Aggiunzià i driver di a scheda video in Windows 7

A scheda di video hè unu di i componenti più impurtanti di u computer. Hè a rispunsabilità di mostra tutti i grafichi nantu à u monitor. Perchè u vostru adattatore video interagisca ancu cù l'attrezzatura più moderna, è per eliminà varie vulnerabilità, i driver per questu devinu esse aggiornati regolarmente. Vedemu cumu si pò fà un PC nant'à Windows 7.

Cume per aggiornà l'adattatore video

Tutti i modi per aghjurnà a scheda video sò divisibili in trè grandi gruppi:

  • Cù l'aiutu di un prugramma di terza parte specificatamente disignatu per l'aggiornu di i piloti;
  • Usendu una applicazione nativa di l'adattatore video;
  • Utilizà solu l'utili di u sistema operativu.

In più, e scelte di azzione dipindenu ancu se avete questi driver video chjamati per mezu di i media elettronichi o avete da truvallu in Internet. Dopu, guarderemo vari metodi di aggiornamentu di i componenti di sistema specificati in dettaglio.

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Come annunciatu sopra, pudete fà un aghjunghjendu usando un software di terze parti. Considerà cume à fà quellu nantu à l'esempiu di unu di i prugrami più noti per un aggiornamentu di driver comprensibile di DriverPack Solution.

  1. Lanciate l'applicazione DriverPack Solution. Analizzeranu u sistema, à basu di u quali l'ordine d'installazione di i piloti sarà furmatu.
  2. Dopu à quessa, u spaziu di travagliu di u prugramma si aprirà direttamente, dunque avete bisognu cliccà nantu à l'elemento "Imposta u computer automaticamente".
  3. Un punto di riparazione sarà creatu, è dopu u PC hà da configurà automaticamente, annantu à l'aggiunzioni di i piloti mancanti è l'aggiornamentu di quelli obsoleti, inclusu a scheda video.
  4. Quandu a procedura hè finita, un messaggio apparisce nant'à a finestra di soluzione DriverPack chì vi informarà di a messa in u sistema riesce è l'aggiornamenti di i driver.

U vantaghju di stu metudu hè chì ùn anu micca necessità di attualizazioni nantu à i media elettronichi, chì l'applicazione cerca automaticamente i elementi necessari in Internet. In listessu tempu, hè impurtante capisce chì micca i driver di schede video saranu aggiornati, ma ancu tutti l'altri dispositivi. Ma nant'à u tempu hè ancu un svantaggiu di stu metudu, perchè à volte l'usu ùn vulete aghjurnà certi driver, è installà software addiziunale installatu da DriverPack Solution in modalità automatica. Poi perchè sti prugrammi ùn sò micca sempre utili.

Per quelli utenti chì vogliono determinà per se stessi ciò chì deve esse installatu è ciò chì ùn hè, ci hè una modalità esperta in DriverPack Solution.

  1. Subitu dopu avè cuminciatu è scansionu u sistema di Soluzione DriverPack, in la parte inferiore di a finestra di prugramma chì si apre, cliccate "Modu Espertu".
  2. A finestra Advanced DriverPack Solution apri. Se vulete installà solu u driver di video, ma ùn vulete installà nisuna applicazione, prima di quì, andate in a sezione "Installazione di Software di Base".
  3. Quì uncheck quì tutti l'utenti contru à i quali sò installati. Dopu, cliccate nantu à a tabulazione "Installazione di driver".
  4. Tornà à a finestra specifica, lasciate e caselle quì solu in opposte quelle elementi chì avete bisognu à aggiornà o installà. Assicuratevi di lasciare un marcatu à fiancu à u driver di video desideratu. Poi premete "Installu tuttu".
  5. Dopu à quessa, l'installazione di l'elementi selezionati si principia, cum'è l'aghjurnamentu di u driver video.
  6. Dopu a procedura hè stata cumpleta, cum'è in u prucedimentu di l'azione precedente, una finestra si aprirà, chì vi informarà di a so rinumazione. Solu in stu casu sarà installatu solu l'elementi necessarii chì avete sceltu sè stessi, cumprenu l'aggiornamentu di u driver di video.

In più di DriverPack Solution, pudete aduprà assai altri prugrammi specializati, per esempiu DriverMax.

Lezione:
Aggiornu di u Driver à Soluzioni DriverPack
Aggiornu di u Driver à DriverMax

Metudu 2: Software di Video Card

Avà ghjunghiamu cumu per aghjurnà u driver di video cù u software di a scheda di video connessu à u computer. L'algoritimu di e azzioni pò variare assai nantu à u fabbricante di l'adattatore video. Inizià a rivista di a procedura cù u software per NVIDIA.

  1. Click destro (PKM) da "Desktop" è in a lista chì vene, seleziona "Pannello di cuntrollu NVIDIA".
  2. A finestra di u pannellu di cuntrollu di l'adattatore video si apre. Cliccate nantu à l'elemento "Aiutu" in u menù orizzontale. Da a lista, selezziunu "Aggiornamenti".
  3. In a finestra di configurazione di l'aggiornu chì si apre, cliccate nantu à a scheda. "Opzioni".
  4. Andà à a sezione sopra, osservate chì in a zona "Aggiornamenti" parametru oppositu "Driver graficu" marcatu hè statu messu. Se no, metti e cliccate "Applicà". Dopu à ciò, torna à la tabulazione "Aggiornamenti".
  5. Tornà à la tabulazione precedente, cliccate "Verificendu di l'aggiornamentu ...".
  6. Dopu, dopu, una prucedura sarà effettuata per verizà l'aggiornamenti dispunibili in u situ ufficiale di u sviluppatore di a scheda video. S'ellu ci hè aggiornamenti disinstallati, saranu scaricati è installati nantu à u PC.

Tutorial: Cumu aggiornà u vostru driver video NVIDIA

Per e schede video fabricate da AMD, u prugramma chjamata AMD Radeon Software Crimson hè usata. Pudete attualizà u driver di video di stu fabbricante andendu à a sezione "Aggiornamenti" stu prugramma à u fondu di a so interfaccia.

Lezione: Installazione di Driver di Video cù AMD Radeon Software Crimson

Ma per configurà e servizii e vecchie adattatrici di grafie AMD, aduprate l'applicazione pruposta di Catalyst Control Center. Da u link sottu, truvate un articulu nantu à cumu si usa per cercà è aggiornà i driver.

Lezione: L'aggiornamentu di i Driver di Cartulina cù u Centro di Cuntrolimentu AMD Catalyst

Metudu 3: Ricercate l'aggiornamentu di u driver per ID di adattatore video

Ma succede chì ùn avete micca l'aggiornamentu necessariu à a parte, a ricerca automatica ùn dà micca nunda, è per qualchì ragu ùn pudete micca o ùn vulete micca aduprà o ùn vulete usà prugrammi specializzati di terze parti per ricercà è installà i driver. Cosa fate in stu casu? In tali situazioni, pudete truvà u driver video d'aggiornu per l'ID di l'adattatore di grafica. Questu travagliu hè in parte effettuatu "Manager di dispositivi".

  1. Prima ci vole à determinà u ID di a periferica. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu"
  2. In u spaziu aperto, cliccate nantu à l'elemento "Sistema è Sicurezza".
  3. Next in u blocu "Sistema" vai à l'iscrizzione "Manager di dispositivi".
  4. Interfaccia "Manager di dispositivi" serà attivatu. U so shell affucate una lista di i vari tipi di dispositivi cunnessi à u computer. Cliccate nantu à u nome "Adattatori video".
  5. A lista di e schede video cumparate cù u vostru computer vi aprirà. Più spessu ci sarà un nomu, ma forse parechji.
  6. Fate un dopu cliccate nantu à u nome di a scheda video desiderata cù u bottinu sinu di u mouse.
  7. A finestra di proprietà di video si apre. Andate in a sezione "Dettagli".
  8. In a zona aperta, cliccate nantu à u campu "Pruprietà".
  9. In u listinu in goccia chì si vede, selezziunu "ID di l'attrezzatura".
  10. Una volta selezionatu l'elemento sopraelente, in a zona "Valore" L'identità di a scheda di video hè visualizzata. Ci sò ancu parechje opzioni. Per una maghjine più precisa, sceglite a più lunga. Cliccate nantu à sta PKM è in u menù contestuale selezziunu "Copia". U valore ID hè piazzatu nantu à u clipboard di u PC.
  11. Avà avete bisognu di aprire un navigatore è andà à unu di i siti chì ti permettenu di trovà i driver à u ID hardware. A risorsa più diffusa di tale web hè devid.drp.su, cù l'esempiu di chì cunsiderà altre azzioni.
  12. Andà versu u situ specificatu, incolla in a informazione di u campu di ricerca chì era precedentemente copiata in i clipboard da a finestra di pruprietà di u dispositivo. Sottu à u campu in a zona "Versione di Windows" cliccate nantu à u numeru "7", perchè ceremu l'aggiornamenti per Windows 7. A destra, selezziunate a casella accanto à unu di l'altri elementi: "x64" o "x86" (dipindendu u bit di OS). Dopu chì tutti i dati specificati sò entrati, cliccate "Trova i Piloti".
  13. Dopu apparirà una finestra chì mostra i risultati in cui sò partite a query di ricerca. Avete bisognu di truvà l'ultima versione di u driver di video. Cum'è una regula, ella hè a prima à emissione. A data di uscita pò esse veduta in a colonna "Versione di driver". Dopu avè trovu l'ultima opzione, cliccate nantu à u bottinu. "Download"situatu in a linea adatta. A procedura di download di un schedariu standard avverrà, cundutendu chì u driver video vene scaricatu nantu à u discu duru di u PC.
  14. Ritornu à "Manager di dispositivi" e aprite torna a sezione "Adattatori video". Cliccate nantu à u nome di a scheda video. PKM. Selezziunate in u menù contestuale "Aggiorna i driver ...".
  15. A finestra s'è aperta duve avete da fà una scelta di u metudu di l'aggiornu. Cliccate nantu à u nome "Ricercà i driver in stu computer".
  16. Dopu à quessa, una finestra si aprà in cui vo avete bisognu di specificà a directory, u discu o i media esterni induve avete messu l'aggiornu scaricatariu in precedenza. Per fà quessa, cliccate "Revisione ...".
  17. A finestra s'hè aperta "Sfoglia i cartetti ..."induve avete bisognu di specificà u cartulare di l'archivu di l'aggiornamentu scaricatu.
  18. Dopu ci hè un ritornu automaticu à a finestra precedente, ma cù l'indirizzu registratu di u directory desiderata. Cliccate "Prossimu".
  19. Dopu à quessa, l'aggiornu di u driver di a scheda video hè installatu. Ruminanu solu u computer.

Lezione: Cumu trovu un driver in ID di hardware

Metudu 4: Manager di dispositivi

Pudete ancu aggiornà i driver di schede video cù u tippu di Windows 7, cusì listessu "Manager di dispositivi".

  1. Aprite a finestra per seleziona u metudu di l'aggiornu. Cumu fà sta era descritta in Metru 3. Quì tuttu dipende se sì in i media (drive di flash, CD / DVD-ROM, discu duru di i PC, ecc.) Truvatu ancu un driver video d'aggiornamentu o micca. Se hè, cliccate nantu à u nomu "Ricercà i driver in stu computer".
  2. Dopu, esegui l'operazioni chì eranu descritte in u metudu precedente, da u paragrafo 16.

Se ùn avete micca avutu un aggiornamentu prugrammatu di un driver video, allora avete bisognu di fà qualcosa di differente.

  1. In a finestra per selezziunu u metudu di l'aggiornu, selezziunà l'opzione "Ricerca automatica ...".
  2. In questu casu, u sistema cercarà l'aggiornamenti in Internet è, s'ellu si hè rilevatu, installa l'aggiornamentu di u driver di a scheda video.
  3. Pè finisce a stallazione, bisognu riparte u PC.

Ci hè parechje maniere di aghjurnà u driver video in un PC cù Windows 7. Quale di sce a scelte dipende se avete l'aggiornamentu rispettu nantu à i media elettronichi o avete bisognu di trovu. Per quiddi utenti chì ùn vogliono sfruttare in profondità a prucedura di installazione o vogliono fà tuttu u tempu pussibule, si consiglia di aduprà un software specializatu per ricercà e installà automaticamente i driver. Utenti più avanzati, chì preferenu cuntrullà persunalmente tuttu u prucedimentu, ponu fà una stallazione manuale di l'aggiornu à traversu "Manager di dispositivi".