Immaginate di sfruttare un testu in MS Word, avete scrittu dighjà assai, quandu u prugramma hà appiccicatu, smise di risponde, è ùn ne ricordate micca quandu hà salvatu u documentu. Sapete chì? Sente d'accordu, a situazione ùn hè micca u più piacevule è l'unica cosa chì ci vole à pensà al momento hè di sì u testu rimarrà.
Ovviamente, se a Parola ùn risponde micca, allora ùn puderete micca salvà u documentu, almenu in u mumentu in cui u prugramma si pende. Stu prublema hè unu di quelli chì sò megliu avìbati di fissati quandu hè avutu. In ogni casu, avete bisognu di agisce secondu e circostanze, è in seguitu ti diceraghju da chì principiatu se incù un prublemu fastidiu per prima volta, è cume s'assicurarà à dumande di tali prublemi.
Nota: In certi casi, quandu pruvate à chjappà vigorosamente un prugramma da Microsoft, vi puderete dumandà di salvà u cuntenutu di u documentu prima di fermarlo. Se vedi una tale finestra, salvate u schedariu. In questo casu, tutti i cunsiglii è e raccomandazioni spiegate sottu, vi sarà più bisognu
Facendu una screenshot
Sì MS Word si piglia finu è irrevocabilmente, ùn affrettite micca a chjappà u prugramma usendu "Task Manager". Quantu di u testu chì avete scrittu sarà esattamente salvatu dipende da i servizii di salvataggio automaticu. Questa opzione ti permette di impostà l'intervallu di tempu dopu chì u documentu sarà salvatu automaticamente, è questu pò esse di qualchi minuti o parechji decine di minuti.
Più nantu à a funzione "Autosave" Parleremu un pocu più tardu, ma per ora passemu à cum'è salvà u testu più "fresco" in u documentu, cioè chì avete scrittu appena prima u ventu di u prugramma.
Cù una prubabilità di 99,9%, l'ultimu pezzu di testu chì avete digitatu hè visualizatu in a finestra di u Parola appesi in tuttu. U prugramma ùn risponde micca, ùn ci hè micca a pussibilità di salvà u documentu; perciò l'ultima cosa chì pò esse fatta in sta situazione hè una screenshot di a finestra cù u testu.
S'ellu ùn hè micca installatu nisun software di screenshot di terze parti, seguite sti passi:
1. Appughjà a chjave PrintScreen, situata in cima di a tastiera subitu dopu i tasti di funzione (F1 - F12).
2. Un documentu di Word pò esse chiusu cù u Task Manager.
- Premete a "CTRL + SHIFT + ESC”;
- In a finestra chì si apre, truvate a Parola, chì, sicuramente, «ùn risponde micca»;
- Cliccate nantu à ellu è cliccate nantu à u pulsante. "Rimuà a missione"situatu in fondo à a finestra "Task Manager";
- Chiudite a finestra.
3. Aprite un qualsiasi editor di immagini (Paint standard hè bè) è appiccà a stampa, chì hè sempre in a clipboard. Cliccate per questu "CTRL + V".
Lezione: Hotkeys di parola
4. Sì necessariu, edità a maghjina, tagliando l'elementi inutili, lascendu solu a tela cù testu (u pannellu di cuntrollu è altri elementi di u prugramma pò esse tagliati).
Lezione: Cumu tagliare una foto in Word
5. Salvate a maghjina in unu di i formati suggeriti.
Se avete un prugramma di screenshot installatu in u vostru computer, utilizate e so combinazioni di tasti per piglià un istantanea di a finestra di testu di Word. A maiò parte di sti prugrammi ti permettenu di piglià un istantanea di una finestra separata (attiva), chì serà spicile in u casu di un prugramma appesi, chì ùn ci sarà nunda di superfinu in l'immagine.
Convertite Screenshot in Text
S'ellu ci hè pocu testu in u screenshot scattatu, pudete ristampà manualmente. S'ellu ci hè praticamente una pagina di testu, hè megliu megliu, più pratice, è hè solu chì hè più veloce di ricunniscà stu testu è di cunvertialu cù l'aiutu di prugrami speciali. Unu di questi hè ABBY FineReader, cù i capacità chì pudete truvà in u nostru articulu.
ABBY FineReader - un prugramma di ricunniscenza di testu
Installate u prugramma è esegui. Per ricunnoscà u testu in u screenshot, usa i nostri istruzioni:
Lezione: Cumu ricunnosce u testu in ABBY FineReader
Quandu u prugramma ricunnosce u testu, pudete salvarli, copia è incolla in un documentu MS Word chì ùn risponde micca, aghjunghjendu à a parte di u testu salvatu per mezu di u salvataggio automaticu.
Nota: Parlendu di aghjunghje testu à un documentu di Word chì ùn risponde micca, intendemu chì avete digià chiuditu u prugramma, allora riaperu è salvatu l'ultima versione di u file chì era propositu.
Mettendu a funzione di salvat
Comu hè stata dichjarata à l'iniziu di u nostru articulu, quantu di u testu in u documentu sarà custoditu accuratamente ancu dopu ch'ellu hè bisognu di chiusu dipende da e impostazioni autoreveve messe in u prugramma. Cù u documentu, chì hè gelatu, ùn fate micca nulla, naturalmente, eccettu per u fattu chì avemu pruvucatu sopra quì. Tuttavia, per evitare tali situazioni in futuro, pò esse u seguitu:
1. Aprite u documentu di Word.
2. Andà à menu "File" (O "MS Office" in vechje versioni di u prugramma).
3. Aprite a sezione "Parametri".
4. In a finestra chì si apre, selezziunu "Salvà".
5. Sceglite a casella accantu à l'elemento. "Autosave ogni" (s'ellu ùn hè micca installatu quì), è dinò definisce u periodu minimu di tempu (1 minuti).
6. Se ci vole, specifichi u caminu per salvà automaticamente i file.
7. Cliccate nantu à u pulsante. "OK" per chjappà a finestra "Parametri".
8. Oghje u schedariu di u travagliu chì vi travaglia sarà automaticamente salvatu dopu un periodu specificu di tempu.
Se a Parola si pende, hè chjusa forzatamente, o ancu cù u spegnimentu di u sistema, dopu à a volta chì principiate u prugramma, vi sarà immediatamente dumandatu à apri è aprite a versione nova, salvata automaticamente di u documentu. In ogni casu, ancu se si scrive assai veloce, in un intervallu di minuti (minimu), ùn perdete micca più testu, in particulare perchè pudete sempre fà una screenshot cù u testu per fiducia, è dopu ricunnosce.
Hè tuttu, avete sapete à aghjunghje à fà se a Parola hè ghjustu, è cumu pudete salvà u documentu guasi cumpletamente, o ancu tuttu u testu digeritu. In più, da questu articulu avete amparatu à evità tali situazioni spiacevuli in futuro.