MediaGet vs. μTorrent: chì hè megliu?


U produttrice di Smartphones Xiaomi hà guadagnatu a popularità à causa di u bonu rapportu "qualità-prezzo", oltre à una prucedura di installazione leggera per u firmware di terzi. Hè cunsigliatu di fà l'ultima missione usando un PC, per chì dite iniziendu a stallà i piloti freschi. Dopu, presenteremo i metudi per stallà un software di serviziu per u telefuninu Xiaomi Redmi 3.

Scaricà i driver per Xiaomi Redmi 3

Ci sò cinque metodi di installazione di software per u gadget in questione. Ognunu di elli ha i so vantaggi è svantaghji, chì indichemu sicuramente.

Metodo 1: Xiaomi MiFlash

Per i dilettanti è i sviluppatori di u firmware, Xiaomi hà liberatu un utenziale privativu MiFlash, cù cui i driver necessari sò installati in u sistema.

Scaricate Xiaomi MiFlash

  1. Quandu u scaricatu hè finitu, lancia u installatore dopu cliccendu. In a prima finestra Installazione Assistenti cliccate nantu à "Prossimu".
  2. Dopu, avete bisognu di definisce a situazione di e risorse di l'utilità. Per difettu, u cartulare sceltu in u drive di sistema - chì u nostru scopu attuale hè a scelta migliore, cusì lasciate cum'è è cliccate "Prossimu".
  3. Aduprate dinò u pulsante. "Prossimu" purtà a stallazione di miflesh.
  4. Per piacè, avà a nota chì e windows ponu avverte nantu à u periculu d'installazione di driver senza firmatu. Per cuntinuà, vi hà bisognu di sceglie "Installà stu driver in ogni casu".
  5. Chiudite l'installatore à a fine di l'installazione è fate traccia u prugramma da u draghjardu nantu à "Desktop". Dopu cunnesse u smartphone à u computer - i driver sò installati. In casu chì l'installazione di questu cumpunente sia sbagliata, aduprà l'elemento di menu "Driver".


    In a prossima finestra, verificate a lista di elementi da installà è cliccate "Reinstall".

Nant'à analisi di stu metudu hè finitu. I svantaghji di l'usu di MiFlash sò evidenti - a lingua rusa manca, è u travagliu instabile nantu à l'ultime versioni di Windows hè ancu pussibule.

Metudu 2: Firmware di u dispositivo

Pudete lampà u smartphone in questu senza aduprà un software ufficiali, ma ancu in stu casu ùn pudete micca fà senza i piloti. Avemu già cunsideratu i metudi di caricà u software di serviziu per i gadgets di firmware, cusì leghje u materiale chì seguita.

Lezione: Installazione di i driver per i dispositivi di u firmware

Metudu 3: Utilità di terze parti

A funzionalità di u prugramma di Xiaomi può esse inutile per certi utenti, è installà per a causa di i piloti solu ùn hè micca razionale. Una alternativa à Miflesch sarà di numerose applicazioni di aggiornamentu chì poni scansione di i componenti di u sistema è l'aghjugmentazione di i prugrammi, se necessariu. Avemu annunziati dighjà i prugrami più cumuni di sta classe, allora ti cunsiglii di leggere l'articolo prossimu.

Leggi ancu: Software per l'aggiornamentu di i driver

Da vede ancu chì in alcune di e solu solu presentate per telefoni, è in particulare l'eroi di u nostru articulu, pò esse micca. L'opzione più affidabile di sti prugrammi è DriverMax cum'è pruprietariu di a più vasta base di dati. L'istruzzioni per travaglià cù l'applicazione hè situata à u ligame sottu.

Lezione: l'aggiornu di i piloti via DriverMax

Metudu 4: ID di a Equipe

Per risolve u nostru prublema di oggi, pudete fà senza stallà un software di terze parti - basta aduprà l'identificatore hardware, chì per Xiaomi Redmi 3 sembra stu:

USB VID_2717 & PID_F00F & MI_03

Avete bisognu di entrà quest'identificatore nantu à una risorsa cume DevID e furnite u restu à u serviziu, chì truverà i driver pertinenti è offre a scarica. Indirizzi più dettagliati nantu à l'usu di stu metudu si pò truvà qui sotto.

Lezione: Aggiornamentu di i Driver à u ID

Metudu 5: Strumenti di sistema

L'ultimu metudu per oghje hè di aduprà u strumentu standard di Windows - "Manager di dispositivi"In chì ci hè una funzione di aggiornamentu di u driver per l'hardware ricunnisciutu.

A procedura hè assai semplice, ci vole solu pochi minuti, ma in casu di difficoltà, ti cunsiglii di leggere u manualu chì seguita.

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver trà u "Manager di dispositivi"

Conclusione

Avemu revisu i modi fondamentali per scaricà i driver per Xiaomi Redmi 3. I passaggi descritti in l'istruzzioni sò facili da fà, è ancu un utilizatore principiante pò gestirli.