Errore 495 in Google Play Store

Sì, quandu aghjurnate o scaricà una applicazione Android in u Play Store, ricevi u missaghju "Impussì à scaricà l'applicazione per via di l'errore 495" (o simile), allora i modi per risolve u prublema sò descritti in seguitu, unu di i quali deve sicuramente funzionà.

Aghju chì in certi casi quest'errore pò esse causatu da prublemi da u porghju di u vostru fornitore di Internet o ancu da Google stessi - di solitu tali prublemi sò temporarii è si risolvenu senza e vostre azzioni attive. È, per esempiu, se tuttu funziona nantu à a vostra rete mobile, è in Wi-Fi vedi l'errore 495 (mentre tuttu u travagliu nanzu), o un errore si pone solu in a vostra rete wireless, questu pò esse u casu.

Cume riparà l'errore 495 durante a carica di l'applicazione Android

Provenete subitu à i viaghji per riparà l'errore "ùn pudemu micca caricare l'applicazione," ùn ci sò micca assai. Descragheraghju i metudi in l'ordine chì, a mio parè, hè preferibile per correggere l'errore 495 (e prime azioni sò più propizziate à aiutà è, in una misura più larga, influenu nantu à i settori di Android).

Cancellà a cache è l'aggiornamenti à Play Store, Download Manager

U primu metudu descrittu in quasi tutte e fonti chì pudete truvà prima di uttene quì hè di sguassà a cache di u Google Play Store. Se ùn l'avete micca fattu già, fate un prugettu di primu passu.

Per cancellà a cache è i dati di u Market Play, andate à Impostazioni - Applicazioni - Tuttu, è truvà l'applicazione specifica in a lista, cliccate nantu à sta.

Usa u pulsu "Clear Cache" è "Erase Data" per scurdà i dati di l'archivio. È dopu à ciò, pruvate à scaricà l'app. Forse l'errore sparirà. Se l'errore si torna, torna à l'applicazione Play Market è cliccate nantu à u pulsante "Elimina i Aggiornamenti", e pruvate a utilizatu di novu.

Se l'elemento precedente ùn aiuta micca, fate le stesse operazioni di pulizia per l'applicazione Download Manager (eccettu per l'eliminazione di l'aggiornamenti).

Nota: esistenu raccomandazioni per fà l'azione specifica in un ordine differente per correggere l'errore 495 - disattivà Internet, prima cancellate a cache è i dati per u Download Manager, e, senza cunnessione à a rete, per u Play Store.

I cambiamenti di parametri DNS

U passu chì seguitu hè pruvatu à cambià i cunfusioni DNS di a vostra rete (per cunnessione via Wi-Fi). Per questo:

  1. U fattu di cunnessione à una rete senza filu, andate in Impostazioni - Wi-Fi.
  2. Toccare e tene u nome di a rete, allora selezziunate "Cambia Rete".
  3. Verificate "Impostazioni avanzate" è in "Impostazioni IP" invece di DHCP, metti "Custom".
  4. In i campi DNS 1 è DNS 2, inserite 8.8.8.8 è 8.8.4.4 rispettivamente. I parametri rimanenti ùn sò micca cambiati, salvate e selezzioni.
  5. S'è in casu, disconnu è ricuniscià a Wi-Fi.

Fatto, verificate se l'errore "Impussibile caricare l'applicazione".

Cancellà è ricreate un account Google

Ùn dite micca aduprà stu metudu se l'errore si vede solu in certe condizioni, chì utilizanu una reta specifica, o in casu chì ùn ricordate micca i vostri dati di Google. Ma à volte pò aiutà.

Per rimuovere un account Google da un dispositivo Android, deve esse cacciu à Internet, allora:

  1. Vai a Paràmetri - Cuntura è in a lista di cumprizzioni cliccate nantu à Google.
  2. In u menù, selezziunu "Elimina account".

Dopu à l'eliminazione, in u listessu locu, cù u menu di Cuntate, ricreate u vostru contu di Google è pruvate à scaricà l'applicazione di novu.

Mi pari avè descrittu tutte le opzioni possibili (pudete generalmente pruvà à ripartite u telefonu o a tavoletta, ma hè dubbiu chì ne aiutarà) è spergu chì l'aiuderete à risolve u prublema, a menu cusì hè fattu da qualchi fattori esterni (chì aghju scrittu à l'iniziu) .