Come rimuovere l'utente di Windows 10

Questa istruzioni passo-passo descrive in dettaglio cume un utente in Windows 10 si cancella in diverse situazioni - annantu à a cancellazione di un account simu o di un utente chì ùn compare micca in a lista di utenti in l'impostazioni; cum'è cancellà se si vede un messaghju chì “L'utente ùn pò esse eliminatu”, è ciò da fà se duie utenti identichi di Windows 10 sò visualizati quandu vi si accede, è hè necessariu rimuovere una inutilmente. Vede ancu: Cumu rimuovere un account Microsoft in Windows 10.

In generale, u account da u quale l'utente hè supprimu deve avè diritti di amministratore nantu à u computer (in particulare, se un account amministratore esistente hè eliminatu). Se à u mumentu avete i diritti di un utente semplice, allora prima passassi sottu l'usu esistenti cu diritti di amministratore è trasmetti à l'utente desideratu (u dirittu in u quali avete intenzione di travaglià in futuro) i diritti di l'amministratore nantu à cumu si faci questu in diversi modi hè scrittu in "Cum crea un utilizatore di Windows 10. "

Semplice eliminazione di l'utente in l'impostazioni di Windows 10

Se site avete bisognu di sguassà un utente "semplice", vale à dire creati da voi personalmente o presentatu in u sistema quandu si acquista un computer o un laptop cu Windows 10 o più inutili, pudete fà quandu usando le impostazioni di u sistema.

  1. Andate in Parametri (chiavi Win + I, o Start - icona di ingranaggi) - Accounts - Family and other people.
  2. In a sezione "Altro populu", cliccate nantu à l'utente chì desiderate eliminà è cliccate nantu à u pulsante corrispondente - "Cancellà". Se l'utente desideratu ùn hè micca elencatu, perchè pò esse ancu - in più in l'istruzzioni.
  3. Puderete vede un avvertenza chì i schedari di l'utente conservati in e so cartelle di desktop, documenti è altri file saranu cancellati cun l'attualu. Se questu utilizatore ùn hà micca dati importanti, cliccate "Cancellà u account è i dati".

S'ellu hè andatu bè, allora l'utente chì ùn avete micca bisognu sarà eliminatu da u computer.

Eliminazione di Gestione Account Account

U secondu modu hè di aduprà a finestra di gestione di l'account di utilizatore, chì pò esse aperta cumu cusì: preme e chjavi Win + R nantu à a tastiera è entrate in questu cuntrullà userpasswords2 Fate un clic su Enter.

In a finestra chì si apre, selezziunu l'utente chì vulete cancellà, è cliccate nantu à u pulsante "Elimina".

Se ricevi un missaghju d'errore è chì l'utente ùn pò esse eliminatu, questu di solitu indica un tentativu di sguassà u account di sistema integratu chì sò spiegatu in a sezione currente di stu articulu.

Cumu rimuovere un utilizatore cù a linea di comando

L'ulimentu di a seconda: aduprate a linea di cume, chì deve esse eseguita cum'è amministratore (in Windows 10, pudete fà cun a menù cliccate diritta annantu à u bottinu Start), è dopu aduprà i cumanduli (premendu Invesione ciascuna):

  1. Utenti di rete (Vi darà una lista di nomi d'utenti, attivu è nì. Entramu per verificà chì ricordu correttamente u nome di l'utente chì si deve eliminà). Attenzione: ùn sguassate micca i conti di Amministratore, di Ospite, di Contu DefaultAccount è di defaultuser in questu modu.
  2. net user Username / delete (U comando dà eliminà l'utente cù u nomu specificatu. Se u nomu cuntene i prublemi, usa quotazioni, cum'è in a screenshot).

Sì u cumandamentu hè statu riesce, l'utente sarà eliminatu da u sistema.

Cume sì rimuete Amministratore, Cuppuru o altri cumpi

Se avete bisognu di rimuovere l'utenti inutili Amministratore, Cuntatariu è ancu qualchi altri, per fà ciò cum'è descrittu sopra, ùn funzioneranu micca. U fattu hè chì questi sò stati crediti in i conti di sistema (vedi, per esempiu: account di amministratore incorporatu in Windows 10) è ùn pò esse eliminatu, ma pò esse disattivatu.

Per fà quessa, seguite dui passi semplici:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore (chiavi Win + X, poi selezziunate l'elemento menu di u menu) è inserisci u comando seguitu
  2. net user Username / active: no

Dopu avè eseghitu u cumandamentu, l'utente specificatu hè disattivatu è sparirà da a lista di conti in a finestra di login di Windows 10.

Due utenti identichi di Windows 10

Un di i bug cumuni in Windows 10 chì vi faci cercà i modi per sguillà l'utenti hè di mostra 2 conti cu u nome chì accede à u sistema.

Questu accade generalmente dopu à qualsiasi manipolazione cù i profili, per esempiu, dopu à: cumu rinominà una cartella di l'utente, puru chì avete disabilitu in precedenza a password quandu accedi à Windows 10.

Più spessu, a soluzione scatenata per rimuovere un utente duplicatu pare:

  1. Premete i tasti Win + R è entrate cuntrullà userpasswords2
  2. Selezziunu un utilizatore è attivate a richiesta di password per ellu, applica e regolazioni.
  3. Rinvià u computer.

Dopu, pudete dopu rimuovere a richiesta di password, ma u secondu utilizatore cù u listessu nomu ùn deve micca apparire torna.

Hà pruvatu à piglià in contu tutte e opzioni possibili è contesti di a necessità di sguillà conti Windows 10, ma se improvvisamente ùn ci fù micca una soluzione per u vostru prublema - descrivila in i commenti, forse mi ponu aiutà.