Vede una lista di i pacchetti installati in Ubuntu

A creazione di alesatrici per muri interni hè un travagliu abbastanza cumune per quelli impegnati in u design di l'interiore è di cuncepimentu di e costruzioni di case. In Archicad a versione 19 furnisce un attrezziu disignatu per creà facilmente scansioni.

Perchè cunnoscini di megliu.

Scaricate l'ultima versione di ArchiCAD

Cumu creà scansi murali in ArchiCAD

Imagine chì avete una stanza disegnata cù porte, finestre è pochi campioni di mobilia. Create e proiezioni ortogonali di i muri di sta stanza. Ora vedite cumu hè faciule.

Informazione utile: Hotkeys in ArchiCAD

Da a finestra di pavimentu, cliccate nantu à u pulsante "Scansione" in a barra di strumenti. In u pannellu di l'infurmazione situatu sopra u campu di travagliu, selezziunate "Opzione geometrica: Rettangulu".

Cliccate in un angulu di a stanza è cliccate torna per bluccà a zona rettangulale in u angulu contrariu. Questu crea una scansione chì include tutte e pareti di a stanza.

Vedite quattru linee rette chì si allontanu o si avvicinanu à i muri. Queste sò linee di sezione. Definiscenu a zona di a stanza in a quale l'oggetti in a stanza caderanu. Cliccate in u locu ghjustu per voi.

Avemu un tale oggettu di spazzata cun un marcatu speciale.

I sweeps si pò truvà ora in u navigatore. Cliccendu nantu à elli si apriranu e vene di scupisce.

Vai à a finestra di pianu di pianu è selezziunu l'oggetto di spazzata. Aprite u dialogu di e spazie di spazzata. Rimuova u marcatore da u pianu. Aprite u scorrimentu "Marker" è selezziunu "No Marker" da a lista di discesa. Cliccate "OK".

Spostà e righe di proiezione di u scansione in modo chì ùn intersechevanu i mobili, ma da chì i mobili entri in u scansione (hè tra a parete è a linea di proiezione).

Lezione: Cumu fà un prugramma di prughjettu d'appartamento à voi stessi

Accende una di e scurdature in u navigatore. Fate un clic destro nantu à u so nome è sceglite "Opzioni di spazzata". Eccu pò esse interessatu à parechji parametri.

In u rollout "Dati Generali" ponu definisce i limiti di a profondità è di l'altezza di u visore. Impostate i limiti di altezza se travaglia cù una di e camere in un edifici alto.

Aprite u scorrimentu "Model Display". In u gruppu "Elements not in section", selezziunate a linea "Shading non-truncated surfaces" è attribuisce "colori di u vostru rivestimentu senza ombreggiatura". Sceglite anche a scatula à fiancu à "Vector 3D hatching". Questa operazione renderà u vostru balzamentu coloratu.

Inoltre, cum'è in tagli è facciate, e dimensioni ponu esse applicate à a scansione.

Leghje nantu à u nostru situ web: I megliu prugrammi per pianificà un appartamento

Hè cusì cum'è u prucessu di creazione è di edizione di spiegazioni in Archicade. Speremu chì questa lezione sia stata utile per voi.