Cumu aduprà Windows Movie Maker

Windows Movie Maker hè un editore di video liberu abbastanza popularu chì pò esse scaricatu in russe. Ma per via di a so interfaccia micca chiara, u prugramma spessu à i pussibbili di quiddi è cume si fà. Avemu pigliatu in questu articulu per raccogliere e dumande più popolari è dà risposte à elli.

Scaricate l'ultima versione di Windows Movie Maker

Windows Movie Maker hè un edittore video proprietariu da Microsoft, chì hè statu inclusu in u "bundle" standard di u sistema operativu Windows finu à Vista. Malgradu u fattu chì l'applicazione ùn hè più supportata, ùn hà pressa di perde a popolarità trà l'utenti.

Dai un ochju à cumu si usa u editor di video Movie Maker.

Cume aghjunghje file à u prugramma

Prima di cuminciare à edità u video, vi sarà bisognu di aghjunghje i file cù i quali un ulteriore travagliu sarà fattu.

  1. Per fà quessa, avviate Windows Movie Maker. Cliccate u pulsante "Operazioni"per aprite un menu in più, è cliccate nantu à u bottinu secondu u tippu di file chì volete caricare: se hè un video, cliccate nantu à "Importu Video"sì a musica hè per quessa "Importa soni è musica" etc.
  2. U prucessu di l'importazione principia, chì a durata dipende da a dimensione di u file chì si scarica. Appena a procedura hè finita, sta finestra si sceghja automaticamente.
  3. U video ponu esse aghjuntu à u prugramma è assai più faciule: basta à spostallu in a finestra di prugramma. Ma vi pudete fà solu quandu a tabulazione hè aperta. "Operazioni".

Cumplessà video in Windows Movie Maker

Per tagliate un video, caricate lu in l'editor è cambiate à "Display Timeline". Avà bisognu di guardà attentamente u video è di determinà a zona chì vulete tagliare. Usendu u pulsante "Divide in duie parti" tagliate u video da spostà u cursore à i posti richiesti. Poi sguardi tutte e parti inutili.

Se basta à tagliare a video prima o da a fine, allora movi u mouse à l'iniziu o a fine di a timeline è quandu l'icona di tagliitura vene, trascina u cursore à u tempu chì volete tagliare.

Vede più in stu articulu:

Cumu tagliate i video in Windows Movie Maker

Cumu taglià un fragmentu di un video

Spessu, l'utenti ùn anu micca solu per taglià u video, è tagliati da un pezzu extra, chì pò esse situatu, per esempiu, in u centru. Ma hè molto faciule da fà.

  1. Per fà ciò, muvite u cursore in a timeline in u video in a zona duve l'iniziu di u fragmentu che vulete tagliare hè indicatu. Poi aprite a tabulazione in cima di a finestra. "Clip" è selezziunate l'elemento Split.
  2. À a fine, invece di un video ricevi duie separate. Dopu, spostate u cursore nantu à a linea tempu avà à a zona duve a fine di a sezione da tagliare hè situata. Split again.
  3. In conclusione, selezziunu u segmentu separatu cun un cliccatu di u mouse è cancellatu cun a chiave Del in a tastiera. Hè fattu.

Cumu rimuovere u sonu da una registrazione video

Per rimuovere u suoni da un video, avete bisognu di aprì in Windows Movie Maker è in cima truvà u menu "Clips". Trova l'etichetta "Audio" è selezziunate "Spegni". Cusì si ottiene un video senza sonu, chì pudete sovrapporre qualsiasi registrazione audio.

Cume impone un effettu nantu à u video

Per fà u video più brillante è più interessante, pudete applicà effetti à u. Pudete ancu fà ciò cù Windows Movie Maker.

Per fà quessa, scaricate u video è truvà u menù "Clip". Eccu, cliccate nantu à a tabulazione "Video" è selezziunate "Effetti video". In a finestra chì si apre, pudete o applicà effetti o eliminà li. Purtroppu, a funzione di anteprima in l'editor ùn hè micca furnita.

Cumu accelerà a riproduzione di video

Se vulete accelerà o rallentà a riproduzione di video, allora avete bisognu di carregà u video, selezziunu e trova l'elemento in u menù "Clip". Quì, andate in tab "Video" è selezziunate l'elemento "Effetti video". Quì pudete truvà effetti cum'è "Rallentà duie volte" è "Accelerazione, duie volte".

Cumu mettere a musica in video

Inoltre in Windows Movie Maker, pudete puru e facilmente ponu l'audio nantu à u vostru video. Per fà quessa, cum'è u video, aprite a musica è aduprà u mouse per trascinarla sottu u video, à u tempu duveru.

À propositu, cum'è u video, pudete tena è applicà effetti à a musica.

Cume aghjunghje i sottotitoli in Windows Movie Maker

Pudete aghjunghje l'epizze à u vostru videoclip. Per fà quessa, truvà u menu "Servizio"è quì selezziunate l'elemento "Titulu è didicazioni". Avà avete bisognu di sceglie ciò chì è quandu esce vo vulete mette. Per esempiu, i crediti à a fine di u film. Un segnu micca hè chì si pò spiegà è aghjunghje à u clip.

Cume salvà e fotogramme da video

À spessu, l'utenti sò imposti à "trascinaru" un quadru da un video, salvendu questu cum'è una maghjina in un computer. Pudete fà sta in Movie Maker in pochi minuti.

  1. Dopu avè l'apertura di un video in Movie Maker, aduprate u cursore di a linea tempu per u spostà in quella parte di u video in modo chì a cornice di salvamentu sia visualizzata in u schermu.
  2. Per fà una foto, in u riquadro dirittu di a finestra di prugramma cliccate nantu à u bottinu sottu.
  3. A schermata visualizza l'Esploratore di Windows, in cui avete bisognu di specificà a cartella di destinazione per a maghjina salvata.

Cumu ajustà u volumu sonu

Se, per esempio, montassi un video cù i commenti, allora u volumu di a trisula audio sovrapposta cun mùsica di background deve esse tale chì ùn sovrappassi a voce.

  1. Per fà quessa, in u pannello inferiore sinistro, cliccate nantu à u bottinu. "Livellu di sona".
  2. A scala sarà visualizata nantu à u schermu spostendu u cursore nantu à u quale si pò o uttene u sonu prublemu da u video (in questo casu sposta u cursore à sinistra), o a predominanza di sonu carregatu à separatu o musica (u slider deve esse postu à a destra).
  3. Pudete fà una manera un pò diversa: selezziunu u video o sonu per chì vulete adeguà u volume in a timeline, e poi cliccate nantu à la scheda in a parte superiore di a finestra "Clip"è poi andate in u menù "Audio" - "Volume".
  4. A schermata visualizza una scala cù a quale pudete regà u volumu sonu.

Cume incusà più rulli separati

Supponi chì avete parechji video separati nantu à u vostru computer chì necessitavanu di esse combinati in una sola canzone.

  1. Caricate u video chì sarà u primu per andà quandu si colleghje a video, è dopu trascinaru cù u mouse in a timeline. U video si stende.
  2. Se ci vole, riavendo a tab "Operazioni", trascina è lasciata un film in a finestra di Movie Maker chì seguita a prima. Dopu aghjunghjatu lu à u prugramma, trascinarlo nant'à u timeline in modo esattamente cum'è. Fate u listessu cù tutti i rulli chì avete bisognu di colla.

Cume aghjunghje transizioni

Sì ùn applicate micca e transizioni à e registrazioni video incollate, allora un video sarà rimpiazzatu da un altru bruscule, chì, vedete, sembrerà rotto. Pudete risolve u prublema aghjunghendu prima di l'iniziu di ogni transizione video.

  1. Apertu a sezione "Operazioni" è ampli a tab "Video editing". Selezzi un item "Vede e transizioni video".
  2. A schermata mostra una lista di transizioni dispunibili. Quandu truvate una persona adatta, trascinatela cù u mouse sopra u giuntu trà i dui rulli, è sarà riparatu quì.

Cume avete a cunfusione di transizioni lisce tra i suoni

Da u listessu modu cum'è in video, u sonu dopu adesu per difettu hè improvvisamente rimpiazzatu da un altru. Per evitallu, per u sonu, pudete aduprà una introduzione liscia è attenuazione.

Per fà quessa, selezziunate una traccia video o audio in a timeline cun un clicse di mouse, allora aprite la scheda in a parte superiore di a finestra di prugramma "Clip"vai à a sezione "Audio" è spuntate unu o dui punti in una volta: "Aspettu" è "Vanish".

Cumu salvà i video in computer

Avendu finitu, infine, u prucessu di editazione in Movie Maker, vi rimani à l'ultima tappa - per salvà u risultatu resultatu nantu à u vostru computer.

  1. Per fà quessa, aprite a sezione "Operazioni", ampliate a tab "Completamentu di u film" è selezziunate l'elemento "Salva in computer".
  2. A schermata visualizzerà l'Assistente di u Movie Save, in cui hè necessariu definisce un nome per u vostru video è specificà a cartella in u vostru computer in cui hè salvatu. Cliccate u pulsante "Prossimu".
  3. Se necessariu, setate a qualità per u video. À u fondu di a finestra, vedite a so dimensione finale. Selezziunu un bottinu "Prossimu".
  4. U prucessu di esportazione inizierà chì a durata duvuta dipende da a dimensione di u video - basta à aspittà à finisce.

Avemu rivisitu e funzioni principali di u prugramma, chì hè abbastanza per voi per edità u video. Ma pudete continuà a studia u prugramma è fà vene cun novità di e nuove funzioni, affinchì i vostri video diventanu veramente di qualità alta è interessanti.