccemu nantu à u primu elementu chì cuntene u nome di a tecnica in a colonna "Dispositiu". Dopu à quessa, l'indirizzu di l'oggiu selettutu sarà visualizatu in u campu di a finestra. Di listessa manera, aghjunghemu l'indirizzi di l'oletti successivi in a colonna. "Dispositiu"rispettivamente in u campu "Text2", "Text3", "Text4", "Text5" è "Text6". Dopu, quandu l'indirizzi di tutti l'oggetti sò visualizzati in i campi di a finestra, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu à quessa, tutte e funzioni di dati si vedenu in una linea. Ma, cum'è si vede, ùn ci hè micca spaziu trà i nomi di vari beni, ma questu ùn simu micca cumandatu. Per risolve u prublema, selezziunate a linea contenente a formula, è premete torna u pulsante "Inserisci funzione".
- A finestra d'argumentu riparte da sta volta senza prima vò à Wizard di Funzione. In ogni campu di a finestra aperta, tranne l'ultima, dopu à l'indirizzu di a cella, aghjunghiamu l'espressione seguente:
&" "
Quest'espressione hè una specie di carattere spaziale per a funzione. A catena. Hà per quessa, in l'ultimu sestu campu ùn hè necessariu di aghjunghje. Dopu chì a procedura specifica hè compiata, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- Dopu à chì, cum'è si pò vede, tutti i dati ùn ponu micca solu in una linea, ma dinò separati per un spaziu.
Ci hè ancu una opzione alternativa per effettuà a procedura specifica per combinà dati da parechje linie in una sola senza perdita. Ùn hai ancu bisognu di aduprà a funzione, ma pudete andà cù a formula di solitu.
- Selezziunemu u segnu "=" à a linea induve u risultatu sarà visualizatu. Cliccate nantu à u primu articulu in a colonna. Dopu chì a so indirizzu vene in a barra di formula è in a cella di uscita risultatu, digià l'espressione seguente in a tastiera:
&" "&
Dopu à quessa, cliccate nantu à u secondu elementu di a colonna è riprisenterai l'espressione di sopra. Cuncu, trattemu tutte e celle in cui i dati vanu da piazzati in una riga. In u nostru casu, avemu l'espressione seguente:
= A4 & "" & A5 & "" "& A6 &" "& A7 &" "& A8 &" "& A9
- Per fà vede u risultu nantu à u schermu cliccate nantu à u bottinu. Enter. Comu pudete vede, malgradu u fattu chì in stu casu un'altra formula sia stata usata, u valore finale hè espositu cume quandu utilizava a funzione A catena.
A lezione: a funzione CLUTCH in Excel
Metudu 5: Raggruppamenti
Inoltre, pudete raghjunghje e linie senza perde a so integrità strutturale. Vedemu cumu fà.
- Prima di tutti, selezziete quelli elementi stringenti adiacenti chì anu da esse raggruppati. Pudete selezziunate selezziunule individuale in righe, è micca necessariu a linea in tuttu. Dopu à chì passà à a tab "Dati". Cliccate nantu à u bottinu "Gruppo"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Struttura". In u listinu scassu di dui oggetti, selezziunate una posizione. "Gruppo ...".
- Dopu à quessa, una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di sceglie ciò chì esattamente avemu da raggruppare: righe o colonne. Chì avemu bisognu di ragiunà e linee, spostemu u passaghju in una situazione adatta e appughjate nantu à u pulsante "OK".
- Dopu à l'ultima azzione, e linee adiacenti sceglie saranu cunnesse à u gruppu. Per mette a nascita, cliccate nantu à l'icona da simbulu "minus"situatu à a sinistra di u pannellu di coordinate verticale.
- Per fà vede i punti raggruppati di nuovo, avete bisognu cliccà nantu à u segnu "+" furmatu in u listessu locu induve u simbulu era ancu prima "-".
Lezione: Cumu faci agrupamentu in Excel
Cumu si pudete vede, u modu di fondu a linea in una sola dipendisce chì tippu di associazione avemu bisognu, è ciò chì vuole arricrà. Pudete cunfusisce righe à a fine di un fogliu, in una tavula, eseguite una procedura senza perdere di dati cù una funzione o una formula, è ancu raggruppà e righe. In più, ci sò versioni separate di queste attività, ma solu i preferenze di l'utente in termini di praticità influenzanu già a so scelta.