Un di i prublemi più cumudienti quandu guarda un video in linea hè chì rallenta in un browser in particulare, è à volte in tutti i navigatori. U prublema si pò manifestà in diversi modi: à volte tutti i video si calanu, à volte solu in un situ specificu, per esempiu, nantu à YouTube, qualchì volta - solu in a schermata cumpleta.
In questo manuale esistenu i motivi possibili per u fattu chì a video rallenta in i navigatori Google Chrome, Browser Yandex, Microsoft Edge è IE o Mozilla Firefox.
Nota: se a decelerazione video in u navigatore hè espressu in u fattu chì si ferma, si carica per un pocu (pudete vede spessu in a barra di status), allora u fragmentu scaricatu (senza freni) hè ghjucatu è si ferma di novu - u casu cù alta probabilità in velocità Internet Hà accadutu chì un tracker di torrent chì utilizza u trafficu hè in puru attivatu, l'aghjurnamentu di Windows hè scaricatu, o un altru dispositivo connessu à u vostru router scarica attivamente qualcosa). Vede ancu: Cumu scopre a velocità di Internet.
Driver di carta video
Se u prublema di u rallunamentu video hè andatu dopu à una recente reinstallazione di Windows (o, per esempiu, dopu à u "grande aghjurnamentu" di Windows 10, chì hè in pratica di reinstallazione) è ùn avete micca installatu i driver di schede video manualmente (so. usatu u driver-pack), chì hè una prubabilità assai certa chì a causa di u lags video in u navigatore sò i driver di schede video.
In sta situazione, vi prupone di scaricà manualmente i driver di schede video da i rispettivi siti ufficiali di fabbrichi: NVIDIA, AMD o Intel è installarli, approssimativamente cum'è descrittu in st'articulu: Cumu installà i driver di scheda video installate i driver NVIDIA in Windows 10.
Nota: certi utilizatori andanu nantu à u manager di dispositivi, cliccate puru nant'à a scheda di video è sceglite a voce di menù contestuale "Aggiorna driver", veda un messaghju chì l'aggiornamenti di u driver ùn sò stati micca trovati è calmati. Infatti, un tale missaghju dice solu chì i piloti più novi ùn sò micca in u centru di l'aggiornu di Windows, ma u fabbricante ti hà prutezzione.
Accelerazione video hardware in u navigatore
Un altru motivu per u fattu chì a video rallenta in u navigatore pò esse discupratu, è qualchì abilitatu (cù u funziunamentu imprudente di i driver di schede video o in qualche schede video vecchi) accelerazione video hardware.
Pudete turrà si verifica se hè abilitatu, se sì - disattivà, se ùn - abilite, riavete u navigatore è vede si u prublema persiste.
In Google Chrome, prima di disattivà l'accelerazione di l'hardware, pruvate sta opzione: in a barra di indirizzu, digià chrome: // flags / # ignore-gpu-blacklist Fate un clic su "Abilita" è ripartite u navigatore.
Se ciò ùn aiuta micca è chì u video continua à ghjucà cù lags, pruvate azzioni accelerate hardware.
Per disattivà o abilite l'accelerazione hardware in u navigatore Google Chrome:
- In a barra di indirizzu, inserisci chrome: // flags / # disable-accelerated-video-decode è in l'elemento aperto cliccate "Disable" o "Enable".
- Andate in Settings, aprite "Advanced Settings" e in a "System" sezione, cambiate l'elemento "Use hardware acceleration".
In u Browser Yandex, puderete pruvà tutte e stesse azzioni, ma quandu inserisci l'indirizzu in a barra di indirizzu invece di chrome: // usa navigatore: //
Per disattivà l'accelerazione hardware in Internet Explorer è Microsoft Edge, aduprate i seguenti passi:
- Preme Win + R, enter inetcpl.cpl e premete Invescia.
- In a finestra chì si apre, in la scheda "Avanzata", in a sezione "Accelerate Grafica", cambiate l'elemento "Usa prutezzione di software à u processore graficu" è applicate e impostazioni.
- Ùn vi scurdate di rinuminà u navigatore, se hè necessariu.
Impari più infurmazioni nantu à i primi dui navigatori: Cumu per disattivà l'accelerazione hardware di video è Flash in Google Chrome è Browser Yandex (disattivazione o abilità di l'accelerazione in Flash pò esse utule s'ellu ùn hè più chì u video cumandatu da u lettore Flash rallenta).
In Mozilla Firefox, l'accelerazione hardware hè disattivata in Impostazioni - Generale - Rendimentu.
Limitazioni hardware di un computer, laptop o prublemi cù questu
In certi casi, in laptops non più recenti, un rallentu di video pò esse causatu da u fattu chì u processore o scheda video ùn pò travaglià cun decoding video in a risoluzione selezionata, per esempio, in Full HD. In stu casu, pudete cuminciare à verificà cumu u video funziona in una risoluzione inferiore.
In più di e limitazioni di l'hardware, pò esse ancu altre cause di prublemi cù a ripruduzione video:
- Elevata carica di processore à causa di attività di sottumessuale (pò esse visualizata in u Gestore di e attività), qualchì volta da virus.
- In quant'è pochi spazi nantu à u discu rigiu di u sistema, prublemi cù u discu duru, disabilitu u paghjettu di paginazione cù, nant'à, un pocu di quantità di RAM.
Ulteriori modi per riparà a situazione quandu un video in linea rallenta
In casu chì nessunu di i metudi descritti sopra hà aiutatu à correggere a situazione, pudete provà i seguenti metodi:
- Disattivà tempu tempu l'antivirus (s'ellu hè installatu da un altru parte, è ùn utilizza micca u difensore di Windows integratu), riavete u navigatore.
- Pruvate di disattivà tutte e estensioni in u navigatore (ancu quelli chì fidate 100 per centu per). In particulare, spessu, u prucessu di u rallentu di u video ponu esse estensioni VPN è vari anonimici, ma micca solu.
- Se YouTube rallenta sulu u video, verificate se u prublema persiste s'è perchè accateghju da u vostru contu (o lanciate u navigatore in modu incognitu).
- Se u video rallenta sul un situ, allora ci hè una possibilità chì u prublema sia da u situ in sè, è micca da voi.
Speru unu di i modi chì aiutava à risolve u prublema. In quant'à, tenta di descriviri in i commenti i sintomi di u prublema (è, forse, i mudelli trovati) è i metudi aduprati, forse mi ponu aiutà.