Risolutà i prublemi di visibilità in un computer in rete in Windows 7

Quandu provate à cunnessu u vostru computer à a rete, hè pussibule chì ùn sia micca visibile à un altru PC è, per quessa, ùn puderete micca veda. Figuremu cumu per risolve u prublema annantu à i dispositivi di l'urdinatori cù Windows 7.

Vede ancu: U computer ùn vede micca i computer in rete

Cume per cunsigliu u prublema

E causa di questu malfunzionamentu ponu esse sia software sia hardware. Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a giustizia di u cunnessione PC à a rete. Dunque, hè impurtante à assicurà chì u tappu si adatta perfettamente à u slot per adattatore appositu di u computer è da u router. Hè ancu impurtante se si utilizza una cunnessione cablata in modo chì ùn ci sia micca rottura cavu in tutta a rete. In u casu di aduprà un Wi-Fi-modem, avete bisognu di assicurà chì funziona pè pruvà à passà per u navigatore in ogni situ in u mondu web. Se l'Internet funziona bè, allora a causa di u prublema ùn hè micca in u modem.

Ma in st'articulu ci ponemu in più dettu a superaveru i cause prugrammatiche di sta disfunzione legata à a creazione di Windows 7.

Reason 1: U computer ùn hè micca cunnessu à un gruppu di travagliu.

Una di e ragioni perchè puderebbe sorgere quellu problema hè a mancanza di cunnessione di u computer à u gruppu di travagliu o a coincidenza di u nomu di u PC in stu gruppu cù u nome di un altru dispositivo in esse. Dunque, primu avete bisognu di verificà a presenza di sti fattori.

  1. Per verificà se u nome di u vostru computer hè occupatu cù un altru dispositivo in a rete, cliccate "Start" è aperti "Tutti i prugrammi".
  2. Individuà a cartella "Standard" è vi truverete.
  3. Poi, truvate u articulu "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à u dirittu (PKM). In u listinu chì si apre, selezziunate u tippu di avvicinamentu cù privilegi di amministratore.

    Lezione: Cumu aprite a "Linea di Commandu" in Windows 7

  4. In "Linea di cumannu" Inserite un'espressione cù u mudellu chì seguita:

    ping ip

    Invece di "IP" Inserite l'indirettu specificu di un altru PC in sta rete. Per esempiu:

    ping 192.168.1.2

    Dopu avè inseritu u comando, cliccate Enter.

  5. Dopu, attenti a risultatu. Se u computer chì avete inseritu hè pinged, ma u vostru ùn hè micca visibile per altri dispositivi in ​​rete, pudete assai dire chì u so nome currispondi à u nomu di l'altri PC.
  6. Per verificare chì u nome di u gruppu di travagliu in u vostru computer sia currettu è, se hè necessariu, fà cambiamenti, cliccate "Start" è cliccate PKM in articulu "Computer". In a lista chì vene, seleziona "Pruprietà".
  7. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Opzioni avanzate ..." à a parte sinistra di u scossu affissatu.
  8. In a finestra aperta, andate in a sezione "Nome di u computer".
  9. Dopu avè cambiatu in una scheda specifica, avete bisognu di fà attenti à i valori opposti à l'elementi "Nome pieno" è "Gruppu di travagliu". U primu unu deve esse unicu, chì hè, nisun computer di a rete ùn avè u nomu cum'è u vostru. S'ellu ùn hè micca u casu, avete bisognu di rimpiazzà u nomu di u vostru PC cù una sola. Ma u nome di u gruppu di travagliu deve necessariamente risponde à u listessu valore per altri dispositivi di sta rete. Naturalmente, ci vole à cunnosce, perchè senza sta cunnessione di rete hè impossibile. Se unu o dui di i valori specificati ùn risponde micca à i requisiti dichjarati sopra, cliccate "Cambia".
  10. In a finestra aperta, se hè necessariu, cambiate u valore in u campu "Nome di u computer" nantu à un nome unicu. In blocu "Hè un membru" impostate u pulsante di radio per posiziona "gruppo di travagliu" è scrivite u nome di a rete qui. Dopu à fà cambiamenti, cliccate "OK".
  11. Se avete cambiatu non solu u nome di u gruppu, ma dinò u nome di u PC, duverete riavvià u computer, chì serà riportatu in a finestra di informazione. Per fà quessa, cliccate "OK".
  12. Cliccate nantu à l'elemento "Chiudi" in a finestra di pruprietà di u sistema.
  13. A finestra si aprà per dumandà di ripartisce u computer. Chiù tutte le applicazioni è i documenti attivi, è dopu riavvià u sistema cliccendu Ora ripartisce.
  14. Dopu à riavvià, u vostru computer deve apparì online.

Reason 2: Disable Network Discovery

Inoltre, u mutivu chì u vostru PC ùn vede micca altri computer in rete pò dà a disattivazione di a rilevazione di a rete nantu à sta. In questu casu, deve cambià a regolazione rispettabile.

  1. Prima di tutti, hè necessariu eliminà u cunflittu di indirizzi IP in a rete attuale, s'ellu esiste. Cumu fà sta hè descritta in l'articulu rispettu di u nostru situ web.

    Lezione: Risoluzione di Questioni di Conflittu di Indirizzi IP in Windows 7

  2. Se u cunflittu di indirizzu ùn hè micca rispettu, avete bisognu di verificà chì a rilevazione di a rete sia attivata. Per fà quessa, cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  3. Ora aprite a sezione "Rete è Internet".
  4. Dopu, andate à "Centru di cuntrollu ...".
  5. Cliccate nantu à l'elemento "Modifica e opzioni avanzate ..." in a parte sinistra di a finestra mostra.
  6. In a finestra aperta in blocchi "Scoperta di Rete" è "A cumpartite" spostà i pulsanti di radio à e posti in alto, è poi cliccate "Salva modifiche". Dopu, sarà scopu chì a scuperta di a rete di u vostru computer, oltre à l'accessu à i so schedari è cartulari.

Sì nessunu di sti metodi hà aiutatu, verificate i vostri firewall o antivirus. Per cuminciare, provate a spezialle unu per unu è vede si u computer hè diventatu visibile nant'à a rete. S'ellu cuminciò à apparìtu in altri utilizatori, avete bisognu di riconfigurà i parametri di u strumentu di prutezzione corrispondente.

Lezione:
Cumu disattivà l'antivirus
Cumu disattivà u firewall in Windows 7
Configurazione di Firewall in Windows 7

A ragione per chì u computer cun Windows 7 ùn sia micca visibile nant'à a rete pò esse numinarii di fattori. Ma se scartate i prublemi hardware o pussibili dighjà i cavi, a più frequente di i situ è ​​a mancanza di cunnessione cù u gruppu di travagliu o a disattivazione di a rivelazione di rete. Fortunatamente, sti impostazioni sò relativamente faciule da installà. Avendu à a portata di sti istruzioni, i prublemi cù l'eliminazione di u prublema in travagliu ùn vogliono esse nascenti ancu da un principiante.