Se à l'iniziu di una ghjocu (di quest'ultima, sta Borderlands), apparisci un errore chì dichiara chì u lancio di u prugramma hè impossibile, chì manchendu u schedariu necessariu nantu à u computer, ùn cerca micca qualchissia di scaricà il physxcudart_20.dll, risolvi l'errore hè più faciule.
U schedariu physxcudart_20.dll ùn hè micca inclusu cù NVidia PhysX, cusì semplicemente l'installazione di PhysX ùn ripara micca l'errore (cume, per esempio, pudete riparà l'errore physxloader.dll). Scaricà questo file da i vari tipi di siti di raccolta di librerie DLL hè ancu una cattiva opzione; pò allora chì si scarica qualcosa di malevule per te.
Una semplice riparazione per l'errore physxcudart_20.dll à l'iniziu di u ghjocu
Questu errore esce da u fattu chì borderlands.exe (hè pussibule chì quessa succeda in altri ghjochi) hè un prucedinu chì cerca di carregà u schedariu physxcudart_20.dll invece di cudart.dll, chì si trova in a cartella di u ghjocu. errore di sistema cù u missaghju chì physxcudart.dll manca.
Per risolve quest'errore hè assai semplice: truvà u file cudart.dll in a cartella di ghjocu (pò dà abilità a visualizzazione di i file di sistema nascosti), fà una copia di questu in a stessa cartella è rinominà a copia in physxcudart_20.dll, dopu chì Borderlands deve iniziare senza avvisà per errore.
S'ellu ùn hè micca aiutu, quì forse NVidia PhysX ùn hè micca installata in u vostru computer (hè necessariu per u ghjocu). Pudete scaricà l'ultima versione da u situ ufficiale, in quì u tempu: //www.nvidia.ru/object/physx-9.13.0725-driver-ru.html (ma in generale, hè megliu andà à nvidia.ru è trova PhysX sè , cume sò versioni aggiornate).