In Windows 10, i desktop virtuali chì eranu dighjà presenti in sistemi operativi alternativi sò stati introdotti per a prima volta, è in Windows 7 è 8, era solu dispunibile in programmi di terze parti (vede Windows 7 è 8 Desktops Virtuali).
In certi casi, i desktop virtuali ponu fà u travagliu di un computer in realtà più pratticu. Questu tutorial furnisce e dettagli nantu à aduprà Windows 10 desktop virtuali per organisazione di u flussu di travagliu più pratticu.
Cosa hè i desktop virtuali
I desktop virtuali ti permettenu di distribuisce i prugrami è windows aperti in "spazii" separati è cambiate cumu avessu.
Per esempiu, in unu di i desktop virtuali, i prugrammi di travagliu ponu esse aperti in a manera abituale, è à l'altru, applicazioni persunali è di intrattenimentu, mentre cambià tra questi desktop può piazzamentu cù una semplice scorciata di tastiera o un pocu di spicchi di mouse.
A creazione di un desktop virtuale di Windows 10
Per creà un novu desktop virtuale, seguite sti passi simuli:
- Fate un clic nantu à u bottu "Task View" in a barra di task o premete i tasti Win + Tab (dove Win hè a chiave di u logo di Windows) in a tastiera.
- In u angulu inghjustu a destra, cliccate nantu à l'elemento "Creà u Desktop".
- In Windows 10 1803, u pulsante per creà un novu desktop virtuale hè andatu in cima à u schermu è u bottinu "Task View" cambiatu esternamente, ma l'essenza hè uguale.
Fatto, u novu desktop hè statu creatu. Per creà u cumpletamente da a tastiera, ancu senza entrà in a Task View, preme i tasti Ctrl + Win + D.
Ùn sò micca cunnoscutu se u numeru di i desktop virtuali di Windows 10 hè limitatu, ma ancu se hè limitatu, aghju quasi sicuru chì ùn li truvarete micca (mentre cerca di spiegà a informazioni di restrizzione ho avutu un missaghju chì dichiarava chì unu di l'utenti avia Task View pendente da 712 m desktop virtuale).
U serviziu di Scrivii Virtuali
Dopo a creazione di un desktop virtuale (o parechji), pudete cambià trà elli, piazzate applicazioni nantu à chiunque di elli (vale à dì, a finestra di prugramma sarà prisentata nantu à un solu desktop) è sguassate i desktop non necessari.
Commutazione
Per cambià trà e desktop virtuali, pudete cliccà nantu à u "Pulsu di presentazione di l'attività" è poi cliccate nantu à u desktop desideratu.
A seconda opzione di cambià - cù l'aiutu di tasti caldi Ctrl + Win + Arrow_Left o Ctrl + Win + Arrow_Right.
Se stà travagliendu nantu à un laptop è supporta gesti cù parechje dita, opzioni di cambiazione in più ponu esse fatte cun gesti, per esempio, scorritu up cun 3 dita per vede una rappresentazione di e attività, tutti i gesti pò esse visti in Impostazioni - Dispositivi - Touchpad.
Piazzà applicazioni in Windows 10 desktop reali
Quandu lanciate u prugramma, hè messu automaticamente nantu à u desktop virtuale chì hè attualmente attivu. E prugrammi in carica vi ponu trasferì à un altru desktop, per questo pudete aduprà unu di i dui modi:
- In u modu "Task view", fate un clic destro nantu à a finestra di u prugramma è selezziunate a voce di menu cuntestu "Move to" - "Desktop" (ancu in questo menu pudete creà un novu desktop per stu prugramma).
- Basta truvà a finestra di l'applicazione nantu à u desktop desideratu (ancu in a "Presentazione di l'attività").
Ci vole à avverà chì, in u menù contestuale, ci sò dui elementi più interessanti è qualchì volta utenti:
- Fighjate sta finestra in tutti i desktop (pensu chì ùn hà bisognu di spiegazioni, se si seleziona a casella, vedi questa finestra in tutti i desktop virtuali).
- Mostrà e vitrine di questu applicazione nantu à tutti i desktop - quì significa chì sì un prugramma pò avè parechje finestre (per esempio, Word o Google Chrome), allora tutte e finestre di stu prughjettu saranu visualizzate nantu à tutti i desktop.
Alcuni prugrammi (quelli chì permettenu più istanze à inicessu) ponu esse aperti nantu à parechji desktop da a vittura: per esempiu, se lanciate u navigatore prima nantu à un desktop è poi da l'altra, saranu duie finestre di navigatore diverse.
I prugrammi chì ponu esse eseguiti solu in una istanza si comportanu diversamente: per esempiu, se fate un tale prugramma nantu à u primu desktop virtuale, è pruvate à esegui in u secondu, duverete automaticamente "trasferisce" a finestra di u prugramma nantu à u primu desktop.
Eliminà un desktop virtuale
Per eliminà u desktop virtuale, pudete andà à "Task View" è cliccate nantu à "Cross" in u angulu di l'immagine desktop. In listessu tempu, i prugrammi aperti nant'à u chiuderu ùn fermeranu micca, ma passanu à u desktop à a sinistra di quellu chì hè chjusu.
U secondu modu, senza usà un mouse, hè di aduprà tasti d'accessu. Ctrl + Win + F4 per chiuderete u desktop virtuale attuale.
Ulteriori informazioni
I desktop desktop virtuali creati sò salvati quandu u computer ripartisce. Tuttavia, ancu se avete prugrammi in autorunu, dopu à riavvià, saranu aperti nantu à u primu desktop virtuale.
Tuttavia, ci hè un modu di "vittoria" di questu cù l'aiutu di una utrazione di linea di cumannu di terza parte VDesk (dispunibule nantu à github.com/eksime/VDesk) - Permette, in mezu à e altre funzioni di a gestione di desktop virtuali, di lanciare prugrammi nantu à u desktop selettitu in seguitu: vdesk.exe on: 2 run: notepad.exe (U notepad sarà lanciatu nantu à u secondu desktop virtuale).