Installà u sistema operativu di Windows 8


Parechji utenti, avendu decisu di reinstallà u navigatore, vogliono fà quì senza perde informazioni impurtanti, in particulare i segnalibri salvati. Questu articulu vi dirà cume reinstallà Yandex. Navigatore, puru mantendu i segnalibri.

Reinstallà Yandex Browser mentre salvate i segnalatori

Oggi pudete reinstallà u navigatore da Yandex, salvendu i segnalatori cù mezu di dui metudi: esportendu i segnalatori in un file è aduprà a funzione di sincronia. Più dettagliati nantu à i so metodi è sò discuvati sottu.

Metudu 1: Esporta è Importa i Favoriti

Stu metudu hè rimarchevuli perchè pudete salvà i segnalatori in un file, è dopu aduprà micca solu per Yandex reinstallatu, ma ancu per qualsiasi altru navigatore web presente in u sistema.

  1. Prima di sguassà Yandex.Browser, bisognu esportà i segnalibri. Per fà quessa, duverete aprire una sezione in u menù di u navigatore. Segnalibri - Gestore di Bookmark.
  2. In u riquadro di a destra di a finestra resultante, cliccate nantu à u pulsante "Sort"è poi cliccate nantu à u pulsante "Esporta i Segui à File HTML".
  3. In u esploratore aperto si deve specificà a situazione finale di u schedariu cù i vostri segnalatori.
  4. Da adesso puderete procedere per reinstallà Yandex, chì principia per a so rimozione. Per fà quessa in u menù "Pannello di cuntrollu" vai à a sezione "Programmi è Componenti".
  5. In a sezione di software installata, truvate u navigatore web da Yandex, fate un clic destro è selezziunate "Elimina".
  6. Complete u prucessu di disinstallazione. Subitu dopu da ciò, pudete procedere per scaricà a nova distribuzione. Per fà quessa, andate in u situ di sviluppatore di Yandex.Browser selezionendu u pulsante "Download".
  7. Aprite u schedariu di installazione ricevutu è installate u prugramma. Quandu l'installazione hè completa, lancia u navigatore, aprite u so menù è procedi à a sezione. Segnalibri - Gestore di Bookmark.
  8. In u panninu di a diritta di a finestra pop-up, cliccate nantu à u pulsante. "Sort"è poi cliccate nantu à u pulsante "Copia i Segnalibri da File HTML".
  9. L'esploratore di Windows apparirà nant'à u schermu, in chì sta volta avete bisognu di sceglie un file salvatatu in precedenza, dopu u tempu esse li si aghjunghjenu à u browser.

Metudu 2: Imposta a sincronizazione

Com'è in parechje altri navigatori web, u Navigatore Yandex hà una funzione di sincronizazione chì permette di conservà tutti i dati di un navigatore web in servitori Yandex. Questa funzione utile vi aiuterà a salvà dopu a reinstallazione non solu i segnalibri, ma dinò l'inglesi, le password, u crèditu di e visite, impostazioni è altri dati importanti.

  1. Prima di tuttu, per configurà a sincronizazione, avete bisognu di avè un account Yandex. Se ùn l'avete micca avè, avete da passà à a procedura di registrazione.
  2. Leggi ancu: Cumu registrà in Yandex.Mail

  3. Dopu cliccate nantu à u pulsante di menù Yandex è procedi à l'elemento. "Sync".
  4. A nova scheda carrà a pagina in cui vi sarà dumandatu di autorizà u sistema Yandex, cioè, specificate u vostru indirizzu e-mail è password.
  5. Dopo a validazione di l'accordu, selezziunu u pulsu "Enable sync".
  6. Dopu selezziunu u pulsante "Cambia impostazioni"per aprite e opzioni di sincronia di u navigatore.
  7. Verificate chì avete una casella di spuntà vicinu à l'elemento "Segnalibri". I parametri rimanenti sò impostati à a vostra discrezione.
  8. Aspettate u browser web per sincronizà è trasferisce tutti i segnalibri è altri dati à u cloud. Purtroppu, ùn mostra micca u prugressu di a sincronizazione, cusì pruvate à lascià u navigatore per u tempu pussibule, affinchì tutti i dati sò stati trasferiti (un'ora dev'io abbastanza).
  9. Da quellu passatu, pudete disinstallà u navigatore web. Per fà quessa, aprite u menu. "Pannello di cuntrollu" - "Uninstall programmi"cliccate nantu à l'applicazione "Yandex" cliccate à diretta per seleziona prossimu "Elimina".
  10. Dopu avè finitu a rimozione di u prugramma, andate à scaricà l'ultima distribuzione da u situ ufficiale di u sviluppatore è stallallu nantu à u vostru computer.
  11. Avendu installatu Yandex, hè appena per attivà a sincronizazione nantu à sta. In questu casu, l'azione coinciderà completamente cù quelle date in l'articolo, cumincendu da u secondu paragrafo.
  12. Dopu avè accesso, Yandex dà un pocu di tempu per fà a sincronizazione in modu chì puderà ricuperà tutti i dati precedenti.

Entrambi i modi di reinizessione di Yandex Browser permettenu di salvà i vostri segnalibri garantiti - tuttu u vostru bisognu di fà hè di decideru chì unu hè preferibile per voi.