Cambia a luminosità di u schermu in u computer

L'utilizazione di u prugramma Skype suggerisce a possibilità di avè un utilizatore a capacità di creà più conti. Dunque, a ghjente pò avè un account separatu per comunicà cun amichi è parenti, è un conto separatu per discutere questioni chì tene cunnessu à u so travagliu. In più, in certi cunsetti pudete aduprà i vostri nomi veri, è in altri pudete agisce anonimu usando pseudonimi. À a fine, parechje persone ponu travaglià in u stettu in u computer. Se avete più conti, a quistione diventa cume cambià u vostru contu in Skype? Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

Logout

U cambiamentu d'utente in Skype pò esse divisu in dui fasi: uscite da un account, è accede à un altru account.

Pudete uscire di u vostru contu in dui modi: per mezu di u menu è attraversu l'icona in a barra di task. Quandu saldate da u menù, aprite a so sezione "Skype", è cliccate nantu à l'elemento "Escia da u account".

In u secondu casu, cliccate cù u cliccatu nantu à l'icona di Skype in a barra di task. In u listinu chì si apre, cliccate nantu à a didicazione "Logout".

Per una qualsiasi di e azzioni di sopra, a finestra di Skype sparirà immediatamente, è poi apri torna.

Login sottu un login diversu

Ma, a finestra si aprirà micca in u account di l'utente, ma in a forma di login di u cuntu.

In a finestra chì si apre, ci vene dumandà di entrà u login, e-mail o di u numeru di telefonu specificatu quandu ci vene a registru di u contu in u quale entremu. Pudete intrà uno qualsiasi di i valori supra. Dopu avè inseritu i dati, cliccate nantu à u pulsante "Login".

In a prossima finestra, avete bisognu di inserisce a password per stu contu. Inserite, è cliccate nantu à u bottinu "Login".

Dopu à ciò, entrate in Skype sottu un novu username.

Comu pudete vede, cambià l'utente in Skype ùn hè micca difficiule. In generali, questu hè un prucessu abbastanza simu è intuitivu. Ma l'utenti principianti di u sistema speranu qualchì volta in a difficoltà di risolve u simu travagliu.