A creazione di a vostra applicazione mobile per Android ùn hè micca facili, naturalmente, se ùn utilizzite micca i servizii in linea chì offrenu qualcosa in modu di progettazione, duverete pagà soldi per stu tipu di confortu o accettate u vostru prugramma avarà annunci incorporati.
Allora, hè megliu per passà un pocu di tempu, sforzu è creà a vostra propria applicazione Android cù sistemi di software speciali. Provemu à fà u fase, usendu unu di l'ambienti di software più putente attualmente dispunibule per scrittura applicazioni mobili Android Studio.
Scaricare Android Studio
A creazione di una applicazione mobile cù Android Studio
- Scaricate ambienti software da u situ ufficiale è stallatilu nantu à u vostru PC. Se ùn avete micca JDK installatu, avete bisognu di stallà ancu. Eseguite impostazioni di l'applicazione standard
- Lancia u Studio Android
- Selezziunu "Avvia un novu prughjettu di Android Studio" per creà una nova applicazione.
- In a finestra “Configura u vostru novu prugettu”, setate u nome di u prugettu desideratu (Nome di l'applicazione)
- Cliccate "Avanti"
- In a finestra "Selezzi i fattori nantu à u quale a tua app avrà esitatu" selezziunate a piattaforma per a quale vo vulete scrive l'applicazione. Cliccate à Telefunu è Tableta. Allora selezziunate a versione minima di u SDK (quessa significa chì u prugramma scritta travaglia à dispositivi cum'è telefunini mobili è tablet, s'ellu hà una versione di Android, u listessu cum'è l'SDK Minimun selezionatu o dopu). Per esempiu, sceglite a versione 4.0.3 di IceCreamSandwich
- Cliccate "Avanti"
- In a sezione "Add a Activity to Mobile", seleziona una Attività per a vostra applicazione, rappresentata da a classe di u nomu è u marcatu cum'è un file XML. Ciò hè un tippu di mudellu cuntenendu serie di codici standard per gestisce situazioni tipiche. Selezziunà l'attività Videu, perchè hè ideali per a prima applicazione di test.
- Cliccate "Avanti"
- E dopu u "Finish" pulsante
- Aspettate per Android Studio di creà u prugettu è tutta a so struttura necessaria.
Da vede ancu chì primu avete bisognu di cunnuscite u cuntenutu di i directory App è Scripts Gradle, in modo da esse cuntene i file più impurtanti di a vostra applicazione (risorse di u prugettu, codice scrittu, impostazioni). Prestu attenzione particulare à a cartella app. A cosa più impurtante ch'ella cuntene hè u schedariu manifestu (elenca tutte le attività di l'applicazione è i diritti di accessu), è le directory Java (archivi di classe), res (file di risorse).
- Cunnesse u dispositivu per a debugging o rendite u emulatore
- Cliccate nantu à u pulsante "Run" per lanciare l'applicazione. Hè pussibule fà quellu senza scrittura di una sola linea di codice, postu chì l'attività Annuntiata in precedenza cuntene già un codice per visualizà u messaghju "Ciao, u mondu" à u dispositivo.
Vede ancu: prugrammi per creà applicazioni Android
Hè cusì pudete creà a vostra prima applicazione di telefuninu mobile. Poi, studendu diverse Attività è serie di elementi standard in Android Studio pudete scrive un prugramma di ogni cumplessità.