Tutoriali Excel 2016 per i Principianti

Ciao

Da a mo esperienza diceraghju una cosa ovvia: parechji utenti principianti sottovaluta Excel (è diru chì anchi ancu sottuestezzi assai). Forse mi ghjudiziu per esperienza persunale (quandu ùn puderia micca aghjuntu 2 numeri prima) è ùn imagu micca perchè avessi bisognu di Excel, è diventà un utente "mediocre" in Excel - sò capace di risolve decine di travaglii più veloci cù i quali aghju "pensà"

U scopu di st'articulu ùn hè micca solu di mostrà cumu effettuà una determinata azzione, ma dinò cumudisce e possibilità potenziali di un prugramma per l'utenti principianti chì ùn ne ne cunniscenu ancu. Dopu tuttu, cunnuscite ancu abbastanza l'abilità iniziale di travaglià in Excel (cume aghju dighjà) - pudete accelerà u vostru travagliu parechje volte!

Le lezioni sò una piccula istruzione per l'esecuzione di una azzione. Aghju sceltu temi per lezioni à u basu di e dumande chì devu spessu risponde.

Temi di a Lezione: ordinà a lista per a colonna desiderata, numeri pieghjà (formula di summa), filtrazione di righe, creazione di una tavola in Excel, creazione di un grafico (tabella).

Tutoriale di Excel 2016

1) Cumu ordenà a lista in ordine alfabeticu, in ordine crescente (secondu a colonna / colonna chì avete bisognu)

Tale attività sò assai spuntate. Per esempiu, ci hè una tavula in Excel (o si copiava quì) è ora avete bisognu di ordenà da una colonna / colonna (per esempio, una tavola cum'è in Fig. 1).

Avà u travagliu: seria bè pè ordinà da in aumentendu numeri in Dicembre.

Fig. 1. Tavulu da campione per ordinà

Prima ci vole à sceglie a tavula cù u tasto sinistro di u mouse: fate casu chì avete bisognu di selezionare le colonne è e colonne chì volete ordinà (questu hè un puntu impurtante: per esempiu, se ùn aghju micca sceglie a colonna A (cù i nomi di e persone) è ordinà da "Dicembre" - poi i valori da a colonna B saranu persa relativamente à i nomi in a colonna A. Cosa hè, i ligamenti esse rotati, è Albina ùn hè micca da "1", ma da "5", per esempiu).

Dopu avè selezionatu a tavula, andate in a prossima sezione: "Dati / Ordini" (vedi fig. 2).

Fig. 2. Scelta di tavula + ordinamentu

Allora avete bisognu di configurà l'ordinamentu: selezziunate a colonna cù a quale ordinà è direzzione: ascendendu o discendenti. Ùn ci hè nunda di cumunamentu nantu à commentà (vedi Fig. 3).

Fig. 3. Ordinà l'impostazioni

Allora vedite cumu a tavula hè stata ordinata esattamente ascendendu per a colonna desiderata! Dunque, a tavula pò esse ordinata rapidamente è facilmente da ogni colonna (vedi Fig. 4)

Fig. 4. Risultatu di l'ordinazione

2) Cumu aghjunghje parechji numeri in u tavulu, a formula di a somma

Puru unu di i travaglii più popolari. Cunsiderate cume per risolve u rapidu. Supponi chì avemu bisognu di aghjunghje tri mesi è uttenite u quantità finale per ogni participant (vedi Fig. 5).

Selezziunu una cella in cui vulemu riceve a summa (in Fig. 5 - questu serà "Albina").

Fig. 5. Selezzione di cellule

Dopu, andate à a sezione: "Formule / Matematica / SUM" (questa hè a formula di summa chì aghjusta tutte e celle chì selezziunate).

Fig. 6. Fattura quantità

In realtà, in a finestra chì si vede, avete bisognu di specificà (selezziendu) e celle chì volete aghjunghje. Questu hè fattu assai semplicemente: selezziunate u pulsante sinistro del mouse è premete u pulsante "OK" (veda Fig. 7).

Fig. 7. Somma di cellule

Dopu, vedete u risultatu in a cella anzichja selezionata (vedi Fig. 7 - u risultu hè "8").

Fig. 7. Sumperu risultatu

In teorica, tale quantità hè di solitu necessaria per ogni participant à a tavula. Dunque, per evità di fà iscrive una formula nuia manualmente - pudete semplicemente copierla in e cellule desiderate. Infatti, tuttu sembra simile: sceglite una cella (in Fig. 9 - questu hè E2), in l'angulu di sta cellula ci sarà un rettangulu chjucu - "trascialu fora" à a fine di u vostru tavulu!

Fig. 9. A summa di e linee rimanenti

Cusì Excel allora calcula a quantità di ogni participanu (veda a figura 10). Tuttu hè semplice è veloce!

Fig. 10. Risultatu

3) Filtrazione: lasciate solu e linee induve u valore hè più grande (o induve si contene ...)

Dopu chì a summa hè calculata, assai spessu, ci vole à lasciare solu i quiddi chì anu accettatu una certa barriera (per esempio, hà fattu più di 15). Per questu Excel hà una funzione particulare - un filtru.

Prima ci vole à sceglie a tavula (vedi Fig. 11).

Fig. 11. Mumentu da una tavula

Ulteriormente in u menu superiore aperta: "Dati / filtru" (cum'è in Fig. 12).

Fig. 12. Filtrà

Duvà piccule "frecce" . Se fate un clicu nantu à esse, u menu di u filtru si aprirà: pudete selezziunate, per esempio, filtri numerichi è configurà quali righe vene (per esempiu, u filtru “più” lascerà solu quelli chì avessu un numeru più grande in questa colonna di quellu chì specificate).

Fig. 13. Setà i filtri

A propositu, fighjate chì u filtru pò esse stabilitu per ogni colonna! A colonna in cui sò stati dati di testu (in u nostru casu, i nomi di e persone) sarà filtrata da parechji altri filtri: cioè, ùn ci hè più è menu (cum'è in filtri numerichi), ma “principia” o “contene”. Per esempiu, in u mo esempiu aghju introduttatu un filtru per i nomi chì principianu cù a lettera “A”.

Fig. 14. U testu di nome cuntene (o cumincia cù ...)

Fate attenzione à una cosa: e colonne in cui u filtru funzioni sò marcate in un modu particulare (vede e frecce verdi in Fig. 15).

Fig. 15. Filtru completu

In generale, un filtru hè un strumentu assai putente è utile. À parte, per spegnerla, solu in u primu menu Excel - appughjate nantu à u butteiu di u listessimu.

4) Cumu creà una tavula in Excel

Da una tale questione, à volte mi perdi. U fattu hè chì Excel hè una tavula grande. Hè vera, ùn hà nisunu limiti, nemmeno u layout di schede, etc. (cum'è in Word - è questu hè truffante per parechji).

Più spessu, sta dumanda implica a creazione di bordi di tabella (formattazione di tabella). Questu hè fattu abbastanza facilmente: selezziunate prima a tuttu a tavula, allora andate in a sezione: "Casa / Formatu cum'è una tavula". In a finestra popup ti sceglite u design chì avete bisognu: u tippu di cornice, u so culore, ecc. (Vedi fig. 16).

Fig. 16. Formattà cum'è una tabella

U risultatu di formattazione hè mostra in Fig. 17. In questa forma, sta tavula pò esse trasferita, per esempiu, à un documentu Word, fà una schermata intensa di esse, o solu presentarli in u schermu per un spettaculu. In sta forma, hè assai più fàciule "leggere".

Fig. 17. Tavuletta furmata

5) Cumu costruisce un grafico / tabella in Excel

Per custruisce un grafico, avete bisognu di una tavula pronta (o almeno 2 colonne di dati). Prima di tuttu, avete bisognu di aghjunghje un graficu, per fà quessa, cliccate: "Inserisci / torta / u grafico a torta volumetriu" (per esempiu). A scelta di u grafico dipende da e esigenze (chì seguite) o da e vostre preferenze.

Fig. 18. Inserisci un grafico pie

Allora pudete sceglie u so stile è design. A propiu micca aduprà culori debuli è opachi (rosa chiaru, giallu, etc.) in i diagrammi. U fattu hè chì di solitu un schema hè fattu per fà vede - è sti culori ùn sò micca bè percepiti nant'à u schermu è quandu stampatu (soprattuttu se a stampatrice ùn hè micca u megliu).

Fig. 19. Disegno di culore

In realtà, hè solu di specificà i dati per a carta. Per fà quessa, cliccate nantu à u cù u tasto sinistro del mouse: in su, in u menu di Excel, apparirà a sezione "travaglianu cù grafici". In questa sezione, cliccate nantu à la scheda "Selezzi dati" (vedi Figura 20).

Fig. 20. Selezziunate i dati per a carta

Poi selezziunate a colonna cù i dati chì avete bisognu (cù u bottinu sinu di u mouse) (selezziunate solu, nunda di più hè necessariu).

Fig. 21. Selezzione di a fonte di dati - 1

Poi tenite premutu u tastu CTRL è selezziunate a colonna cù i nomi (per esempio) - vedi fig. 22. Dopu cliccate "OK".

Fig. 22. A scelta di a fonte di dati - 2

Puderete vede u diagramma illustratu (vedi fig. 23). In sta forma, hè assai cunsideratu di riassunà i risultati di u travagliu è di dimustrà chiaramente una certa regularità.

Fig. 23. U diagramma chì deriva

A realtà, nantu à sta e stu diagramma, aghju rezumatu i risultati. In u articulu aghju raccucutu (mi pari), tutte e e domande più basiche chì si parghanu per l'usini principianti. Avendu trattatu cù queste caratteristiche fondamentali - voi ùn vedite micca cumu i nuovi "chips" cumincianu à esplorà più veloce è più veloce.

Avemu amparatu à aduprà 1-2 formule, parechje altre formule saranu "creati" in a stessa manera!

In più, vi aduprà principianti un altru articulu:

Good Luck 🙂