Bonu ghjornu à tutti.
Per qualchì ragione, parechje persone credenu chì travaglià cù editor di esagenu hè un assai di prufessiunali è l'usuli principianti avianu a mettevule in elli. Ma, a mio parè, s'è avete almenu e cumpetenze di PC, è imagina perchè avete bisognu di un editore hex, allora perchè ùn?
Incù l'aiutu di stu tipu di prugramma, pudete cambià qualchì file, indipendente di u so tippu (parechji manuali è guide ghjè cuntenenti per cambià un priceru in un editore hex). Hè veru, l'utente deve avè almenu u cuncepimentu di base di un sistema hexadecimal (i dati in l'editor esadecchi sò rappresentati in ellu). Tuttavia, a cunniscenza di basa di questu hè data in lezioni di informatica à a scola, è probabilmente, parechji avianu intesu è anu avutu una idea di quessa (per quessa ùn aghju mancu commentu in questu articulu). Cusì, daraghju i migliori editori hex per principianti (a mo modesta opinione).
1) Editor Hex Libru Neo
//www.hhdsoftware.com/free-hex-editor
Unu di i redatturi più semplici è cumuni di i schedari hexadecimali, decimali è binari in Windows. U prugramma ti permette di aprà ogni tippu di file, fà cambiamenti (a storia di e cambiamenti hè salvata), hè pratticu di sceglie è edite un analisi di file, debug è comportamentu.
Hà da vede ancu un ottimu liviu di prestazione, accumpagnatu cù i bassi requisiti di sistema per a macchina (per esempiu, u prugramma ti permette di aprite è edite file abbastanza grandi, mentri chì altri redattori appena appesi è si rifiutavanu di travaglià).
Tra l'altro, u prugramma sustene a lingua russa, hà una interfaccia pensativu è intuitiva. Ancu un utilizatore principiante pò capisce u principiatu è cumincià à travaglià cù l'utilità. In generali, aghju raccomandatu à tutti quelli chì principianu a so cunniscenza cù editori hex.
2) WinHex
//www.winhex.com/
Sfortunatamente, questu editor hè shareware, ma hè unu di i più universali, dà sussegnu à parechje di opzioni è funzioni (alcune di e quali sò difficiule da truvà à mezu à i concorrenti).
In u modalità editore di discu permette di travagliare: HDD, dischetti, unità flash, DVD, dischi ZIP, ecc. Supporta i sistemi di file: NTFS, FAT16, FAT32, CDFS.
Ùn pò micca mancà di avè pratichi strumenti pratichi per l'analisi: in più di a finestra principale, pudete cunnesse quelli addiziunali cù vari calcolatori, strumenti per ricercà è analizzanu a struttura di i file. In generale, adatta per principianti è utilizatori sperimentati. U prugramma sustene a lingua russa (selezziunu u menu seguitu: Aiutu / Setup / English).
WinHex, oltre à e so funzioni più cumuni (chì supportanu prugrami simili), ti permette di "clonà" i dischi è sguassà l'infurmazioni da elli per chì nimu ùn sia mai statu capace di ripiglià!
3) HxD Hex Editor
//mh-nexus.de/en/
Un editore di file binariu libero è assai putente. Suppone tutte le codificazioni principali (ANSI, DOS / IBM-ASCII è EBCDIC), i lotti di quasi tutte e dimensioni (à propositu, l'editor ti permette di edità a memoria, scrive direttamente i cambiamenti à u discu dur!).
Pudete ancu avà una interfaccia ben pensata, una funzione pratica è semplice per ricercà è rimpiazzà i dati, un sistema di backup e rollback di stadi è di più.
Dopu u lancia, u prugramma hè cuntinuatu da dui finestre: a sinistra, un codice hexadecimal, è à a destra - una traduzione di testu è mostra u cuntenutu di u schedariu.
Di e spressioni, aghju identificatu l'assenza di a lingua russa. Tuttavia, parechje funzioni saranu capite ancu da quelli chì ùn anu mai imparatu l'inglese ...
4) HexCmp
//www.fairdell.com/hexcmp/
HexCmp - sta piccola utilità mette in ballu 2 prugrammi subitu: u primu ti permette di confrontà i file binari cum'è l'altru, è u secondu hè un editor esadecimale. Questu hè una opzione assai preziosa quandu avete bisognu di truvà e differenze in diversi file, aiuta à esplorà a diversa struttura di i tipi più diversi.
À propiu sì, i posti dopu u paragunamentu ponu esse dipintu in un culore diversu, dipende da dove tuttu hè u listessu è duve i dati sò diversi. A cumparazione si faci in vola è assai veloce. U prugramma sustene i file chì a taglia ùn supereghja micca 4 GB (per a maiò parte di e attività hè abbastanza).
In più di u cumparatu di solitu, pudete fà un paragunu in a versione di testu (o ancu entrambi subitu!). U prugramma hè abbastanza flessibile, permette di personalizà u schema di culore, specificà i tasti di scelta rapida. Sì configurà u prugramma in modo adeguatu, allora si pò travaglià senza di un mouse à tutti! In generali, aghju raccomandatu di cunnuscite tutti i "spilli" principianti di i redattori hex è di e strutture di file.
5) Hex Workshop
//www.hexworkshop.com/
Hex Workshop hè un editor di file binariu semplici è pratiziu, chì hè u soprattuttu da distingui da e so impostazioni flessibili è di bassi requisiti di sistema. Per questo, hè pussibule di edità i file in quant'è grandi, chì in altri editor ùn semu micca apri o appesi.
In l'arsenali ci sò tutte e funzioni più necessarie: editing, ricerca è rimpiazzamentu, copia, incolla, ecc. U prugramma pò effettuà operazioni logiche, conduce un paragunu binariu, guarda è generà vari cumumme di file, esporta i dati in formati famosi: rtf è html .
In u arsenale di l'editor hè ancu un cunvertitore trà i sistemi binarii, binarii è hexadecimali. In generale, un bon arsenale per un editore hex. Forse l'unica negativa hè u prugramma shareware ...
Good Luck!