10 migliori ghjochi da corsa in PC: gasu à u pavimentu!

I arcaduti di corsa è i simulatori in i computer personali sò esitati à quelli chì amanu sparingà automobili di lusso da strette strette di megalopolisi, tracce di curpule è strade di campagna spaziosi. Adrenalina è a velocità incredibile sò folli è addictive à u gameplay, è tutti l'altri generi dopu a corsa parenu lenti è sbarru. I migliori ghjochi di corsa in PC aghjunatevanu di i ghjucatori più di un'ora di tempu libaru, è vede a pena.

U cuntenutu

  • Need for Speed: Most Wanted
  • Flat out 2
  • Driver di corsa: Grid
  • F1 2017
  • Driver: San Francisco
  • Need for Speed: Underground 2
  • Need for Speed: Shift
  • Paradisu di Burnout
  • Cars di Prughjettu 2
  • Forza Horizon 3

Need for Speed: Most Wanted

Need for Speed: Most Wanted - u ghjocu più vendutu di tutte e serie Need for Speed

A serie di Need for Speed ​​hè cunnisciuta da l'intera comunità di ghjocu. È i fan di u genere di corsa, è solu l'amanti di passà u tempu à u computer sapenu chì marca. Unu di i prughjetti più forti è più avanzati di u so tempu era Need for Speed: Most Wanted. Questu ghjocu offre à i ghjente i viaghjuli pazzeschi per e strade di a cità è pattu cazzuti cù a participazione di a polizia.

Secunnu a trama, u personariu principale hà bisognu di andà à u primu postu, a cosiddetta lista nera di cavalieri, a cità di Rockport. In cima, Reyzor s'hà stabilitu - u mischjone chì incorniava u eroe è ripigliò a so vittura. Ora u lettore hà da fà a so via per l'Olimu da u fondu, lentamente dispiegando altri membri di a lista.

Need for Speed: Most Wanted offre una larga gamma di automobili, tuning interessanti, colonne sonore sbalordanti è un gameplay affascinante, chì hà riunitu a razza solita, a prestazione di travaglii speziali è di ghjinnare cù a polizia.

Flat out 2

In Flat Out 2 a possibilità di passà u ghjocu in una rete globale o locale hè stata realizzata.

Un altru ospite di u passatu. Awesome Flat Out 2 razze sò completamente diversi da u notorio Need for Speed. I sviluppatori di stu ghjocu si basavanu nantu à un gameplay furzatu cù e corse à grande vittura, in cui hè pussibile trincià è a so vittura, è a vittura dell'avversu. Benintesa, tuttu ciò accade sottu à a musica vigilia è l'ambiente interattivu.

In u modu, u ghjocu pò scuntrà i barili posati, i rimorchi di carichi cù un mucchio di trame è altri ostaculi, chì, naturalmente, pò esse scaricatu in a pista durante a corsa. Modi di arcata in più vi permuvate di senti in u rolu di un projettile: i ghjucatori puderanu tene un concorsu in linea per scopre chi hà da suprana in una grande distanza, scendendu da u parabrezza. Questu hè l'intera Flat Out 2.

Driver di corsa: Grid

Modu multiplayer in Race Driver: Grid hà permessu à 12 ghjocatori di ghjucà simultaneamente

Un mischju assai giustu di corsa in strada pazzia cù cumpetizioni ufficiali. Sulle tracce di u ghjocu di corsa di u ghjocu: Grid, pudete creà un veru messaggiu, ma sta serie di corsa aghjura i tornei legali. Daretu à a ruota di una vittura virtuale, vi sentirereti cum'è un corridore catturatu in un campionatu maiò.

Vi aspettate cavi epici nantu à e tracce leggendarie! Hè veru, quì ùn puderete micca cunvintà cù a sintenza esterna, è a scelta di automobili per a corsa hè improbabile per piacè a diversità, ma gameplay realistu è l'intelligenza artificiale intelligente ùn vi lasseranu avè boured. In più, Driver di Carriera: Grid hè stata unu di i primi ghjochi di corse in cui i praticanti avianu permessi di cagionà u tempu fà per correggere un errore in un curvatu.

Tutte e vitture, i piloti, i squadre, i veiculi è i sponsor in a ghjocu sò veri.

F1 2017

F1 2017 - Eccu i fine fine di ogni personaghju è a vittura, è dinò à palés interessanti per a corsa

U simulatore di a famosa serie di corse di Formula 1 trasmette in i realisti à u spettatore a sensazione di participà à u campionatu più prestigiosu in u mondu. U prugettu di u 2017 hè cunsideratu unu di i più riesciuti. L'autori eranu capaci di mette in opera un parcorsu di carriera cooperativu: tu è u vostru amicu pudianu diventà una parte di u listinu squadra è u luttà per u capu di a stagione

U F1 2017 hè statu distingue per l'alta complessità di u cuntrollu di l'auto, perchè ogni muvimentu goppu pò buttà una vittura in un fossu. Tuttavia, u più impurtante in u ghjocu hè u spiritu spiriticatu chì accompagna u lettore nant'à a pratica, qualifiche è a razza principale, quandu i piloti di fama mondiale si trovanu in a battaglia per u piedistallu.

Driver: San Francisco

Driver: San Francisco hè a quinta parte di a serie di ghjocu Driver.

Driver: San Francisco deve esse cunsideratu una di e razze più insolite in a storia di l'industria. Stu prughjettu hà una trama di alta qualità è un eccellente serie di modi di ghjocu. U prugettu racconta di John Tanner, chì hà avutu un incidente è hà avutu l'occasione in forma di un fantasma per spessu in i corpi di i conducenti di l'automobile in tutta a cità. In sta forma, u personaghju principale prova di truvà u delincuferente fugitivu, parallele à aiutà i residenti di San Francisco.

U driver impegna i lettori ad adattarli costantemente à e nuove convenzioni di u gameplay, offrendu à cunduce una macchina in cui parechje persone si sedenu è chjude per sempre, dopu cuntrullate duvule cume.

In u ghjocu ci sò referenze à duie film. U primu hè a trilogia "Torna à u Futur": se accelerate à DeLorean DMC-12 fino à 144 km / h, apri u concorso "Ciao da u passatu" (prima missione di Tanner). A seconda riferenza à u film "Italian Robbery" in 1969 - u cuncorsu di u film "Chao, Bambino!". Guidà à traversu i punti di cuntrollu è finisce in u tunnel. Ciò chì succede à l'iniziu di u filmu - l'Andaraghju Lamborghini Miura penetra in u tunnel è esplose quì.

Need for Speed: Underground 2

Dopu avè passatu ciascuna di e zone in Need for Speed: Underground 2, novi mappe è rotte sò aperte.

A seconda parte di Need for Speed: Underground era una vera rivelazione è un novu per u generu. U prughjettu hà offrittu à i spettatori una libertà di movimentu senza precedenti in tutta a grande città, in cui era pussibule participà à e corse è cunducà in officine o negozii.

Tuning in Need for Speed: Underground 2 hè statu stupendu, chì in u 2004 i ghjucatori ùn puderanu micca dinò sognà di a possibilità di cambià dràsticamente l'apparenza di a so vittura è di pompà e so capacità di guidà. Città di notte, tracce di sonu perky, belle ragazze è cavalcate mozzafiato - tuttu ciò hè u legendariu secondu sotterraniu.

Need for Speed: Shift

Need for Speed: Shift si caratterizza micca solu cù u modalità "classica" di ghjocu, ma dinò da a presenza di travagli spiciali individuali.

Quandu a serie Need for Speed ​​hà pigliatu a ritruvà da a corsa di arcata è volta in u sguardu versu i simulatori serii, à mezu à i fan fedeli di a serie, avete dubbi nantu à u successu di una tale decisione di i sviluppatori. Tuttavia, i ordenatori persunali ùn sò ancu micca stati quiddi chì sò vinduti i rapprisentanti di un generu di corsa reale, chì i mastodonti cum'è Gran Turismo riposanu nantu à i so console nant'à i allori.

In u 2009, Need for Speed: Shift apparisci nant'à i computer personali, pruvendu chì ancu i simulatori pò esse interessanti è eccitanti. I sviluppatori di EA Black Box anu creatu un ghjocu assai dinamicu cù una visione realistica da a cabina di pilotu. Inerente in a serie di accordu è una larga gamma di micca partutu. Shift hè statu un novu passu in l'evoluzione di a serie mitica.

Paradisu di Burnout

Per e vitture particulari in Burnout Paradise, devi fà attività in più.

Corsa in a cula piena di sole di Paradise City hè impannatu è impurtatu. Games Criterion Games presentavanu una sorta di Flat Out 2 in un wrapper più modernu. Fighjà u ghjocu per più di dieci anni, hè sempre simu belli, è quellu drive, chì dà a so gameplay, pò esse difficiule in alcun altru prughjettu modernu.

Per i gamer in Burnout Paradise publicà decine di vitture è moto per e viaghju in i quartieri lucali. Hè prubabile chì sia capace di guidà tranquillamente per a cità senza avè un duie fini è ùn mette micca i pulitori in a coda.

Cars di Prughjettu 2

Pruducte Cars 2 hè notevule per a so variabilità - u ghjocu hè dispunibule sia per a rete locale è in linea

Una di l'innuvazioni di u recente Cars Cars 2 hè chì cerca di esse realistu, bellu è eccitante à u tempu. U ghjocu include più di cinquanta punti, induve parechje duie tracce sò state sviluppate. I sviluppatori anu avutu a cura di e licenze aghjuntendu più di duecentu automobili reali à u magazinu virtuale. I cavalieri di u computer ponu esse in pieno di u volante di un supercar modernu o pruvate a voi cum'è u driver di un classicu vivente di l'industria automobilistica americana.

Forza Horizon 3

I sviluppatori di Forza Horizon 3 hà fattu chì i tipi di ghjocu sia più vicinu possibile à a vera mappa di l'Australia

Forza Horizon 3 hè statu publicatu in i computer persunali in u 2016. U ghjocu ampliò a visione di i gamers di u mondu apertu in u genere di corsa: avemu decine di migliaia di chilometri di strada è off-road, chì pò esse disseccate in più di una centina di vitture aghjuntu à u ghjocu.

Stu prughjettu hè destinatu à tuttu un passu in linea, cusì u più interessante hè di urganizà e ghjente di i ghjoci cù l'amichi o ogni ghjornu. In a modalità di viaghju libero in una strada grande, pudete sempre scuntrà cù un altru driver per organizzare a prossima competizione. In più di e ghjurnate di adrenalina, i ghjocatori aspettanu una bona sintenza, una ricca selezione di stazioni radio di musica è di una grafica eccellente.

Deci di i ghjochi di corsa di i migliori PC pò esse aghjunti à i vostri commenti! Quali prughjetti di corsa aviamu dimenticatu di dà in a nostra supera? Lasciate e vostre opzioni è dite nantu à l'impressioni ricevute à a volante di vetture virtuale!