Opera Browser: Save Express Panel


Malgradu u fattu chì a nicchia di soluzioni per pulìe a memoria di un smartphone è di travaglià cù i luggeri hè stata lungamente occupata da applicazioni di terze parti, Google hà ancu liberatu u so prugramma per sti scopi. Di ritornu à inizio di Novembre, a cumpagnia hà lanciatu una versione beta di Files Go, un gestore di file, chì, in più di e caratteristiche in prima, include una funzione di scambiu di documenti rapida cù altri dispositivi. È avà u prossimu pruduttu mobile di a Corporation of Good hè dispunibule per ogni utilizatore d'Android.

In cunfurmia di i rappresentanti di Google, in primu postu, Files Go hè stata disignata apposta per l'integrazione in a versione chiara di Android Oreo 8.1 (Go Edition). Questa mudificazione di u sistema hè destinata à dispositivi ultra-budgetdu cù una piccula quantità di RAM. Tuttavia, l'applicazione hè ancu utili per utilizatori esperti chì anu consideratu necessariu organizzare i schedari persunali in un certu modu.

L'applicazione hè conditionalmente divisa in dui tabs - "Storage" è "Files". A prima scheda cuntene consigli su a liberazione di a memoria interna di u smartphone in forma di già cunnisciite per e carte di Android. Quì l'usu riceve infurmazioni nantu à i dati chì ponu esse eliminati: cache di l'applicazione, file grandi è duplicati, è prugrami raramente usati. Inoltre, Files Go offre di trasferisce certi file à a carta SD, se possibile.

Come annunziatu in Google per un mese di prove aperte, l'applicazione hà aiutatu à salvà ogni utilizatore una media di 1 GB di spaziu libero in u dispositivo. Ebbè, in casu d'una mancanza acuta di spaziu libaru, Files Go ti permette sempre di fà un backup di i file importanti in una di l'architettura nube disponibile, sì Google Drive, Dropbox o qualunqui serviziu.

In i tabulazione "File", l'utente può travaglià cù i documenti categorizzati immagiunati in u dispositiu. Una tale soluzione ùn pò esse chjamata gestore di file in tutte e verità, ma l'approcciu di l'organizazione di u spaziu dispunibule pò sembra molto pratice per parechji. In più, a visione di e immagini in u prugramma hè implementata cume una galleria di fotografie integrata.

Tuttavia, una di e funzioni principali di Files Go hè di mandà schedari à altri dispositivi senza aduprà a rete. A velocità di tale trasferimentu, secondu Google, pò cullà finu à 125 Mbps è si pò fà chì si faci da un prublemu di prutezzione di Wi-Fi sicuramente creatu da unu di i gadgets.

L'applicazione Files Go hè dighjà disponibile in u negoziu di Google Play per dispositivi chì esistenu Android 5.0 Lollipop o in più.

Scaricate I File