Pavel Durov pianu di creà u so internet, chì ùn pò esse bloccatu

A cumpagnia di Pavel è Nikolay Durov creà in Russia u prughjettu più novu, chì a scala deve supere ancu i famosi WeChat cinesi. Nome di Telegram Open Network (TON). U reta sociale "VKontakte", creata da elli prima, hè solu un picculu pisci in u mari, paragunatu à ciò chì piantanu personalità ambiziosi.

L'idea di u prughjettu hè stata lanciata dopu à u messaggero di Telegram (solu u primu di i dodici elementi di stu megaciu-prughjettu) hè statu sottu à un strettu cuntrollu da i servizii di u statu.

TON ùn sarà micca cuntrullata da regolatori naziunali di Internet, è ùn hè micca pussibule chjappu lu cù maneuversi tecnichi classichi.
Da un puntu ideologicu, TON hè una mini-criptoversione di u World Wide Web, chì include praticamente tutte e so parti.

TON include:

  • Gram cryptocurrency e TON Blockchain sistema di pagamento;
  • mezu di messageria, file è cuntenutu - Telegram messenger;
  • passport virtuale - TON External Secure ID (Telegram Passport);
  • archiviazione di u serviziu è di u serviziu - TON Storage;
  • sistema di ricerca per i nomi TON DNS.

Megaproject consisterà di parechji servizii.

Quessi è 6 altri servizii di TON dovrebbero assicurà chì u prughjettu funzioni in tutte e condizioni, ancu sfavate: in casu di fallimenti minori, di blocchi è di distruzzione di i so elementi autonomi è di i so nodi.

TON mette in ballu i servizii di messageria, l'archiviu di i dati, i fornitori di cuntenuti, i siti web, u sistema di pagamentu di cryptomonna Gram è altri servi.

Hè dinò chiaru chì a Rete Open di Telegram in Russia pò esse proibita, perchè Durov ùn furnisce micca l'infurmazioni persunali di l'utenti, è u sistema di sicurezza hè prubabile à cifrà i dati in modo irrevocabile. Ma a piattaforma hè tale chì nimu ùn pò blocà, cusì, e persone acquistanu tranquillamente merci è paganu per servizii.

À oghji ghjornu, u novu prugettu di i fratelli Durov si sta sviluppendu in modo chì ogni elementu successivu implementatu di a Rete Open di Telegram, chì si tratti di un messaggero istantaneu o di un passaporto virtuale, entra in una disputa cù a legislazione di a Federazione Russa è a pratica di l'ordine. In tali situazioni, hè assai difficiule d'imaginarie Gram è TON Blockchain cum'è un sistema di pagamenti aggiornatu è demandatu in Russia. Per ora, solu pochi vanu u so futuru.