Cosa hè u “Bootu Rapidu” (“Fast Boot”) in BIOS

Parechji utenti chì anu entratu in u BIOS per certi cambiamenti di impostazioni pudianu truvà sta impostazione cum'è "Quick Boot" o "Fast Boot". Per difettu ci hè off (valore "Disabled"). Cosa hè questu opzione di boot è ciò chì affetta?

Assignà "Quick Boot" / "Fast Boot" in BIOS

Da u nome di stu parametru diventa chiaru chì hè associatu cù l'acceluazione di u scarincelu di l'ordinatore. Ma a causa di ciò chì hè a riduzione di l'ora di inizio di PC?

Parameter "Quick Boot" o "Fast Boot" fà scaricà più velocemente saltendu u POST-screen. POST (Power-On Self-Test) è un autotestu di l'hardware di u PC chì hè principiatu à l'alimentu.

Più di una dozzina di test sò fatti à volta, è in casu di prublemi, a notizazione corrispondente hè affissata in u schermu. Quandu POST hè disattivatu, certi BIOS riducenu u nùmmiru di testu fatti, è certi di disattivà l'auto-testu à tutti.

Per piacè, avà a nota chì u BIOS hà un parametru "Quiet Boot"> chì disabilita a visibilità di informazioni inutili per a carica di un PC, cume u logo di u pruduttori di a scheda madre. À a rapidità di u dispositiu di lancia, ùn affetta micca. Ùn cunfundite micca queste opzioni.

Hè vale a pena d'incucialiscia rapida

Cum'è POST hè generalmente impurtante per un computer, hè basatu à rispondere à a dumanda di siddu a disattivà per accertà u carregamentu di l'ordinatore.

Nantu à a maggior parte di i casi, ùn ci hè senu in a diagnosi permanente di u statu, postu chì e persone anu travagliatu pè a stissa configurazione di u PC per anni. Per questa ragione, s'è recentemente i componenti ùn sò micca cambiati è tuttu funziona senza fallimenti, "Quick Boot"/"Fast Boot" pò esse attivatu. Ùn sò micca raccomandati i pruprietari di i nuovi computer o di i cumpunenti singuli (in particulare l'alimentu), cume i fallimenti occasionali è l'errori.

Abilita l'inizializazione rapida in BIOS

Fighjendu in i so azzioni, l'utenti puderanu abilitare i PC di avvio veloce assai velocemente, cambendu solu u valore di u parametru rispettu. Considerà cumu si pò fà.

  1. Quandu accendi / riavvi u PC, andate in BIOS.
  2. Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

  3. Cliccate nantu à la scheda "Boot" è truvà u parametru "Fast Boot". Fate un clic nantu à essa è cambiate u valore à "Enabled".

    In Premiu, sarà in un altru tabulinu BIOS - "Funzioni avanzate di BIOS".

    In certi casi, u parametru pò esse situatu in altre tabs è esse cù un nome alternativu:

    • "Quick Boot";
    • "SuperBoot";
    • "Avvio Rapidu";
    • "Boots Rapid BIOS Intel";
    • "Prisentazione rapida per autoguidu".

    Cù UEFI, e cose sò un pocu diverse:

    • ASUS: "Boot" > "Boot Configuration" > "Fast Boot" > "Enabled";
    • MSI: "Impostazioni" > "Avanzate" > "Configurazione di Windows OS" > "Enabled";
    • Gigabyte: "Caratteristiche di BIOS" > "Fast Boot" > "Enabled".

    Per altri UEFIs, per esempiu, ASRock, a posizione di u parametru sarà simule à i esempi sopra.

  4. Cliccate F10 per salvà e impostazioni è uscite da u BIOS. Aghjunghje a uscita selezzione "Y" ("Sì").

Ora sapete ciò chì hè u parametru. "Quick Boot"/"Fast Boot". Fighjate sferamente a cunfurmentazione è tene in considerazione u fattu chì pudete activarla in qualunque tempu cù esattamente a listessa manera, cambendu u valore à "Disabled". Questu deve esse fattu quandu aghjusta l'aspettu hardware di u PC o a prucessa di errori inspiegati in u travagliu ancu a configurazione testata da u tempu.