Ùn tutti cunnoscenu, ma Windows 10 è 8 permettenu di limità u numeru di tentativi di entrà una password, è quandu ghjunghje u numeru specificatu, blocca i tentativi successivi per un certu tempu. Benintesa, questu ùn proteghja micca da u lettore di u mo situ (vede cumu restituzione di a password di Windows 10), ma pò esse utili in certi casi.
In questo manuale - passo per passo nantu à dui modi per definisce restrizioni per i tentativi d'entrà una password per accede à Windows 10. Altre guide chì ponu esse utule in u testu di restrizioni impostazione: Cumu limità u tempu di utrezzione di u computer, cù u sistema, Windows 10 Parental Control, Windows 10 Guest Account, Modu di Kiosk di Windows 10
Nota: a funzione funziona solu per i conti locali. Se aduprate un account Microsoft, prima ci vole a cambià u so tippu in "locale".
Limite u numeru di tentativi di induvà a password in a riga di cume
U primu metudu hè adattu per tutte e edizioni di Windows 10 (contru à u seguitu, induve avete bisognu di una edizione ùn hè micca inferiore a Prufessiunale).
- Eseguite u prompt di cum'è di Amministratore. Per fà quessa, pudete cuminciare a digità "Linea di comando" in a ricerca di a barra di task, cliccate puru u dirittu destro nantu u risultatu truvatu è selezziunate "Run as Administrator".
- Inserite u cumandamentu conti netti e premete Invescia. Vedite u statu attuale di i parametri chì cambieremo in i passi successivi.
- Per definisce u numeru di tentativi di entrà una password, inserisci conti netti / lockoutthreshold: N (N) hè u nùmmiru di tentativi di induvinarà a password prima di blocà.
- Per definisce u tempu di bloccu dopu chì ghjunghje u numeru di u passu 3, inserisci u comando conti netti / lockoutduration: M (induve M hè u tempu in minuti, è à valori inferiori à 30 u cumandamentu dà un errore, è per difettu 30 minuti sò stati stabiliti).
- Un altru cumannu induve u tempu T hè dinò indicatu in minuti: conti netti / lockoutwindow: T stabilisce una "finestra" tra resettà u contu di entrate errate (30 minuti per difettu). Imagine chì ponu un bloccu trà trè tentativi mancanti d'ingressu per 30 minuti. In stu casu, se ùn ponete micca a "finestra", allora u serrettu funziona ancu sì avete inseritu una password sbagliata tri volte cù un intervallu di parechje ore tra e voci. Se installate lockoutwindowpari à, dicenu, 40 minuti, dopu per entrà a password sbagliata, dopu à quellu tempu ci sarà torna 3 tentativi di entrata.
- Quandu a configurazione hè cumpleta, pudete aduprà di nuovo u comando. conti nettiper vede u statu attuale di e impostazioni.
Dopu, pudete andà à chjama l'infurmazione di u cumunamentu è, se vulete, verificà cumu funzi, cercendu di inserì a password di Windows 10 sbagliata parechje volte.
In u futuru, per disattivà u bloccaggio di Windows 10 in casu di tentativi chì ùn sò micca successi à intrà una password, aduprà u comando conti netti / lockoutthreshold: 0
Blocà l'inserimentu dopu l'entrata di una password senza esce in l'editor di e regule di u gruppu locale
L'editor di e regule di gruppu lucale hè dispunibule solu in edizioni Windows 10 Professionali è d'impresa, dunque ùn puderete micca fà i seguenti passi in Casa.
- Avvia u editore di e regule di gruppu locale (premete i tasti Win + R è inserite gpedit.msc).
- Vai a Configurazione di u Computer - Configurazione di Windows - Impostazioni di Sicurezza - Politiche di l'Utente - Politica di Blocco di Cunta.
- A parte diritta di l'editor, vedi i trè valori listati qui sotto, dopu cliccendu dopu nantu à ognuna di elli, pudete configurà e impostazioni per blocà l'entrata di u cuntu.
- U soglie di bloccu hè u nùmmiru di tentativi permessi di fà una password.
- U tempu finu chì u contatore di blocchi hè resettatu hè u tempu dopu à chì tutti i tentativi aduprati saranu ripristinati.
- Durata di Bluccamentu di u Cuntate - u tempu per bluccà u cuntu dopu à ghjunghje à a soglia di bloccaggio.
Quandu e impostazioni sò complete, chiudite l'editor di e regule di gruppu locale - i cambiamenti entreranu in vigore immediatamente è u numaru di voci di password incute imprecise sarà limitata.
Hè tuttu. S'è u casu, tene à mente chì stu tippu di bloccu pò esse adupratu contr'à voi - sì un prankster specificu tipicamente una password sbagliata parechje volte, in modo da pudete aspettà una mezza ora per entrà in Windows 10.
Forse ancu interessatu: Cumu definisce una password in Google Chrome, Cumu vede l'infurmazione nantu à i logins anziani in Windows 10.