Smartphone Firmware Alcatel One Touch Pop C5 5036D

A maiò parte di e copie di u smartphone One Touch Pop C5 5036D, basata à Android, di Alcatel, hanu pienu bè e so funzioni per parechji anni è servenu cum'è assistenti numerichi fidati à un gran numaru di i so detentori. Durante u funziunamentu per un bellu periodu, parechji utilizatori di u mudellu anu un desideru, è à e volte a necessità di reinstallà u sistema operativu di u dispositiu. Nant'à l'applicazione di sta procedura è sò discusse in l'articolo.

Alcatel OT-5036D à nantu à l'applicabilità di i vari strumenti di software per interferisce cù u lugiziale di sistema di u dispositiu pò esse caratterizatu cum'è un dispositivu relativamente simplici. Chiunque, ancu senza pratica in i problemi di reinstallazione di l'OS mobile, può lampà un mudellu s'i usanu un software testatuuu e seguitu istruzioni chì anu dimostratu ripetutamente a so efficacia in pratica. In listessu tempu, ùn vi scurdate:

Per a decisione di purtà o manipule cù u lugiziale di sistema di u smartphone, u pruprietariu di questu questu assume una piena responsabilità per i risultati di tutte e operazioni. Nisunu, eccettu l'usuvule, hè responsabile per a operatività di u dispositiu dopu avè interferitu cù u funziunamentu di u dispositiu da i metudi di produttore senza documenti!

Preparazione

L'approcciu più appropriatu quandu avete bisognu di lampà l'Alcatel One Touch Pop C5 5036D, cum'è, infatti, ogni altru dispositivo Android, hè di aduprà stu algoritmu: studiate istruzioni è raccomandazioni da u principiu à a fine; installazione di i componenti di u sistema (piloti) è di l'applicazioni da esse usate durante a manipolazione; backup di dati impurtanti da u dispositivo; caricà i pacchetti di software per l'installazione; a procedura per reinizessione di u OS mobile.

Eseguutu in tutte e fasi di preparazione vi permettenu di reinstallà Android in furia è uttene u risultatu desideratu senza errori o prublemi, è restauri u lugiziale di sistema di u dispositiu in situazioni critiche.

Piloti

Allora, prima di tuttu, installa u driver Alcatel OT-5036D in u computer chì serve per e manipule per assicurà chì l'utility di u firmware pò interagisce cù e sezzioni di a memoria di u smartphone.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

L'installazione di i driver per u mudellu in questione hè più faciule da installà aduprendu u installatore universale. L'archiu chì cuntene u file exe di u installatore pò esse scaricatu quì:

Scaricate u driver di installazione automatica per lampà u smartphone Alcatel One Touch Pop C5 5036D

  1. Disattivate l'opzione di verifica di a firma digitale di u cunduttore in Windows. Ùn cunnesse micca u telefonu à u computer.

    Leggi più: Disattivà a verifica di a firma digitale in Windows

  2. Scompattate l'archiu chì cuntene i driver di installazione automatica è aprite u file Driverinstall.exe.
  3. Cliccate "Prossimu" in a prima finestra di u mago di l'installazione.
  4. Next, cliccate "Install".
  5. Aspetta finu chì i componenti sò copiati in u discu PC è cliccate "Finish" in l'ultima finestra di u installatore.

Verificate u fattu chì i componenti sò installati correttamente. Aprite "Manager di dispositivi" ("DU") è, cunnessu u smartphone in unu di i dui stati, fighjate a cambiazione in a lista di dispositivi:

  1. Alcatel OT-5036D sta in e giru nantu à Android è hè attivatu nantu à u dispositivo. "Debugging USB".

    Per sapè di più: Attiva u modu "Debug USB" in dispositivi Android

    In "DU" dispositivo cun u inclusu Debugging esse visualizatu cum'è "Interface ADB Android".

  2. U telefuninu hè spente, a batteria hè stata rializata. Quandu hè a cunnessione di u dispositivo in tale statu, "DU" in lista "Porti COM è LPT" si pò avè un brevi tempu di cumandà l'elemento "MediaTek PreLoader USB VCOM (Android) (COM **)".

Se a prumessa installazione automatica di i componenti hè inefficace, allora u telefunu ùn hè micca ritrovatu in "Manager di dispositivi" In questu modu, dopu aduprendu e istruzioni di sopra, u driver deve esse installatu manualmente. L'archiu cù i cumpunenti per tale installazione hè dispunibule da scaricà à u link:

Scaricate i driver per u smartphone Alcatel One Touch Pop C5 5036D

Software per firmware

Quandu hè installatu / ripristinendu u sistema operativo Android nant'à Alcatel OT-5036D è chì facete e manipule cumpressive, avete bisognu di diversi attrezzi di software. Hè pussibule chì non tutte le applicazioni da a lista di seguitu saranu aduprate per una istanza specifica di un smartphone, ma si consiglia di installà ogni strumento in anticu per assicurà a dispunibilità di u prugrammu necessariu "à a portata" in ogni momentu.

  • ALCATEL OneTouch Center - Un gestore abbastanza praticu, cunduttu da u fabbricante per l'uterni di effettuà operazioni cù l'infurmazioni cuntenute in a memoria di un smartphone, da un PC. Tra l'altro, u software permette di creà e copie di backup di i dati da u dispositivo (a prucedimentu hè descritta in seguitu in l'articolo).

    A versione OneTouch Center hè adatta à interagisce cù u mudellu in questione. 1.2.2. Scaricate e distribuzioni di l'utellu da u ligame sottu è stalla.

    Scaricate ALCATEL OneTouch Center per travaglià cù l'OT-5036D

  • Upgrade Mobile S - Una utilità pensata per manipula u software di sistema ufficiali per i dispositivi Android di Alcatel.

    Pudete scaricà u installatore da a pagina di supportu tecnicu nantu à u situ di u fabbricante o via u ligame:

    Scaricate Mobile Upgrade S Gotu2 per lampà, aggiornà è ripristinendu u vostru smartphone Alcatel One Touch Pop C5 5036D

  • SP FlashTool - Un lampaddu universale di dispositivi basatu annantu à a piattaforma hardware di Mediatek. A versione cunfurmata di l'utente di l'applicazione hè applicata à u dispositiu in questione - FlashToolMod v3.1113.

    U prugramma ùn necessita di installazione è di arricchisce un computer cù questu arnesi, basta spappule l'archiu scaricatu via u ligame chì sta in seguitu per a radice di qualsiasi unità logica.

    Scaricate FlashToolMod per lampà è splicing u vostru Alcatel One Touch Pop C5 5036D

  • Strumenti Mobileuncle MTK - Applicazione Android chì vi permette di fà molte operazioni cù e zone di memoria di dispositivi creati à basi di i processori Mediatek. Quandu travagliate cù Alcatel OT-5036D, avete bisognu di u strumentu per creà un backup IMEI, è pò esse utile ancu in integrazione di recuperu persunalizatu in u dispositiu (queste operazioni sò spiegate sottu in l'articolo).

    L'utunile esegue in successu e so funzioni solu s'ellu hà i diritti di root, perciò, deve esse installatu dopu a ricezione di privilegi nantu à u dispositiu. Per dà u telefuninu cù l'applicazione specifica, aprite u so apk-file in l'ambiente Android è seguite e istruzioni di u installatore.

    A "distribuzione" Mobilancle MTK Tuls pò esse scaricata da u ligame sottu, è l'installazione di tali pacchetti hè spiegata in dettu in questu articulu.

    Scaricate u apicu-file APK di Mobileuncle

Ottenerendu i diritti di root

In generale, per lampà Alcatel 5036D, i privilegi di Superuser ùn sò micca necessarii. Acquisizione di i diritti di l'uradine pò diventà una necessità solu quandu si esegue un certu numaru di pratiche, per esempiu, creendu una copia di salvezza di u sistema o i so cumpunenti individuali in certi metudi, cumpresu i sopra menzionati Strumenti Mobileuncle. In l'ambiente di l'OS ufficiale di u dispositivo, hè pussibule d'avè privilegi di root cù u utilità Kingo ROOT.

Scaricate Kingo ROOT

L'istruzzioni nantu à a prucedura per ottene privilegi di Superuser pò esse trovata in unu di i materiali postu nantu à u nostru situ web.

Leggi più: cumu uttene Kingo Root

Backup

A distruzzione di u cuntenutu di a memoria di u smartphone, parechji utilizatori d'Android tene in considerazione una perdita maggiore di a perdita di u dispositiu stissu, in cui i dati sò memorizzati. Per assicurà a sicurezza di l'infurmazioni chì saranu rimossi da u telefonu durante u prucedimentu di u firmware, oltre à minimizà i rischi chì inevitabilmente accumpagnanu a pratica di reinstallà u sistema operativo mobile, hè necessariu backup di tuttu ciò chì hè impurtante.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Per riassicurazione cumpleta da a perdita di informazioni impurtanti, oltre à unu o più metodi di backup pruposti in u materiale à u ligame sopra, si propone di applicà i dui metodi seguenti per creà una copia di backup per stu mudellu.

Informazioni à l'utente

Per arhjuntà contatti, messaghji, calendario, foto è applicazioni da u mudellu OT-5036D, hè assai faciule di uttene l'upportu di u prugrammu privativu di u fabbricante - quellu sopra ALCATEL OneTouch Center.

L'unica avvertenza chì deve esse tenuta in considerazione hè chì i dati salvati da u seguitu di e seguendu le istruzioni ponu esse restituite solu in un dispositivo chì gestisce u firmware ufficiali.

  1. Lanciate Van Touch Center dopu cliccendu dopu cliccendu l'icona di l'applicazione nantu à u vostru desktop Windows.
  2. À u telefuninu, attivate "Debugging USB".
  3. Dopu, aprite a lista di applicazioni Android installate in u 5036D è tocca l'icona ONE TOUCH Center, è dopu cunfirmà a richiesta ricevuta toccannu "OK".
  4. Connettu u telefonu à u PC. Quandu u dispositiu hè determinatu da u computer, u nomu di u mudellu sarà visualizatu in a finestra di u manager per Windows è u bottinu diventa attivu. "Connect"cliccate nant'à.
  5. Aspetta finu chì a cunnessione sia finita - a finestra di u Centru hè piena di dati.
  6. Cliccate nantu à la scheda "Backup"cliccendu nant'à a freccia circonda in cima à a finestra di applicazione à destra.
  7. In u campu "Scelta" a sinistra, selezziunate a casella accantu à i nomi di i tipi di informazioni da archiviare.
  8. Cliccate u pulsante "Backup".
  9. Cliccate "Start" in a finestra chì mostra u nomu di u futuru backup.
  10. Attenda a fine di a procedura d'archivu senza interrompu u prucessu cù qualsiasi azzione.
  11. Dopu chì i dati sò copiati in u discu PC, cliccate "OK" in a finestra "Backup completo".

Per ripristinà i dati salvati in a copia di salvezza, duverete andà cum'è quellu chì faci un backup - seguite i punti 1-6 sopra. Prossima:

  1. Cliccate "Recuperu".
  2. Selezziunu a copia di salvezza desiderata in a lista s'ellu hè creatu più copie di salvà cù l'impostazione di u pulsante di radio è premete "Prossimu".
  3. Specifichi i tipi di dati chì dighjà esse ripristinati, marcendu a casella accantu à i so nomi. Cliccate dopu "Start".
  4. Aspettate chì u prucedimentu di riparazione sia finitu è ​​ùn sbulate micca cù alcuna azzione.
  5. À a fine di a procedura, apparirà una finestra. "A riparazione hè finita", premete u bottinu in essa "OK".

IMEI

Quandu lampadini dispositivi MTK, è Alcatel OT-5036D ùn hè micca una eccezione, quessa hè spessu danneggiata à una sezione di memoria di sistema particulare di dispositivi chì cuntene informazioni nantu à l'identificatori IMEI è altri parametri necessarii per u correttu funzionamentu di reti wireless. "NVRAM".

Benchì sia pussibule di ripristinà a zona specifica senza avè una copia di backup ottenuta da una specifica istanza di un smartphone, hè raccomandatu per salvà u backup IMEI prima di interferisce cù u lugiziale di u sistema di quest'ultima. Ci sò parechji strumenti software chì vi permettenu di effettuà l'azione specifica. Di seguito hè cunsideratu unu di i metudi più facili - aduprà l'applicazione Mobileuncle.

  1. Lanciate l'utensu cliccendu nantu à a so icona in a lista di applicazioni installate, permettete à l'attualu di aduprà i privilegi di root è rifiuta di aggiornà a versione da toccà "Annulla" in a richiesta apparsa.
  2. Selezzi un item "U travagliu cù IMEI (MTK)" in u schermu principali di Mobilebags Tuls, allora "Salvà IMEI in SDCARD" in a lista di possibilità. Assicurà a richiesta d'ingressu per iniziare a creazione di un backup.
  3. U prucessu di riservazione di una zona importante hè cumandatu guasgi immediatamente, cume chjama da una notificazione. E ID sò salvate in un schedariu. IMEI.bak nant'à a carta di memoria, è per ripristinarli in futuru, in Mobileuncle MTK Tools, selezziunà l'opzione "Restore IMEI with SDCARD".

Cumu lampeggia Alcatel One Touch Pop C5 5036D

Dopu à a conclusione di u stadiu prughjerativo, pudete procedere à operazioni dirette chì includenu a reinstallà Android nantu à u dispositiu in questione. A scelta di metudu hè determinata da u statu attuale di a parte di u software, di u smartphone, è di u risultu chì l'utente intende ghjunghje. Va rimarcatu chì i metudi di u firmware sò interconnessi è assai spessu li si uniscenu.

Metodo 1: Aggiornamentu Mobile S Gotu2

Per aghjurnà u software di sistema di i so propri dispositivi, oltre à ripristinà u sistema operativo schernu, u produttore hà creatu una utilità assai efficace Mobile Upgrade S. Modu normale, prima tuttu deve aduprà stu uttenu.

  1. Lancia u Muvimentu Mobile S Gotu2,

    cliccate "OK" in a finestra di selezione di l'interfaccia di l'applicazione lingua.

  2. Elencu di sìgliu "Selezziunate u vostru mudellu di dispositivo" specificate ONETOUCH 5036dopu cliccate "Start".

  3. In a prossima finestra, cliccate "Prossimu"

    e cunfirmate a richiesta in entrata cliccendu nantu à u pulsante "Sì".

  4. Malgradu e raccomandazioni spieghjate in a finestra di l'applicazione, speggi u dispositiu, rimuova a pila da u, e poi connette u telefuninu à u PC. Appena u dispositiu hè definitu in Windows, a so analisi cumincerà in Mobile Upgrade S Gotu2,

    è dopu a ricerca di a versione di firmware adatta è scarica. Attende per u scaricamentu di u pacchettu cù i cumpunenti di software di sistema di u mudellu da i servitori di u fabbricante.

  5. Dopu avè scaricatu i schedari necessarii per Alcatel One Touch 5036D Pop C5 recuperu / aghjuntu, una notificazione sarà inviata per disconnuernu u smartphone da u PC. Scurdà u cavu è cliccate "OK" in sta finestra.

  6. Cliccate "Aggiorna Software di Disposizione" in a finestra Mobile Upgrade.

  7. Installate a batteria in u telefuninu è cunnessu u cavu collegatu à u connettore USB di u computer in ellu.

  8. Dopu u trasferimentu di i cumpunenti di u sistema operativu à u dispositiu cumincerà. U prucessu ùn pò esse interromputu da alcuna azzione, aspettate finu à a fine di l'installazione di Android.

  9. L'installazione di u lugiziale di sistema hè cumpletata cù una notazione chì indica u successu di l'operazione. Scurdà u cavu USB da u dispositivo.

  10. Reinstallà a batteria è accende u smartphone. Dopu, aspettate chì l'apparecchimentu di benvenuta sia apparsa, da u quali l'iniziu a stallazione di u sistema operativu installatu.

  11. Dopu avè determinatu i parametri, a reinstallazione di Android cù un utenicu proprietariu da u fabbricante di a periferica hè cunsiderata cumpleta.

Metudu 2: l'Utilu Flash di SP

Un driver universale di Flash studiatu per manipuà e sezioni di memoria di sistema di dispositivi Android basatu annantu à a piattaforma hardware di Mediatek ti permette di ripristinà u software Alcatel OT-5036D, di reinstallà u sistema, o di ritornà à a custruzzioni ufficiali di l'OS doppu avè sperimentatu cun firmware personalizzato. Come sopra citatu, una versione modificata deve esse applicata à u mudellu in questione. v3.1113 Torcia

Pacchetto cun immagini di a versione firmware ufficiale 01005 è i lìculi necessarii per l'installazione secondu e cunsiglii sottu, scaricate u ligame:

Scaricate u Firmware 01005 per ricuperà u smartphone Alcatel One Touch Pop C5 5036D via l'utile Flash

  1. Spacchite l'archive cun u software di sistema in una cartella separata.

  2. Lanciate FlashToolMod aprendu u schedariu Flash_tool.exe da u cartulare di l'applicazione.

  3. Caricate in u prugramma un file di sparghjera da u cartulare scaturitu da l'esecuzione di u primu elementu di sta istruzzione. Per aghjunghje un clic spargimentu "Scatter-loading"è dopu, seguendu u parcorsu di a situazione è a messa in risu MT6572_Android_scatter_emmc.txtcliccate "Apertu".

  4. Cliccate u pulsante "Format". In a prossima finestra, assicuratevi chì a sezione selezionata "Auto Format Flash" è articulu "Formatu u Flashu interu, eccettu u Caricatore di Boots" in a zona specifica, allora cliccate "OK".

  5. U prugramma andrà in u modu di standby di cunnessione di u dispositivo - rimuovere a batteria da u smartphone e cunnesse u cavu chì hè connectatu à u connettore USB di u PC à cusì.

  6. A procedura di formattazione di memoria Alcatel OT-5036D inizierà, seguita da riempisce a barra di prugressu in u fondu di a finestra di FlashTool cù verde.

  7. Aspettate chì a finestra di notificazioni vene. "Formatu OK" è disconnessu u dispositivo da u PC.

  8. Andate à l'installazione di u dispositivo OS. Verificate a casella accantu à i tituli di a sezione in a colonna. "nome". Senza amentu, lasciate solu 2 spazii: "CACHE" è "USRDATA".

  9. Dopu, cliccate nantu à l'ordine di i nomi di area, aghjunghje in i campi "location" File da a cartella cù u firmware disimballatu. Tutti i nomi di lìberu currenu in u nomu di a sezione. Per esempiu: cliccendu nantu à "PRO_INFO", in a finestra di selezzione, selezziunu u schedariu pro_info e premete "Apertu";

    "NVRAM" - nvram.bin etc.

  10. Di conseguenza, a finestra FlashTool deve esse simula à a screenshot sottu. Verificate questu è cliccate nantu à u pulsante. "Download".
  11. Assicurà a richiesta d'ingressu premendu u pulsante "Sì".
  12. Connettu u telefuninu cù a batteria scurdata in u computer. Sovrimpressione di sezioni inizierà automaticamente dopu à chì u smartphone in u modalità desiderata hè determinatu da u sistema. U trasferimentu di i lima in u spaziu di staghjone di u dispositiu hè accumpagnatu da a riempimentu di a barra di prugressu in u fondu di a finestra di FlashToolMod cù culore giallu. Aspettate chì a procedura sia finita senza piglià nisuna azzione.

  13. U successu di u travagliu hè rinumatu da l'apparenza di a finestra "Scaricate OK". Chiudite a notificazione è disconnu u telefonu da u PC.

  14. Sostituite a batteria Alcatel One Touch Pop C5 5036D è lancia u dispositivo in u mezu di a ripresa d'ambiente. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante di a macchina "Increase Volume" è tenendula "Cunsumante". E chiavi vene mantene finu à listessu una lista di e lingue interfacce nantu à u schermu. Tocca nantu à l'elemento "Russu" vai in u menù principale di l'ambiente.

  15. A chjaite, dopu u cullamentu precedente, cliccate "sguassà i dati / restauri i stabilimenti di a fabbrica". Dopu, tocca "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente" è aspettate finu à a fine di a procedura di pulizia.

  16. Cliccate "sistema di riavviu" in u menu di recuperu principale è aspettate u carregamentu di a prima schermata Setup Wizards U sistema operativu ufficiali di u smartphone. Tapnite "Avvia l'impostazione" e determinà i parametri di l'Android installatu.

  17. Quandu a configurazione hè cumpletata, avete una macchina pronta à l'usu,

    cuntrullatu da a versione ufficiale di u sistema 01005chì pò esse successivamente aggiornatu cù l'applicazione Mobile Upgrade S. descritta sopra.

Metudu 3: Carliv Touch Recovery

Indubbiamente, i utilizatori Alcatel OT-5036D chì avè decisu di reinstallà u sistema operativu nantu à i so telefunini sò u più interessati à u firmware non ufficiale. Этот факт неудивителен, ведь официальное системное ПО для рассматриваемой модели - это безнадежно устаревший Android Jelly Bean, а кастомы позволяют преобразовать программный облик девайса и получить не нем относительно современные версии ОС, вплоть до Android 7 Nougat.

U firmware doganale (in particulare porti da altri dispositivi) per u smartphone 5036D di Alcatel hà creatu un numeru assai grande è hè difficiule di dà una tale soluzione à un utente specificu di u mudellu - tutti ponu sceglie u shell di Android per e so preferenze è e vostre attività installendu è testate.

Quale hè l'attrezzatura chì permette di installà unu di i sistemi operativi non ufficiali, allora hè un ambientu di riparazione modificatu. Iniziamu una prospettiva di opzioni di recuperu adattate à u mudellu cù Carliv Touch Recovery (CTR) (versione modificata di CWM Recovery) è installà da mezu à questu dui firmware personalizati - basatu annantu à Android 4.4 Kitkat è 5.1 Lollipop.

Scaricate e immagini di Carliv Touch Recovery (CTR) è di u mudellu per l'installazione in Alcatel One Touch Pop C5 5036D via l'utile Flash

Passu 1: Installazione di u recuperu CTR

U mezu più adatto per integrà a riparazione cume in Alcatel One Touch Pop C5 5036D hè di aduprà e funzionalità furnite da l'applicazione FlashToolMod.

  1. Scaricate l'archiu sopra, chì cuntenenu a immagine CTR è u schedariu dispersione, in un discu PC, scaccate u lima ricevuta.
  2. Fighjate FlashTulMod è specificate dopu cliccatu nantu à u pulsante "Scatter-loading" percorso di i file MT6572_Android_scatter_emmc.txtselezziunu e cliccate "Apertu".
  3. Cliccate nantu à u nome di a zona. "RECOVERY" in a colonna "Nome" A zona principale di a finestra FlashTulMod. Dopu in a finestra Explorer, selezziunu u schedariu CarlivTouchRecovery_v3.3-3.4.113.img è cliccate "Apertu".
  4. Assicuratevi chì a casella di veru "RECOVERY" (è nunda in altre parte) hè cunsultatu è cliccate nant'à "Download".
  5. Assicuratevi a richiesta per trasmette un unicu componentelu a memoria di u dispositivo, cliccendu "Sì" in a finestra chì si vede.
  6. Connettu u dispositiu cù a batteria rimossa à u PC.
  7. Aspetta finu chì a partizione sia sovrascritta. "RECOVERY"cioè l'aspettu di a finestra "Scaricate OK".
  8. Scurdate u smartphone da u computer, installate a batteria è iniziendu in una riparazione modificata, premendu e tenendu i tasti "Volume +" è "Cunsumante" nanzu à mostra a schermata principale di l'ambiente.

Passu 2: Rinnovà a Memoria

Praticamente tutti i sistemi operativi (ufficiali) non ufficiali ponu esse installati in u mudellu in questione solu dopu a cambiazione di u layout di memoria di a periferica, vale à dire, è stata effettuata una redistribuzione delle dimensioni delle aree di sistema di memoria interna. U significatu di a procedura hè di riduce a taglia di a sezione. "CUSTPACK" finu à 10MB è installate l'immagine rigulata di sta sezione custpack.imgoltre à aumentà a taglia di a zona "SISTEMA" fino a 1GB, chì hè pussibule per esse liberatu dopu a compressione "CUSTPACK" volume.

U modu più faciule hè di fà l'operazione di sopra cù un schedariu zip speciale installatu cù a riparazione modificata.

Scaricate un patch per a riprova di a memoria di u smartphone Alcatel One Touch Pop C5 5036D

Per piacè, avete a notazione chì, dopu a ristrutturazione di tutti i dati in u telefonu saranu distrutti è u dispositivu ùn puderà micca avviare in Android! Pile, idealmente, prima di fà una installazione di patch, familiarizàte cù u passu chì vene (3) di stu manuale, scaricate è metti un zip-file cù u firmware destinatu à stallà nantu à a scheda di memoria.

  1. Avviate in u CTR è creà un backup Nandroid di partizioni di memoria di u dispositivo. Per fà quessa, selezziunu "Backup / Restore" nant'à u schermu di recuperu principale, tappà "Backup in / storage / sdcard / 0".

    Dopu aspittava per u completu di a procedura, torna à a prima schermata di a ripresa.

  2. Copia in un dispositivo di archiviazione amovibile (in u nostru esempio - in a cartella "inst") rabbattimentu.

    A propositu, pudete trasmette i file à a cumpagnia di smartphone senza abbandunà l'ambiente CarlivTouchRecovery. Per fà quessa, tocca u pulsante nantu à a schermata di recuperu principale. "Muntuli / Immagazzinamentu"dopu "Mount USB storage". Connettu u dispositiu à u PC - Windows si ricunnosce cum'è una unità amovibile. Una volta finita di copiare i schedari, tocca "Unmount".

  3. Selezziunà a schermata principale di l'ambiente "Install Zip"dopu tata "sceglite zip da / storage / sdcard / 0". Dopu, fighjate una lista di i cartelli chì si vedenu nantu à u schermu duve si copia u patch è aprite.

  4. Tocca File Name "Resize_SYS1Gb.zip". Poi cunfirma l'iniziu di u rigeneratu cliccando "Sì - Installu Resize_SYS1Gb.zip" è aspettate a chjarita cù a procedura.

    Dopu chì a notificazione vene "Installazione da sdcard complete" in fondo à u schermu hè necessariu ritornu à u menù principale CTR.

  5. Formattate e sette create da a installazione di u patch:
    • Selezziunu "Pulisci menu"dopu "Pulisci TUTTI - Preflash"cunfirmi u principiu di a pulizia - "Sì - Pulisci tutti!".
    • Speramentu cunfida a fiducia in e vostre azioni, cliccendu "Sì - mi vogliu in stu modu.". Aspettate chì u prucedimentu di formattazione sia finitu.
  6. Ora, u telefuninu hè preparatu per installà u firmware personalizatu, pudete andà oltre.

Passu 3: Installazione di l'OS di Custom

Dopu chì l'Alcatel OT-5036D hè equipagatu cù una ripruduzione modificata, è u spartimentu di a so memoria hè redistribuitu, ùn ci hè praticamente nisunu ostaculi per l'installazione di un numeru di SO persunalizati. Di seguito hè u prucessu di stallazione di i più interessanti è stabili, à vene à i risposte di l'utente, opzioni di software di sistema basati nantu à Android 4.4 - 5.1 - MIUI 9 è CyanogenMOD 12.

MIUI 9 (based on KitKat)

Unu di i più eleganti e funzionali Android-shells per u dispositiu in questione. Installendu l'assemblea da l'esempiu sottu, putemu dichjarà a trasformazione cumpleta dell'interfaccia di l'OS di u mudellu in questu è di l'espansione di a so funzionalità.

Scaricate MIUI 9 firmware (Android 4.4) per Alcatel One Touch Pop C5 5036D

  1. Lancia CarlivTouchRecovery è metti un pacchettu cun firmware nantu à a carta di memoria, s'ellu ùn hà statu fattu prima.