Cume sguassà bozze in Instagram

Purtroppu, i drive USB sò micca protetti da fallimenti. A volte ci hè una situazione quandu a prossima volta chì accede à l'unità flash, u sistema denega l'accessu. Ciò significa chì si vede un messaghju chì dice: "Accessu negatu". Fighjate e cause di stu prublema è cume si risolve.

Correzione di l'errore cù l'accessu à u drive flash

Se u missaghju hè apparutu à l'accessu à u drive flash "Accessu negatu", ci vole à trattà cù a causa, chì, à u so, pò esse u seguitu:

  • restrizioni à i diritti di u sistema operativu;
  • problemi di software;
  • infezione virale;
  • danni fisici à u trasportatore.

Metudu 1: Usa l'utili di u sistema operativu

A causa di u prublema si pò truvà in restrizioni per a parte di u sistema operativu. U fattu hè chì parechje aziende, per pruteghju l'infurmazioni, configuranu sistemi di travagliu in u travagliu in travagliu in modu da esse pruibiti di interdà l'usu di dispositivi USB. Per fà quessa, l'amministratore di u sistema face i parametri adatti in u Registru o a regula di gruppu.

Se a unità hà u so funziunamentu nant'à u computer di casa, è chì un messagiu nant'à u rigore di l'accessu vene in un altru locu, u mutivu pò esse causatu da restrizioni speciali da u sistema operativu. Dopu avete bisognu di cuntattà u vostru amministratore di sistema à u postu in cui travaglia ancu perchè quitte tutte e restrizioni.

A prima cosa da fà hè di verificà l'accessu à u drive flash. Questa attività hè fatta cum'è seguita:

  1. Andà à "Questu computer".
  2. Fate un clic destro sull'icona di l'unità flash.
  3. Sceglite da u menu chì si vede. "Pruprietà".
  4. Cliccate nantu à la scheda "Sicurezza" in a finestra chì si apre.
  5. Andate in a sezione "Gruppi o Utenti" è selezziunate u vostru nome.
  6. Verificate e permissioni è cambiate cumu necessariu. Se ci sò e restrizioni, rimuovi.
  7. Appughjà nantu à u pulsante "OK".

Per cambià e permissioni, devi log in cun diritti di amministratore.

Duvete ancu controllà a configurazione di u Registro di sistema:

  1. Andate à u registro di OS. Per fà quessa, in u angulu inferiore sinu, cliccate "Start", diventa un campu vacante "Trova i prugrammi è i file" o aprite una finestra cù una scorcia "WIN" + "R". Inserite un nome "regedit" è cliccate "Enter".
  2. Quandu l'editor di u registru hè aperto, vai successivamente in u rughjonu indicatu:

    HKEY_CURRENT_USER-> SOFTWARE-> MICROSOFT-> WINDOWS-> CURRENTVERSION -> EXPLORER_MOUNTPOINTS2-> [Drive letter]

  3. Aprite un sottodirectory "SHELL" è eliminatu. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu di a tastiera "Elimina". Se u virus hà rimpiazzatu u schedariu autorunu originale di l'unità flash, allora rimuovere sta sezione corrette u parcorsu à u schedariu di boot di u drive.
  4. Quandu u sistema hà ripartitu, pruvate à l'apertura di u mezu di stoccaggio. S'ellu hè aperto, truvà u schedariu nascatu annantu à ellu. autorun.exe è eliminatu.

Per visualizà i file nascosti in Windows 7, fate quì:

  1. Seguitate sta strada:

    "Pannello di cuntrollu" - "Design and Personalization" - "Opzioni cartella" - "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti"

  2. Sceglite un segnalibru "Vede".
  3. Spuntà a casella "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti".
  4. Cliccate "Applicà".

In altri sistemi, tutti i passi sopra descritti sò d'aiutu à visualizà tutti i file nascosti automaticamente. Se un tali file era presente nant'à un discu lampadariu, significa chì era infettatu cù un virus.

Vede ancu: Invece di cartelle è file in u drive, e scelte rapide presentanu: a risoluzione di i problemi

Metudu 2: Rimozione di Virus

A ragione di l'occasione di u missaghju sopra ripisu pò esse in l'infezione virale. U più cumunu per e unità USB hè u virus Autorun, chì hè digià menzionatu sopra. Sustituisce u serviziu standard di Windows, chì hè u casu di cunnessione di i media è di selezzione di azzioni cù questu. Un schedariu Autorun.inf nascosto pari à u drive flash, chì blocca l'accessu. Cumu rimuovere, ci hè dettu. Ma questu ùn hè micca l'unicu virus chì pò esse presente in i drive amovibili.

Perciò, assicuratevi di verificà l'unità flash per un virus cù un bonu prugrammu antivirus - eseguite una scansione completa di u sistema operativu. Per ciò hè megliu ad aduprà una analisi approfondita. Per esempiu, in Avast pari à quella mostrata in a foto sottu.

L'opzione più adatta hè aduprà un software anti-virus indipendente da altri media, per esempiu, Kaspersky Rescue Disk 10.

Dr.Web CureIt hè ancu assai populu. Per creà un discu di bootable o un lettu flash, pudete aduprà l'imagine di Dr.Web LiveDisk.

Un tali prugramma accumula prima chì Windows accumula e verifica u sistema per virus è minacce.

Vede ancu: Cunsiglii per sceglie a drive drive di destra

Metudu 3: Recuperu è Formatting di dati

Sì questi metodi ùn sò micca fatti, allora pudete provà à formattà a chiaveta USB, ma e informazioni nantu à sta perde. U fattu hè chì u mutivu pò mentiri in un difettu di software.

Inoltre, un errore di accesso à l'unità flash pò apparire in casu di funziunamentu in u sistema operativu o di u funzionamentu impruvisu di u drive - per esempiu, fù riegnatu durante a registrazione. In stu casu, l'integrità di u schedariu di boot hè violata. Per risturmà e prestazioni di un tale unità flash, pudete aduprà un software speciale o cuntattate u centru di serviziu.

Inoltre, u mutivu pò esse problemi di hardware. Per scusà sta opzione, fate quì:

  1. U lugiziale antivirus installatu in un computer pò blocà un drive flash. Pruvate scunettallu per un pocu è verificendu l'accessu à u drive.
  2. S'ellu ci hè u prublema, fighjate e impostazioni di u prugramma anti-virus - forse ci sò qualche limitazione in i relativi à e unità amovibili.
  3. Pruvate à aprite i supporti di stoccaggio cù un'altra portu USB, cusì verrà a funzionalità di u connettore di u computer.
  4. Pruvate à verificà e prestazioni di u drive flash in un altru computer.
  5. Ispezionate attentamente u drive per a so condizione fisica - forse hè un pocu curvatu o u connettore hè lente.
  6. In più di i danni esterni pò dittà u controllore o chip di memoria. In stu casu, bisognu di serviziu d'aiutu.

In ogni casu, se un drive flash si blocca o sò file danneggiati da un virus, aduprà u strumentu di recuperu file è poi formattà u media. U primu pò esse fattu cù l'aiutu di un utilità speciale R-Studio. Hè disignatu per recuperà l'infurmazioni quandu un drive flash si ripiga.

  1. Lanciatu R-Studio.
  2. A finestra di prugramma principale assemi à un menu. "Esploratore" in Windows. A sinistra sò i media è e partizioni, è à a destra hè una lista di file è cartelle in a sezione. Piazzate u cursore di a mouse à a sinistra di l'unità flash USB.
  3. L'informazione nantu à a destra apparirà cù u cuntenutu di i media. E cartulture è i file eliminati saranu marcati cù una croce rossa incrociata.
  4. Posizionate u cursore nantu à u file in ripristina è appughjate nantu à u pulsante destro di u mouse.
  5. Sceglite una voce di menu "Ripristinare".
  6. In a finestra chì si vede, specificate u caminu duve vi salvate l'infurmazioni.
  7. Appughjà nantu à u pulsante "Sì" in a finestra chì si vede.

È a furmazione hè cum'è seguita:

  1. Andà à "Questu computer".
  2. Fate un clic destro sull'icona cù un lettu flash.
  3. Selezzi un articulu "Format".
  4. In a finestra chì si apre, selezziunate u tipu di sistema di lima è cliccate nantu à u pulsante. "Start".
  5. À a fine di u prucessu, u drive flash hè pronta à aduprà. Allora aspettate solu finu u sistema finisce di fà a so cosa.

Se a formatazione di solitu di u supportu USB ùn aiuta micca, una formattazione à bassu livellu deve esse effettuata. Per fà sta procedura, aduprà un software specializatu, cume u Strumentu di Formatu di Discu Ruviu à Livellu Scusu. Pienu ancu cumparisce a missione aiutanu i nostri istruzioni.

Lezione: Cumu eseguite unità di formattu à bassu livello

Comu pudete vede, se determini a causa di l'errore è sceglite u parcorsu più appropriatu per a vostra situazione, allora u prublema hè cù u missaghju "Accessu negatu" si risolverà. Se ùn pudite micca fà una di e azzioni descritte sopra, scrivite nantu à sta in i commenti, ci aiuterà sicuramente!