Ciao
Pensu chì parechje persone anu cunnisciutu è avianu intesu chì un secondu monitor (TV) pò esse cunnessu à un laptop (computer). È in certi casi hè impussibile di travaglià senza un monitoru secondu: per esempiu, cuntabili, finanziatori, prugrammatori, etc. Hè cusì prubiziunu di includere, per esempio, u spaziu di partita (film) in un monitor, è fate u travagliu lentamente à a seconda :)
In stu picculu articulu, discurreraghju a chjave apparente semplice di cunnessione di un secondu monitor à un PC o laptop. Provu à tuccà nantu à i prublemi principali è i prublemi chì si verificanu cun questo.
U cuntenutu
- 1. Interfacce di cunnessione
- 2. Cumu sceglie un cavu è adattatori per a cunnessione
- 2. Cunnessione di un monitoru via HDMI à un laptop (computer)
- 3. Stalla un secondu monitor. Tipi di proiezione
1. Interfacce di cunnessione
Nota! Pudete imparà tutte e interfacce più cumuni in stu articulu:
Malgradu l'abbundanza di interfacce, i più popolari è popolari oghje sò: HDMI, VGA, DVI. Solu portatarii moderni, di solitu, ci hè un portu HDMI in modu obbligatorio, è qualchì volta un portu VGA (un esempiu hè mostra in Fig. 1).
Fig. 1. Vista Laterale - Samsung R440 Laptop
HDMI
L'interfaccia più populosa hè presente in tutte e tecnulugia moderna (monitor, portatili, televisori, ecc.). Se avete una portu HDMI nantu à u vostru monitor è laptop, allora u prucessu di cunnessione intera deve andà senza un aggettu.
À propositu, ci sò trè tippi di fattori di forma HDMI: Standart, Mini è Micro. In i laptop, ci hè sempre, generalmente, un connettore standard, cum'è in fig. 2. Tuttavia, fighetta attenzione à questu ancu (Fig. 3).
Fig. 2. Portu HDMI
Fig. 3. Da sinistra à destra: Standart, Mini è Micro (un tipu di fattori di forma HDMI).
VGA (D-Sub)
Parechji utilizatori chiamanu questu connettore in modu diversu, chì hè VGA, è chì hè D-Sub (è, ancu, i pruduttori ùn peccanu micca cun questu).
Parechje persone dicenu chì l'interfaccia VGA sta vive a so vita (forse è cusì), ma malgradu ciò, ci sò ancu parechji dispositivi chì supportanu VGA. Hà dighjà altri 5 à 10 anni :).
À partzu, questu interfaccia hè nantu à a maggior parte di i monitor (ancu i più recenti), è in parechji mudelli di urdinatori. I pruduttori, ind'è u scena, supportanu ancu questu standard populariu.
Fig. 4. Interfaccia VGA
Hà in vendita oghje, pudete truvà assai adattatori associati cù u portu VGA: VGA-DVI, VGA-HDMI, etc.
DVI
Fig. 5. Portu DVI
Hè un'interfaccia famosa. Da veda immediatamente chì ùn accade micca nantu à i portatarii moderni, esiste nant'à i PC (nantu à a maggior parte di i monitoru hè ancu quì).
DVI hà parechje varietà:
- DVI-A - utilizzatu per trasmette solu u signal analogicu;
- DVI-I - per trasmette u signal digitale è analogu. U tippu più populare nantu à i monitoru;
- DVI-D - per trasmette un signale digitale.
Hè impurtante! E dimensioni di i connettori, a so configurazione sò compatibili cù l'altru, a differenza esiste solu in i contatti implicati. À propositu, fighetta attenzione, à fiancu à u portu, di solitu, indica sempre chì tipu di DVI avete a vostra apparecchja.
2. Cumu sceglie un cavu è adattatori per a cunnessione
Per principiu, vi pruponi di ispezionà à tempu u laptop è u monitor, è determinà quali interfacce ne sò quì. Per esempiu, in u mo portatile ci hè solu una interfaccia HDMI (allora ùn ci hè praticamente nisuna scelta).
Fig. 6. Portu HDMI
U monitoru cunnessu avia solu interfacce VGA è DVI. A curiosità, u monitor ùn sembra micca esse "pre-rivuluziunariu", ma a interfaccia HDMI ùn era micca nantu à sta ...
Fig. 7. Monitoru: VGA è DVI
In questu casu, ci hè bisognu da 2 cavi (Fig. 7, 8): un HDMI, 2 m di lunghezza, l'altru un adattatore da DVI à HDMI (ci sò veramente un pocu di tali adattatori. A propositu, ci sò quelli universali chì forniscenu tutti i generi di interfacce per cunnessu una à l'altru).
Fig. 8. Cavi HDMI
Fig. 8. Adattatore DVI à HDMI
Dunque, avè un duchju di tali cavi, pudete cunnesse un laptop à quasi tutti i prugrammi: un vechju, un novu, etc.
2. Cunnessione di un monitoru via HDMI à un laptop (computer)
In principiu, cunnessu u monitor à un laptop o un computer desktop - ùn vedete micca molta differenza. Ubieru u listessu principiu di azzione, a stessa azzione.
A propositu, duvemu assunsu chì avete sceltu u cavu per a cunnessione (vedi l'articolo supra).
1) Spegni u laptop è u monitor.
À propositu, parechje persone ignoranu questu azzione, ma in vanità. Malgradu u sguardu apparentemente banale, si pò salvà a vostra apparecchiata da u dannu. Per esempiu, aghju truvatu parechje volte cù i casi chì una scheda video di u laptop aghjusta, per via di u fattu chì anu tentatu di "calore", senza spegnere u laptop è u televisore, per cunnessu cun un cavu HDMI. Apparentemente, in certi casi, l'elettricità residuale, u "hit" è inabilità à u ferru. Benchì, u monitor u solitu è a TV, u listessu, un equipagiu leggermente diversu :). Eppuru ...
2) Connettu u cavu à e porte HDMI di u monitor di portatile.
Allora tuttu hè simplicu - avete bisognu di cunnessu u monitor è e porti di laptop cu un cavu. Se u cavu hè statu sceltu correttamente (aduprate l'adattatori se necessarie, allora ùn ci vole micca prublemi.
Fig. 9. Connettu u cavu à u portu HDMI di u laptop
3) Accende u monitor, laptop.
Quandu tuttu hè cunnessu, accennemu u laptop è monitoru è aspettemu chì Windows si carica. Di solitu, per difettu, a stessa immagine appare in un monitor addizionale cunnessu, chì hè affissatu in a vostra schermata principale (vedi Figura 10). Almeno, ancu nantu à e nuove carte Intel HD, hè quellu chì succede (in Nvidia, AMD - a foto hè uguale, ùn avete mancu avutu di entrà in a configurazione di u driver). A foto nantu à u secondu monitor può esse correzita, nantu à stu in l'articolo sottu ...
Fig. 10. Un monitoru addizionale (à a sinistra) hè cunnessu à un laptop.
3. Stalla un secondu monitor. Tipi di proiezione
Un secondu monitor cunnessu pò esse "fattu" per travaglià in diversi modi. Per esempiu, pò fà cumandari a listessa cosa cum'è una principale, o à qualcos'à ancu.
Per configurà stu mumentu - cliccate à dittura diritta in ogni parte di u desktop è selezziunate "Display Settings" in u menù contestuale (se avete Windows 7, allora "Display Resolution"). Dopu, in i parametri, selezziunu u metudu di a proiezione (da quì più tardu in l'articolo).
Fig. 11. Windows 10 - Impostazioni di visualizzazione (In Windows 7, a risoluzione di u schermu).
Una opzione ancu più simile sarebbe usà chiavi speciali in a tastiera (sì avete un laptop, naturalmente) - . Di norma, una schermata sarà attaccata nantu à una di e chiavi di funzione. Per esempiu, in a mo tastiera hè a tonalità F8, deve esse attaccata simultaneamente cù a chiave FN (vedi fig. 12).
Fig. 12. Chjamà a seconda impostazione di u schermu.
Dopu, una finestra deve apparse cun l'impostazioni di a proiezione. Ci sò solu 4 opzioni:
- Solu u schermu di u computer. In questu casu, solu un schermu di u portatile principali (PC) funzionerà, è u secondu chì hè connessu hè spente;
- Ripetendu (vedi fig. 10). L'immagine nantu à i dui monitor hè a stissa. In pratica, per esempiu, quandu u listessu hè affissatu nantu à un grande monitor chì nantu à un picculu monitoru di u portatile in presenza di una presentazione (per esempio);
- Expand (vedi fig. 14). Una opzione di proiezione popolare. In stu casu, avete à aumentà u spaziu di travagliu, è pudete cunduce u mouse da u desktop di una schermata à un'altra. Assai pratice, pudete aprire u filmu nantu à unu è travaglià à l'altra (cum'è a Figura 14).
- Solu a seconda schermata. In questu casu, a schermata principale di u laptop hè disattivata, è travagliverà nantu à l'unu cunnessu (in qualchì modu, un analogu di a prima variante).
Fig. 13. Proiettu (seconda schermata). Windows 10.
Fig. 14. Stendi u schermu à 2 monitor
Nantu à stu cunnessione u prucessu hè finitu. Per e manghjate nantu à u sughjettu vi sarebbe grate. Bona fortuna à tutti!