Truvà un driver per un dispositivu scunnisciutu

Ci sò situazioni frequenti in cui, dopu a reinstallazione di u sistema operativu o da a cunnessione di un novu dispositivo, u computer si rifume à identificà alcun hardware. Un apparecheru o un cumpunente scunnisciutu pò esse ricunnisciutu da l'utente cù u tippu di assignmentu, ma ùn funzionerà micca correttamente à causa di a mancanza di software pertinente. In l'artìculu analizzeremu tutti i metudi pertinenti è effettivi per risolve un prublemu.

Opzioni per a ricerca di driver per dispositivi scunnisciuti

Un apparatu scunnisciutu, malgradu u prublema di ricunniscenza automatica in Windows, spesso facilmente identificatu. Stu prucessu ùn hè micca complicatu cume pare cusì à prima vista, tuttavia, dipende da u metodo sceltu, pudete richiede spese di tempu differenti. Allora, vi propemu di primà a familiarizzià cù tutte e opzioni proposte, è dopu a scelta di u più faciule è più comprensibile per voi.

Vede ancu: Risolve u prublema cù verificà a firma digitale di u driver

Metudu 1: Software per installà i driver

Ci hè utilità chì ricercanu automaticamente è l'aggiornamentu di tutti i driver in u computer. Naturalmente, esse implicanu ancu una installazione selettiva in i casi in cui hè necessariu aggiornà micca tutti i componenti di u sistema è cunnessi, ma solu certi. Ùn sò necessarie micca azzioni da l'utente tranne di lanciare a scansione è l'approvazione di l'installazione.

Ogni prugramma hà una basa di driver per migliaia di dispositivi è l'efficacità di u risultatu dipende da a so integrità. Ci hè dighjà un articulu in u nostru situ web in cui hè sceltu u megliu prugrammu per u scopu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

DriverPack Solution è DriverMax si aghjuncavanu di più, aghjuntu una interfaccia user-friendly è un supportu per un gran numeru di dispositivi. Se decide di sceglie una di elli è vulete fà una ricerca competente per i piloti per l'attrezzamentu problematicu, vi raccomandiamo di familiarizzarti cù i materiali chì spieghjenu cumu si lavora cun questu è un'altra utilità.

Ulteriori dettagli:
Cume l'installazione o l'aggiornu di i driver in a soluzione DriverPack
Installazione è aghjurnà i driver à traversu DriverMax

Metudu 2: ID di Hardware

Ogni dispositiu, pruduttu in fabbrica, riceve un codice di simbulu persunale chì assicura l'unicità di stu mudellu. Quest'informazione nantu à u scopu destinatu pò esse aduprata per ricercà un driver. In fattu, sta opzione hè un rimpiazzamentu direttu per u precedente, solu tu fassi tutti l'azione. L'ID pò esse visualizata in "Manager di dispositivi"è dopu, usendu servizii speciali online cun una basa di dati di driver, trova un software per l'hardware sconosciuta di l'OS.

Tuttu u prucessu hè assai simplici è in a maggior parte di i casi pigghia menu tempu di u primu metudu, in quantu tutte e azzioni sò focalizzate nantu à truvà un driver per un componentu particulare, e micca tutti. U più impurtante hè di aduprà in stu scopu siti sicuri è dimostrati liberi di virus è malware, chì spessu tendenu à infettà i file di sistema impurtanti cum'è i driver. Expanded nantu à cume à truvà u software à traversu l'ID, lite in un altru artìculu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 3: Manager di dispositivi

In certi casi, hè basta aduprà u strumentu Windows integratu. Task Manager. Hè ellu hè capace à circà per un driver in Internet, cù a sola differenza è chì questu ùn hè micca sempre riesce. Tuttavia, pruvà di fà a stallazione in stu modu ùn hè micca difficiule, postu chì ùn ci necessaria micca più di un paru di minuti è elimina a necessità di seguità tutte e raccomandazioni di sopra. Se vulete sapè di stu metudu, leghje l'articolo dopu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Ci vole à avverà chì, à volte, l'installazione di un tale driver ùn pò esse abbastanza - dipende da ciò chì tippu di dispositivu hè consideratu sconosciutu in u vostru computer. Per esempiu, se si tratta di un componente chì hà un software suppusitu addizionale, riceverà solu a versione basica di u driver necessaria à ricunnosce u dispositivo per mezu di u sistema è funziona in ellu. Si parla di prugrammi per a gestione è l'aggiunu fine, chì sò, dicenu, schede video, stampanti, mouse, tastiere, etc. In sta situazione, dopu l'installazione di u driver minimu, pudete ancu scaricà software da u situ di sviluppatore, sapendu già chì apparecchja era considerata sconosciuta.

Conclusione

Avemu guardatu i principali modi pratici è efficaci per truvà un driver per un dispositivu scunnisciutu in Windows. Ancu una volta, vulemu ricurdarvi chì ùn sò micca uguale efficaci, cusì dopu à u primu tentativu senza successu, aduprate e altre scelte proposte.