Nel corso di l'anni, i telefoni intelligenti di Lenovo anu presu una larga parte di u mercatu per i gadgets moderni. Ancu e solu soluzioni di u fabbricante acquistate per un tantu tempu, è trà i quali u mudellu A526 riesce, continuanu à funziunà bè. Uni travagliu à l'utente ponu esse liberatu solu da a so parte di prugramma. Fortunatamente, cù l'aiutu di u firmware, sta situazione pò esse cumunata. L'articolo descrive i modi più efficaci per reinstallà Android in Lenovo A526.
Solu seguendu istruzioni abbastanza semplici, pudete ripristinà e prestazioni di un Lenovo A526 perdutu chì pò avè cuminciaru gineralmente, è ancu introdurte qualchì avvallamentu di funzionalità cù l'aiutu di software aggiornatu. In stu casu, prima di passà à e manipolazioni cù u dispositiu, hè necessariu tene in considerazione u seguitu.
Ogni prucedimentu nantu à e sezioni di a memoria di un smartphone portanu certi rischi. Tutta a responsabilità per e conseguenze porta l'utente chì esegue u firmware! I creaturi di a risorsa è l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per i possibili risultati negativi!
Preparazione
Come per ogni altru mudellu Lenovo, prima di fà u prucedimentu A526 di Firmware, avete bisognu di fà una manipolazione preparatoria. Una furmazione curpata è curretta ti permetterà di evità errori è difficoltà, è determinà u successu di l'eventi.
Installazione di u driver
Praticu in tutte e situazioni in cui hè necessariu per riprudenduli o aggiornate u prugramma di u smartphone Lenovo A526, sarà necessariu aduprà a utilità SP Flash Tool, chì hè unu di l'uttivi più efficaci per travaglià cù partizioni di memoria MTK. Hà implicatu a presenza di un driver speciale in u sistema. I passi da aduprà per installà i componenti necessarii sò spiegati in l'articolo:
Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android
U pacchettu cù i driver necessarii pò esse scaricatu da u link:
Scaricate i driver per Lenovo A526 firmware
Crea un backup
Quandu sguglieghjate u smartfoni Android, a memoria di u dispositiu hè quasi sparita, daverà a perdita di informazioni di l'utente, perciò hè necessaria una copia di backup, chì pò esse creata in unu di i modi descritti in l'articolo:
Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà
Una attenzione particulare à travaglià cù Lenovo A526 devia esse attribuita à a procedura di a sezione di backup "nvram". Una discarica di sta sezione, creata davanti à u firmware è salvata in un schedariu, aiuterà salvà assai tempu è sforzu quandu riprisenta e prestazioni di e reti senza fili, ruppi in caso d'impossibilità di l'installazione di Android o da altri errori chì si sò verificati durante a manipolazione di e sezioni di u sistema.
Firmware
Scrivendu e immagini à a memoria di i telefoni intelligenti MTK di Lenovo, è u mudellu A526 ùn hè micca eccezione, di solitu ùn hè micca difficiule s'ellu l'usu seleziona a versione corretta di i prugrammi usati è e opzioni di i file aduprati. Com'è assai altri dispositivi, Lenovo A526 pò esse lampatu in parechji maneri. Cunsiderà u principale è u più comunemente usato.
Metudu 1: Recuperu di fabbrica
Se u scopu di u firmware hè puru da reinstallà a versione ufficiale di Android, cancellà u smartphone da i vari resti di software è restituirli à u statu "out of the box", almenu in termini di software, hè probabilmente u metodo più faciule di manipolazione per aduprà l'ambiente di recuperu installatu da u fabbricante.
- E prublemi cù l'utilizà di u metudu pò fà una ricerca di un pacchetto software adeguatu pensatu per a stallazione cù recuperu. Fortunatamente, avemu trovu è pruducitu piazzatu una soluzione adatta in u storage cloud. Scaricate u lighjule ghjustu * .zip pò esse in u ligame:
- Dopu avè scaricatu u pacchjettu zip, avete bisognu di copia. NON disimballà a radice di a carta di memoria installata in u dispositiu.
- Prima di più manipolazioni, devi carregà completamente a batteria di u dispositivo. Questu evitarà possibili prublemi se u prucessu si ferma à un certu stadiu è chì ùn ci hè micca abbastanza di putenza per finì di fà.
- Poi hè l'entrata di a ripresa. Per fà quellu, nantu à u smartphone disattivatu, duie chiavi sò simultaneamente sferzate: "Volume +" è "Cunsumante".
Fighjate i pulsanti da esse finu à l'iniziu di a vibrazione è mostra u schermu di l'avvio (5-7 secondi). Poi boot in ambientu di recuperu.
- L'installazione di i pacchetti à traversu a riparazione hè effettuata secondu à l'istruzzioni stabilite in l'articolo:
- Ùn vi scurdate di pulì e sezioni "dati" è "cache".
- È solu dopu à ciò, fate l'installazione di u lugiziale da a selezzione di l'elemento in a riparazione "applicà l'aggiornamentu da sdcard".
- U prucessu di trasferimentu di i lighjini dura trà 10 minuti, è dopu a fine hè necessariu rimuovere a batteria di u pucciuvule, u so rimettere e si lancia A526 premendu longu u pulsante "Cunsumante".
- Dopu una lunga carica iniziale (circa 10-15 minuti), u smartphone apparisce à l'utente in u statu di u lugiziale cum'è dopu l'acquistu.
Scaricate u Firmware ufficiali Lenovo A526 per a recuperazione
Lezione: Cumu lampà Android cù a ricuperazione
Metudu 2: l'Utilu Flash di SP
L'utilizazione di u Strumentu Flash di SP per lampà u dispositiu in questione hè forse u metodo più universale di ripristinamentu, di l'aggiornamentu è di a reinizessione di u software.
A causa di u tempu passatu finu da u Smartphone chì era discuntatu, ùn ci sò micca esistenze d'aghjurnamentu da u produttore. Manca i piani di pubblicazione di l'aggiornamenti nantu à u situ ufficiale di u custruinu modelu A526.
Va rimarcatu chì per u ciclu di vita di u dispositivo, l'aggiornamenti di software sò stati publicati un pocu.
Usendu e istruzioni sottu, hè pussibule di registrà u firmware ufficiali in a memoria di un dispositiu chì hè in quasi tutti i stati, ancu una praticabile, per via di l'accordu d'Android accadutu o di altri prublemi di software.
- A prima cosa da piglià a cura è u scaricamentu è unpacking in una cartulina separata di u firmware ufficiali di l'ultima versione, destinata à esse scritta à u dispositivo trà u prugramma. Per fà quessa, pudete aduprà u ligame:
- A causa di a presenza in u smartphone di i componenti hardware micca più freschi, l'operazioni cù a so memoria ùn richiederanu micca a versione più recente di l'utilità. Soluzione comprovata - v3.1336.0.198. Scaricà l'archiu cù u prugrammu, chì poi duverà esse spacchiatu in un cartulare separatu, hè dispunibule in u ligame:
- Dopu avè preparatu i schedari necessarii, lanciate u Strumentu Flash di SP - cliccate dopu cliccate nantu à u schedariu cù u bottinu sinu di u mouse. Flash_tool.exe in u directory di i file di prugramma.
- Dopu avè principiatu u prugramma, sarà necessariu aghjunghje un sparghjolu sparghjabile spiciliu chì cuntene l'infurmazioni nantu à e sezioni di a memoria di u smartphone è u so indirizzu. Per fà quessa, aduprate u pulsante "Scatter-loading". Dopu u caminu di u schedariu hè specificatu. MT6582_scatter_W1315V15V111.txtsituatu in u cartulare cù u firmware disimballatu.
- Dopu l'azione sopra riportata, i campi chì cuntenenu i nomi di e parti di a memoria di u dispositivo è i so indirizzi sò pieni di valori.
- Avemu verificatu chì e casute sò state selezionate in tutti i caselli di spuntà accanto à i tituli di a sezione, cliccate u pulsu "Download"Chì mette u Strumentu Flash di SP in u modalità di attesa di cunnessione di u dispositiu.
- U smartphone hè connectatu à a porta USB cù a batteria rimossa.
- U prucedimentu di a registrazione di l'infurmazioni s'avverrà automaticamente dopu u cuncepimentu hè stabilitu in u sistema. Per fà quessa, installate a batteria in u dispositivo cunnessu à u PC.
- Mentre u prugramma hè in esecuzione, ùn pudete micca scintillà u dispositivo da u PC è premete tutte e chjave in ellu. A barra di prugramma indica u prughjettu di u prucedimentu di u firmware.
- Una volta finita tutti i procedimenti necessarii, u prugramma mostra una finestra "Scaricate OK"cunfirmà u successu di l'operazione.
- In casu d'errori quandu u prugrammu hè in scena "Download", devi scunzionà u dispositivo da u PC, rimuovere a batteria è ripetite i passi sopra, da a sesta, ma invece di u pulsante "Download" in stu passu, premete u pulsante "Firmware-> Upgrade".
- Dopu avè scrittu cù boni versu u prugramma in u dispositivu, bisognu fermà a finestra di conferma in l'Utilu Flash di SP, scollegate u smartphone da u PC è iniziendala pè premà u menù "Cunsumante". Eseguitu dopu a reinstallazione di u prugramma dura tantu tempu, ùn vi interrompu.
Scaricate u Firmware ufficiale di SP Flash Tool per Lenovo A526
Scaricate SP Flash Tool per u firmware Lenovo A526
Metru 3: Firmware non ufficiali
Per i proprietarii di Lenovo A526, chì ùn vogliono sustene cù a Android 4.2.2 obsoleta, è hè questu versione di l'OS chì tutti chì anu installatu u novu firmware ufficiali entri in u smartphone, stallendu un firmware personalizzato pò esse una bona soluzione.
In più di l'upgrade di u sistema à 4.4, in questu modu pudete espansione leggermente a funzionalità di u dispositivo. In a larghezza di a Rete Glubale, un numeru abbastanza grande di soluzioni informali sò dispunibili per Lenovo A526, ma purtroppu, a maiò parte di elli anu assi difetti significativi chì rende impossibile aduprà cusì persunalmente in modu permanente.
Secunnu a sperienza di l'usu, i più interessanti in termini di stabilità è di funzionalità per Lenovo A526 sò solu solu non MIUI v5, è CyanogenMod 13.
Ùn ci hè versioni ufficiali di e squadre di sviluppu, ma firmwer di porzione cun attente portatu à un livellu degnu di stabilità pò esse raccomandatu per l'usu. Una di l'assieme pò esse scaricata da u ligame:
Scaricate u Firmware personalizatu per Lenovo A526
- A prima cosa da bisognu à fà per stallà cunfurmitu u software modificatu in u dispositiu in questione hè di scaricà un zip-package cù una abitudine, metti in a radice di a carta di memoria è installà u MicroSD in u dispositivo.
- Per installà soluzioni informali, u recuperu TWRP modificatu hè adupratu. Per esse installatu in a macchina, pudete aduprà u Strumentu SP Flash. A pratica ripete i punti 1-5 di u metudu d'installazione di software in A526 cù u prugramma descrittu sopra. U schedariu dispersione postu hè situatu in u cartulare di l'immagine di recuperu. L'archiu cù i schedari necessarii pò esse scaricatu quì:
- Dopu avè scaricatu u schedariu scatter in u prugramma, avete bisognu di spuntà a casella accanto à a casella "Recuperu".
- È dopu cuspite a strada à l'immagine TWRP.imgdopu cliccendu nantu à u nomu "Recuperu" in u campu di rùbbriche è da selezziunate u schedariu adatta in a finestra di l'Explorer chì si apre.
- U passu successivu hè di preme un pulsante. "Download"è dopu cunnesse u smartphone senza a batteria à a porta USB di u computer.
A registrazione di l'ambiente modificatu ghjunghje automaticamente è finisce cù l'apparenza di a finestra "Scaricate OK".
- Dopu avè installatu TWRP, u primu lanciu di u Lenovo A526 deve esse effettuatu esattamente in u recuperu custom. Se u dispositiu iniziò in Android, a prucedura per lampà l'ambiente serà ripetuta di novu. Per lanciare una riparazione modificata, una stessa combinazione di tasti hardware hè usata per entrà in l'ambiente di recuperu di a fabbrica.
- Completendu i passi precedenti, pudete procedere à l'installazione di software persunalizatu da a ripresa.
U firmware di i pacchetti zip via TWRP hè spiegu in l'articolo:
- Per installà un firmware non ufficiale in Lenovo A526, devi compie tutti i passaggi di l'infurmazioni, senza dì dì chì funzi "Pulisci Dati" prima di scrive un pacchetto zip.
- È dinò eseguite a casella di verifica "Verifica di firma di file zip" da a cruci prima di principià u firmware.
- Dopu avè installatu u custom, u dispositiu hè riaviatu. Come in tutti questi casi, bisognu aspettà 10 minuti prima di scaricà l'Android modificatu aggiornatu.
Scaricate u TWRP per l'installazione cù u Strumentu SP Flash in u smartphone Lenovo A526
Lezione: Cumu lampà un dispositivo Android cù TWRP
Dunque, per capisce a procedura per installà u prugramma di sistema in Lenovo A526 ùn hè micca difficiule quantu puderia esse à prima voglia. Qualunque sia u scopu di u firmware, vi ci vole à seguità attentamente e istruzioni. In casu di fallimenti o di qualchi prublemi, ùn vi spaventu micca. Basta aduprà u metudu di u numeru 2 di st'articulu per restaurà u smartphone in situazioni critiche.