Riparazione di prublemi cù window.dll


U schedariu window.dll hè assuciatu assai cù i ghjochi di a serie Harry Potter è Rayman, è u ghjocu Postal 2 è i so addon. Un errore in questa biblioteca indica a so assenza o dannu da l'azzioni di un virus o da un installazione errata. Crash appare in tutte e versioni di Windows à partire da 98.

Soluzioni à i prublemi cù window.dll

U modu più impurtante è più facili da sbarazzà di l'errore hè di reinstallà u ghjocu, un tentativu di lanciate chì mostra un missaghju nantu à u fallimentu. Se a procedura ùn pò esse fatta, pudete provà à scaricà a biblioteca mancante è l'installu manualmente in a cartella di sistema per i file DLL.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

DLL-Files.com Client hè capace di simplificà significativamente u travagliu di truvà e carregà e librerie mancanti in u sistema.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Run u applicazione è digià in a stringa di ricerca u nome di u file desideratu, in u nostru casu window.dll.
  2. Quandu u prugramma trova u file, cliccate una volta cù u mouse sopra u so nome.
  3. Leggi i dettagli di a DLL caricatu è cliccate "Install" per a carica automatica è a registrazione di una libreria dinamica in Windows.

Metudu 2: Rinstalla u ghjocu

I ghjochi cù i quali i windows.dll sò associati sò piuttostu vecchi, distribuiti à i CD chì molte unità moderni pò identificà cù l'errori, causendu a stallazione incompleta o à altri prublemi. I installatori di sti ghjochi, acquistati in "digitale", ponu ancu dà una errore. Dunque, prima di imbarcassi nantu à una installazione indipendente di biblioteche o misure più radicale, dighjà tentà di reinstallà u prugrammu specificatu.

  1. Rimuete u ghjocu da u computer in unu di i modi pratici, chì sò discuprate in l'articolo corrispondente.
  2. Reinstallu cù i precauzioni seguenti: Fichjera tutti i prugrammi inutili è rilasciate u cartuccia di sistema u più in tantu per micca prublemi di prugramma in u prugramma di u installatore.
  3. Quandu l'installazione hè completa, esegui u lugiziale. Cù una alta probabilità, l'errore ùn esce più.

Metru 3: Installazione manuale di a biblioteca in u sistema

Una soluzione estrema à u prublema, à a quale si propone di ricorrere in casi eccezionali, hè di scaricà indipendente u schedariu chì manca è andà u spostà in un cartulare situatu in unu di l'indirizzi specificati:C: Sistema di Windows 32oC: Windows SysWOW64(determinatu da u bit di OS).

A postu esatta dipende da a versione di Windows installata nantu à u vostru PC. Per clarificà è chiarì una numeru d'altre funzioni, si consiglia di leggere l'articolo nantu à l'installazione manuale di biblioteche. In più, pò esse chì a procedura ùn dà micca un risultatu positiu. Simile significa chì window.dll ùn hè micca registratu in u registro. U caminu di sta manipolazione è e so sfumature sò descritte in u materiale pertinente.

Tradizionalmente ti ricordu - aduprate solu software cun licenza!