Cume riparà u "prucessu com.google.process.gapps fermatu"

Comu sapete, le estensioni di navigatore aghjenu a funzionalità per elli, ma pudete sempre spegli è si ne volete perchè ùn impurtate micca u prugramma. Basta à aduprà e funzioni supplementari in u browser di Safari add-ons integrati. Scopemu chì extensioni esistenu per Safari, è cume sò applicate.

Scaricate l'ultima versione di Safari

Aghjunghje o Rimuovi Estensioni

In precedenza, era pussibule installà e estensioni di Safari cù u situ web ufficiali di stu navigatore. Per fà quessa, bastava andà à l'impostazioni di u prugrammu cliccendu nant'à l'icona di u marce, è poi selezziunate l'elementu "Prolungazioni di Safari ..." in u menu chì si vene. Dopu à quellu, u navigatore andò à u situ cù addizioni chì pudianu esse scaricate è installate.

Purtroppu, da u 2012, Apple, chì hè u sviluppatore di u navigatore Safari, hà smessu di sustene a so prugna. Finisce da questu periodu, l'aggiornamenti di i navigatori anu smettutu di fà, è u situ cù add-ons hè diventatu inaccessibile. Allora ora l'unicu modu per stallà una estensione o un plugin per Safari hè di scaricà da u situ di sviluppatori di add-on.

Considerà cumu installà una estensione per Safari cù l'esempiu di unu di i più famosi addBlock add-ons.

Andate à u situ web di i sviluppatori add-ons chì avemu bisognu. In u nostru casu sarà adblock. Cliccate nantu à u pulsante "Get AdBlock Now".

In a finestra di download chì si vede, cliccate nantu à u bottinu "Apri".

In a nova finestra, u prugramma dumanda se l'utente quessa apura à stallà a so estensione. Cunfirmà l'installazione, cliccendu nantu à u pulsante "Install".

Dopu, l'installazione di l'estensione accumarà, dopu chì a conclusione di questu, sarà installatu, è cumincerà à fà funzioni, in accordu à u so scopu.

Per verificate se u modu di add-on hè statu stabilitu, cliccate nantu à l'icona di l'ingranu chì cunnoscemu dighjà. In u listinu in goccia, selezziunate l'elementu "Impostazioni ...".

In a finestra di configurazione di u navigatore chì si vede, andate in la scheda "Estensioni". Comu pudete vede, l'aggiunzione di AdBlock hà apparutu in a lista, chì significa chì hè installatu. Se vulete, pudete disinstallarla cliccendu semplicemente nantu à u bottinu "Elimina" accantu à u nome.

Per puru scebbenu ininterrottu a stesa senza eliminà quessa, basta à deselezzioni a casella "Enable".

Di listessa manera, tutte le estensioni sò installate è cacciate in u navigatore Safari.

Estensioni più popolari

Hà dighjà una rapida attenta à i più diffusi browser Safari. Prima di tutti, cunsiderate l'extensione AdBlock, chì hè statu discusu in precedenza.

Adblock

L'estensione AdBlock hè stata disignata per bloccà annunci indesiderati nantu à i siti. E versioni di questo add-on esistenu per altri navigatori popolari. U filtru più accuratu di cuntenutu publicitarie hè fattu in l'impostazioni di estensione. In particulare, pudete permessu a mostra di publicità discreta in cattivu.

Neverblock

L'unica estensione chì vene cù u pacchjettu Safari da installà hè NeverBlock. Hè cusì, ùn hè necessariu di stallà ancu di più. U scopu di questu add-on hè di furnisce l'accessu à i siti bloccati da i fornitori chì utilizanu i so specchi.

Analisi Costruita

L'add-on di BuiltWith Analysis serve per ottene informazioni nantu à u situ web chì serve. In particulare, pudete vede u còdice html, scopre ciò chì scritte in a risorsa hè scritta, ottene l'infurmazioni statistiche aperte è molto più. Questu estensione interessa, prima di tutti, i webmaster. Hè vera, l'interfaccia aghjuntu esclusivamente in inglese.

Utente CSS

L'estensione CSS di l'utenti interesserà dinò i sviluppatori web. Hè prumettitu per visualizzare i fogli di stile in cascata di u situ CSS, è fà cambiamentu. Naturalmente, sti cambiamenti in a cunfusione di u situ seranu visibili solu à l'utente di navigatore, ancu chì a montazione effettiva di CSS nantu à u hosting, senza a cunniscenza di u pruprietariu di a risorsa, hè impossibile. Tuttavia, cù questu strumentu, pudete persunalizà a mostra di ogni situ à u vostru gustu.

LinkThing

U modulu addizionale di LinkThing permette di aprire nuove linguette non solu à a fine di tutta a catena di tabulazioni, cum'è stabilitu da i sviluppatori in Safari per difettu, ma dinò in altri posti. Per esempiu, pudete configurà l'estensione per chì a prossima scheda si apri subitu subitu subitu dopu à quellu chì hè attualmente aperto in u navigatore.

U menu IMDb

Incù l'aiutu di l'extension Meno IMDb, pudete integrà u navigatore Safari cù u più grande basa di dati dedicatu à u film è a televisione - IMDb. Questu addizione faciliterà assai a ricerca di film è attori.

Questu hè appena una piccola frazione di tutte le estensioni chì ponu esse installate in u navigatore Safari. Avemu listatu solu i più popolari è ricercati quelli. In listessu tempu, ci vogliu notà chì a causa di a discuntinuazione di u supportu per stu navigatore da Apple, sviluppatori di terze parti anu praticamentu smisu di publicà novu aggiunte à u prugramma Safari, è ancu e vechje versioni di alcune estensioni diventanu sempre più inaccessibili.