Imparà à aduprà Outlook

Per molti utenti, Outlook hè solu un client email chì pò riceve è mandà e-mail. Tuttavia, i so possibili sò micca limitati à stu. È oghje avemu da parlà di cum'è Outlook, è chì altre opportunità ci sò in sta applicazione da Microsoft.

Naturalmente, prima di tuttu, Outlook hè un client email chì fornisce un set largu di funzioni per travaglià cù mail è gestisce e casse mail.

Per u travagliu pienu di u prugramma, devi creà un account per mail, dopu chì, pudete cuminciare à travaglià cunespondenza.

Cume configurà Outlook cunsultatu quì: Configurazione di MS Client Email Client

A finestra principale di u prugramma hè spartita in parechje zone - un menù di nastro, una area di a lista di conti, una lista di lettere è una area di a lettera stessa.

Dunque, per visualizzare un missaghju, selezziuneli appena in listinu.

Se fate un clic nantu à l'intestazione di a lettera duie volte cù u bottinu sinu di u mouse, una finestra si aprà cù un missaghju

Da quì, sò pussibili diverse azzioni chì sò legate à u missaghju stessa.

Da a finestra di lettera, pudete o eliminà o si pone in l'archive. Inoltre, da quì pudete scrive una risposta o mandà un missaghju à un altru destinatariu.

Usendu u menu "File", pudete, se necessario, salvà u messaghju in un schedariu separatu o mandà à stampà.

Tutte l'azione chì sò dispunibule da a scatula di messagiu pò esse eseguita da a finestra principale di Outlook. Inoltre, ponu esse applicate à un gruppu di lettere. Per fà quessa, selezziunate e lettere necessarie è cliccate nantu à u bottinu cù l'azione desiderata (per esempio, cancellà o in avanti).

Un altru strumentu pratico per travaglià cù una lista di lettere hè una ricerca rapida.

Se avete raccoltu assai messaghji è avete bisognu di truvà rapidamente u dirittu, allora una ricerca rapida vi aiuterà, chì si trova appena sopra a lista.

Se iniziate à digità una parte di l'intestazione di u missaghju in a casella di ricerca, Outlook mostra immediatamente tutte e lettere chì soddisfanu a stringa di ricerca.

È sì in a cascia di ricerca si inserisce "à chì:" o "otkogo:" è poi specificà l'indirizzu, allora Outlook vi mostrerà tutte e lettere chì sò state inviate o ricevute (dipende da a parola chiave).

Pè creà un novu messaghju, nantu à la scheda "Casa", cliccate nantu à u "Pulsu Crea". In listessu tempu, una nova finestra di missaghju si aprirà, induve ùn pudete micca inserisce solu u testu desideratu, ma formattela ancu à a vostra discrezione.

Tutti l'utenti di furmatu di testu si trovanu nant'à a tabulazione di u Messaggiu, è pudete aduprà u set di piazzette Inserisci una scheda per inserisce vari oggetti, cum'è immagini, tabelle o figure.

Per mandà un file cù un missaghju, pudete aduprà u comando "Attach file", chì si trova in a "Insert" scheda.

Per specificà l'indirizzi di u destinatariu (o destinatari), pudete aduprà a rubrica incastunata, chì si pò accede cliccando nantu à u bottu "A". Se l'indirizzu manca, pò esse inseritu manualmente in u campu pertinente.

Appena u missaghju hè prontu, bisognu mandà u cliccatu nantu à u bottu "Invia".

In più di travaglià cù posta, Outlook pò ancu aduprà per pianificà u vostru affari è riunioni. Per questo hè un calendario integratu.

Per navigà à u calendariu, avete bisognu di usà a barra di navigazione (in versioni 2013 o altru, a barra di navigazione hè situata in a parte inferiore sinistra di a finestra di prugramma principale).

Da l'elementi principali, quì pudete creà vari eventi è riunioni.

Per fà quessa, pudete cliccate nant'à a cellula desiderata in u calendario, o selezendu a cella desiderata, selezziunate l'elemento desideratu in u pannellu Principale.

Se crei un avvenimentu o una riunione, ci hè una opportunità di specificà a data è l'ora di l'iniziu, è a data è l'ora di fine, l'oggetto di a riunione o eventi è a sede. Inoltre, pudete scrive qualsiasi missaghju cumunitu, per esempiu, un invitu.

Quì pudete invita i participanti à a riunione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Invita i participanti" è selezziunate quelli chì avete bisognu cliccendu nantu à u "A" à u pulsante.

Così, pudete micca pianificà e vostru affari cù Outlook, ma invità altri partecipanti, se vole.

Cusì, avemu riesaminatu e tecniche principali per travaglià cù MS Outlook. Benintesa, questu ùn hè micca tutte e funzioni chì questu clientela email furnisce. Tuttavia, ancu cù stu minimu puderete lavorà cun u prugramma abbastanza cunfortabile.