Avviciniamo Windows da a stick USB

L'installazione di i driver per a stampatrice hè una di e procedure di basa è sempre necessarie. Senza u, l'utente ùn pò micca cuntrullà u novu apparecchju cù un PC.

Scaricate i driver per HP Deskjet 1050A

Oghje, pudete truvà parechje opzioni effettive per stallà i driver per una nova stampante. Ognunu di elli saranu cunsiderati in più dettu.

Metudu 1: Risorsa Ufficiale

A prima cosa da aduprà à a ricerca di u software necessariu hè l'uttrade chì offre u produttore di l'apparecchiatura.

  1. Per cumincià, aprite u situ di HP.
  2. Poi in cima di a so, truvate a sezione "Supportu". Inserite u cursore nantu à u, è in u menu chì si apre, apri "Programmi è driver".
  3. Inserite u nome di a dispositiva in a casella di ricerca:HP Deskjet 1050Aè cliccate "Cerca".
  4. A pagina aperta cuntene informazioni nantu à u mudellu di u dispositivo è u prugrammu necessariu. Sì necessariu, cambiate a versione di l'OS cliccendu nantu à u pulsante. "Cambia".
  5. Allora scorrite giù è aprite a prima sezione. "Driver"chì cuntene u prugramma "Serie di stampanti HP Deskjet 1050 / 1050A All-in-One - Tuttu u software presentatu è Driver per J410". Per scaricà cliccate "Download".
  6. Dopu avè ricevutu u luggeru, ghidite u. A finestra di stallazione chì si aprite contiene informazioni su tutti i prugrammi chì sò installati. Per cuntinuà, cliccate "Prossimu".
  7. Dopu à questu, l'utente duverà accettà solu l'accordu di licenza è torna à appughjà "Prossimu".
  8. L'installazione di u software cumincerà. In listessu tempu hè necessariu chì u dispositiu sia dighjà connessu à u PC.

Metudu 2: Prugrammi di Terza Parte

Questa opzione hè abbastanza cumuni tra l'utenti. A differenza di a soluzione descritta in u primu metudu, un tali prugramma ùn hè micca altamente specializatu, è ghjustu aiuterai à stallà i driver per a stampante è qualsiasi altru dispositivi cunnessi à u PC. A descrizzione dettagliata è a descrizione cumparativa di i prugrammi più efficaci di stu tipu sò datu in un articulu separatu:

Leggi più: chì prugramma per installà i driver à sceglie

U numeru di tali prugrammi include è Driver Booster. Nantu à l'utenti, hè ben cunnisciutu, perchè hè faciule d'installazione è hà una considerevole basa di dati di driver. U so usu impiega u seguitu:

  1. Scaricate u prugramma è mandate u schedariu d'installazione. In a finestra chì si apre, bisognu cliccà nantu à u bottinu. "Accetta è cuntene". Se vulete, pudete leggere l'accordu di licenza accettatu cliccando nantu à u "Pattu di Licenza IObit".
  2. U prugramma hà da inizià a scansione di u computer di l'utente per i piloti obsoleti è non installati.
  3. Dopu avà completatu a procedura in a casella di ricerca sopra, inserite u mudellu di a perifericaHP Deskjet 1050Aè aspettate i risultati.
  4. Per scaricà u driver, cliccate solu nantu à u pulsante. "Refresh".
  5. Dopu avè installatu u lugiziale, u visu di u tippu "Stampanti" U simbulu correspondente apparirà, annuncendu l'installazione di a versione di l'ultimu driver.

Metudu 3: ID di stampante

Ùn hè micca una prassi cunosciutu per truvà i conducenti necessarii. In sta varianta, l'utente ùn duverà micca à scaricà un prugramma separatu chì hà da installà tuttu u serviziale, postu chì u prucedimentu di ricerca numericu duverà esse effettuatu indipindente. Prima ci vole à scopre l'identificatore di u novu equipagiu à traversu "Manager di dispositivi". I valori trovati devenu esse copiati è inseriti in una di e risorse specializate. I risultati ghjunghjenu driver chì pudete scaricà è installa. In u casu di l'HP Deskjet 1050A, pudete aduprà i seguenti valori:

USBPRINT HP Deskjet_1050
HEWLETT-PACKARDDESKJ344B

Per saperne di più: Utu di ID di dispositivi per truvà un driver

Metudu 4: Strumenti di sistema

L'ultima opzione hè di stallà i driver, chì ùn necessitanu micca di scaricà un software addizionale. In listessu tempu, questu metudu hè u menu efficace davanti à l'altri.

  1. Per inizià, apri "Taskbar". Pudete truvà cù u menu "Start".
  2. Trova una sezione "Apparecchiatura è sonu". In questu, selezziunate l'elemento "Vede dispositivi è stampatori".
  3. Per fà vede a nova stampante in a lista di tutti i dispositivi, cliccate "Add Printer".
  4. U sistema hà da scansionà u vostru PC per novu dispositivi cunnessi. In casu chì a stampatrice sia rilevata, cliccate nantu à sta e cliccate u pulsante. "Install". Se u dispositariu ùn hè statu micca trovu, selezziunu "A stampante impiegata ùn hè micca elencata".
  5. A nova finestra contene parechje opzioni per aghjunghje una stampante. L'utente hà bisogno di sceglie l'ultimu - "Add a printer local".
  6. Poi vi sarà dumandatu di sceglie un portu di cunnessione. L'utente pò cambià u valore impostatu, se vole. Poi cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".
  7. Nant'à e listine fornite, bisogna prima selezziunà u fabbricante di u dispositivo - HP. Dopu truvatu mudellu - HP Deskjet 1050A.
  8. In a nova finestra, pudete inserì u nome volu per l'attrezzatura. Poi cliccate "Prossimu".
  9. Ùn resti solu per impostà e impostazioni di cumpartimentu. Optionalmente, l'usu pò furnisce l'accessu à u dispositivo o li limita. Per andà à l'installazione, cliccate "Prossimu".

L'intera procedura di stallazione ùn tarda tantu per l'utente. In questu casu, hè necessariu tene in considerazione tutti i metudi pruposti per cambià a scelta più adatta per voi.