Trasferimentu di fondi da Yandex.Money à WebMoney

U scambiu di fondi trà diversi sistemi di pagamentu pò dà à i problemi ancu per l'utilizatori sperimentati. Questa situazione hè ancu impurtante quandu si trasferisce da u portafoglio Yandex a WebMoney.

Trasferimentu fondi da Yandex.Money à WebMoney

Ùn ci hè micca parechje maniere per scambià trà questi sistemi, è i principali sò discuvati sottu. Sì avete bisognu di lascià retirà soldi da u vostru portafoglio Yandex, veda l'urtimu articulu:

Leggi ancu: Sumentemu u soldu da un account nantu à Yandex

Metudu 1: Vinculazione di u cuntu

L'opzione più spicca è cunnisciuta per u trasferimentu di fondi tra diversi sistemi hè di legà un account. L'utente hà bisognu d'avè raccogliu in i dui sistemi è esegue l'azzioni seguenti:

Passu 1: Attaccu di u Conte

Per finalizà stu passu, bisognu accede à u situ WebMoney è fate u seguitu:

Web site ufficiale di WebMoney

  1. Inserite u vostru contu persunale è in a lista generale di cumportazioni cliccate nantu à l'elemento "Add a account".
  2. In u menu chì si vede, passa u soprapassu di una sezione. "Fondi Elettronichi" è in a lista chì si apre, selezziunate Yandex.Money.
  3. In a nova pagina, selezziunate l'elemento Yandex.Money da a sezione "Portafogli elettronichi di sistemi diversi".
  4. In a finestra chì si apre, inserite u numeru Yandex.Koshelka è cliccate "Continue".
  5. Un missaghju nantu à l'iniziu di successu di l'operazione di attaccu sarà visualisatu. A finestra contiene ancu un codice per entrà in a pagina Yandex.Money è un link à u sistema chì vulete aprire.
  6. In a pagina Yandex.Money, truvate l'icona in cima à u schermu chì cuntene l'infurmazioni nantu à i fondi dispunibili, è cliccate nantu à sta.
  7. A lista chì vene cuntene un annunziu nantu à l'iniziu di legà u cuntu. Cliccate nantu à "Confirm Binding" di cuntinuà a procedura.
  8. In l'ultima finestra, inserite u codice da a pagina WebMoney è cliccate "Continue". In pocu minuti, u prucessu hè finitu.

Passu 2: Trasferimentu di u soldu

Dopu à a conclusione di i passi in u primu passu, riaprima Yandex.Money è fate u seguitu:

Pagina Yandex.Money Ufficiale

  1. In u menu di sinistra, truvate l'elemento "Impostazioni" è aprite.
  2. Selezziunu "Tuttu à tuttu" è truvà a sezione "Altri servizii di pagamentu".
  3. Se u passu di andà hè riesce, l'elemento WebMoney apparirà in a sezione nominata. Ci hè un bottinu di punta. "Trasferisce à u portafettu"chì avete bisognu à cliccà. Se questu elementu ùn hè micca prisentatu, allora duvete aspettà un pocu, postu chì a prucedura vinculata piglia ciunu un pocu di tempu.
  4. In a finestra chì si vede, inserite a quantità à l'oppostu di l'elemento "Trasferisce in WebMoney". L'importo totale di u trasferimentu cun a cummentazione hè determinatu in a scatula sopra, chjamata "Ritirate da u account Yandex.Money".
  5. Cliccate u pulsante "Traduce" è aspettate chì l'operazione sia finita.

Metudu 2: Scambianu i soldi

A facultà di cunnessione di u cuntu ùn hè micca sempre adatta, postu chì u trasferimentu pò esse fattu à u pughjettu di qualchì altru. Per i casi chì, avete da fassi attenzione à u soldi di cambiamenti serviziu di serviziu. In questu casu, l'utente hà bisognu solu un cartellu in u sistema WebMoney è u numeru di compte à chì u trasferimentu sarà fattu.

Pagina Scambiatrice Ufficiale

  1. Aprite u situ di serviziu è selezziunate "Emoney.Exchanger".
  2. A nova pagina cuntene l'infurmazioni nantu à tutte e applicazioni per u trasferimentu trà diversi sistemi. A so sortisce solu da trasferimenti à Yandex.Money, selezziunu u bottinu pertinente.
  3. Vede a lista di applicazioni. Sì ùn ci sò opzioni adatte, cliccate nantu à u bottinu. "Crea una nova applicazione".
  4. Inserite i campi principali in u modulu presentatu. Cume una regula, tutti l'elementi except "Quantu avete" è "Quantu hè necessariu per traduce" riempitu automaticamente basatu nantu à l'infurmazioni di u cuntu in u sistema WebMoney.
  5. Dopu avè inseritu i dati, cliccate "Aghjunghje ora"chì saranu dispunibuli per tutti. Appena esce una persona chì fà una applicazione contraddittura, l'operazione sarà fatturata è i fondi saranu cagiunati in u cuntu.

Aduprendu questi metodi, pudete scambià di soldi tra i dui sistemi. Va rimarcatu chì l'ultima opzione piglia cusì un longu, chì ùn hè micca adatta per operazioni urgenti.