Avemu aghjurnà u browser web in u smartphone


Un smartphone chì esegue Android è iOS per parechji utilizatori hè u mezu principale di accede à Internet. L'utilizazzioni pratica è sicura di u World Wide Web implica l'aggiornu tempestivu di i navigatori, è oghje avemu vulsutu dì chì vi ghjunghje.

Android

Ci hè parechje maniere di aggiornà i navigatori in Android: via Google Play Store o aduprà un file APK manualmente. Ognuna di e opzioni ha vantaggi è svantaghji.

Metudu 1: Play Market

A principale fonte di applicazioni, cumprenu i navigatori Internet, in u sistema operativo Android hè u Play Market. Sta piattaforma hè ancu u rispunsabilità di l'aggiornamentu di i prugrammi installati. Se avete disattivatu l'aggiornamentu automatica, pudete installà manualmente l'ultima versione di u software.

  1. Truvà una scorciata in u desktop o in u menù di l'applicazione. Google Play Market è tappà nant'à.
  2. Cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di trè barse per aprite u menu principale.
  3. Selezziunu da u menù principale "I mo applicazioni è ghjochi".
  4. Per difettu, a tabulazione hè aperta. "Aggiornamenti". Trova u vostru navigatore in a lista è cliccate "Refresh".


Questu metudu hè u più sicuru è ottimale, perchè cunsiglii di aduprà.

Metudu 2: APK file

In numerosi firmware di terze parti, ùn ci sò applicazioni è servizii Google, cum'è u Play Market. Cusì, l'aghjurnamentu di u navigatore cun ellu ùn hè micca dispunibile. L'alternativa hè di aduprà un negoziu di prugrammi di terze parti, o di aghjurnà manualmente cù un schedariu APK.

Leggi ancu: cumu apri APK in Android

Prima di iniziare a manipolazione, assicuratevi chì u gestore di file sia installatu nantu à u telefunu è a capacità di stallà applicazioni da fonti terze hè attivata. Attivate sta funzione cum'è seguita:

Android 7.1.2 è sottu

  1. Aprite "Impostazioni".
  2. Trova un puntu "Sicurezza" o "Impostazioni di sicurezza" è vi truverete.
  3. Verificate a casella "Fonti scunnisciuti".

Android 8.0 o versu altru

  1. Aprite "Impostazioni".
  2. Selezzi un item "Applicazioni è Notificazioni".


    Dopu, tocca "Impostazioni avanzate".

  3. Cliccate nantu à l'opzione "Accessu Speciale".

    Selezziunu "Installazione di applicazioni scunniscute".
  4. Truvà l'applicazione in a lista è cliccate nant'à. A pagina di u prugramma, aduprà u switch "Permette l'installazione da sta fonte".

Ora pudete andà direttamente à l'aggiornu di u navigatore.

  1. Truvà è scarica l'installazione APK di l'ultima versione di navigatore. Pudete scaricà sia da un PC sia direttamente da un telefonu, ma in questu ultimu casu, rischiate a sicurezza di u dispositiu. Per questo, i siti adatti cum'è APKMirror, chì travaglianu direttamente cù i servitori di Play Store.

    Leggi ancu: Installazione di un'applicazione nantu à Android da APK

  2. Se avete scaricatu l'APK direttamente da u telefonu, allora andate drittu à u passu 3. Sì avete usatu un computer, dunque cunnessa u gadget à u quale volete aggiornà u vostru navigatore, è copia u luggeru d'installazione scaricatu in stu dispositiu.
  3. Aprite l'applicazione Explorer è naviga à a situazione di l'APK scaricatu. Tocca nantu à u file desideratu per aprì è installa l'aggiornu, seguendu e istruzioni di u installatore.

Questu metudu ùn hè micca assai sicuru, ma per i navigatori chì manchinu da u Play Store per una qualchì ragione, hè l'unica in u tuttu di u travagliu.

iOS

U sistema operativu nantu à u quale u iPhone di Apple esce hè assai differente da Android, cumpresi e capacità di l'aggiornu.

Metudu 1: Installate l'ultima versione di software

U navigatore predefinitu in iOS hè Safari. Sta applicazione hè strettamente integrata in u sistema, perciò, pò esse aggiornata solu cù u firmware di un smartphone Apple. Ci sò parechje metodi per installà l'ultima versione di u lugiziale di l'iPhone; tutte sò discuprate in u manualu furnitu da u ligame sottu.

Leggi ancu: l'aghjurnamentu di l'iPhone

Metudu 2: App Store

I navigatori di terze parti per stu sistema operativu sò aggiornati cù l'applicazione App Store. Di solitu, a procedura hè automatica, ma s'ellu ùn hè micca accadutu per qualchì ragu, pudete installà l'aggiornu manualmente.

  1. Nant'à u desktop, truvà l'App Store di Averia e tocca per aprirla.
  2. Quandu l'App Store apri, truvate l'elemento in fondo à a finestra. "Aggiornamenti" è andate à sti.
  3. Trova u vostru navigatore in a lista di applicazioni è cliccate nantu à u bottinu. "Refresh"situatu accantu à u so.
  4. Aspetta finu chì l'aggiornamenti sò scaricati è installati. Per piacè, avà a nota chì ùn pudete micca aduprà u navigatore aggiornatu.

U sistema operativu mobile d'Apple per l'usu finale hè assai più simplici di Android, ma sta simplicità in certi casi si trasforma in limitazioni.

Metudu 3: iTunes

Un altru modu per aggiornà un navigatore di terze parti in u iPhone hè iTunes. È impurtante notatevi chì, in l'ultime versioni di stu cumunamentu, l'accessu à u negoziu di applicazioni hè statu rintatu, perciò bisognu scaricà è installà una versione obsoleta di iTyuns 12.6.3. Tuttu u vostru bisognu à stu scopu pò esse trovu in u manualu dispunibule in u ligame sottu.

Più: Scaricate è Installate iTunes 12.6.3

  1. Aprite i iTyuns, allora cunnessi u cavu di l'iPhone à u PC è aspettate finu chì u dispositiu sia ricunnisciutu da u prugramma.
  2. Trova e aprite u menu di sezione in cui selezziunate l'elemento "Programmi".
  3. Cliccate nantu à la scheda "Aggiornamenti" è premete u pulsante "Aggiornamentu tutti i prugrammi".
  4. Aspettate u iTunes per visualizà u missaghju. "Tutti i prugrammi aggiornati", poi cliccate nantu à u bottinu cù l'icona di u telefuninu.
  5. Cliccate nantu à l'elemento "Programmi".
  6. Truvate u vostru navigatore in a lista è cliccate nantu à u pulsante. "Refresh"situatu accantu à u so nome.
  7. L'inserzione cambia in "Sarà aggiornatu"poi premete "Applicà" in fondo à a finestra di travagliu di u prugramma.
  8. Aspetta chì a procedura di sincronizazione sia cumpleta.

    À a fine di a manipolazione scucciunu u dispositivo da u computer.

U metudiu sopraelice ùn hè micca cunsultante o sicuru, ma per i modelli più vechji di l'iphone hè solu l'unicu per ottene l'ultime versioni di l'applicazioni.

Risolvendu i prublemi problematichi

U prucessu di l'aggiornamentu di u navigatore web sia in Android sia in iOS ùn hà micca sempre mancu finu: à causa di parechji fattori, fallimenti è malfunzionamenti sò pussibuli. Risoluzione di i prublemi cù u Market Play hè un artìculu separatu nantu à u nostru situ web, cusì ti cunsiglii di leghjale.

Leggi più: L'applicazioni ùn sò micca aggiornate in u Market Play

Nantu à l'iPhone, un aghjurnamentu installatu in modo sbagliatu causa qualchì volta un fallimentu di u sistema, per chì u telefunu ùn pò accende. Avemu amparatu stu prublema in un articulu separatu.

Lezione: Ciò da fà se l'iPhone ùn accende micca

Conclusione

L'aggiornamentu tempestiu di u sistema in generale è di i so componenti hè assai impurtante da un punto di vista di sicurezza: l'aggiornamenti portanu micca solu a nuove funzionalità, ma risolvenu parechje vulnerabilità, migliorando la protezione contro gli intrusi.