CCleaner per Android


U iPhone hè un dispositiu putente è funzionale capace di fà una numerosa missione utile. In particulare, pudete amparà cumu si video pò esse annantu in ellu.

Raccà video in iPhone

Rimuovi i frammenti inutili da u video ponu esse cumu da standard di iPhone, è cù l'aiutu di applicazioni speciali, editor di video, di i quali nant'à l'App Store di oggi assai.

Leghre ancu: Applicazioni per l'elucidazione video in iPhone

Metudu 1: InShot

Applicazione estremamente simpatica è divertente, cun chì trimming the video does not take much of your time.

Scaricate InShot da l'App Store

  1. Installate l'applicazione nantu à u vostru telefonu è esegu. In a schermata principale, selezziunu u pulsante "Video"è dopu da l'accessu à u film.
  2. Selezziunu u video chì hà da fà ulteriori travagli.
  3. Cliccate u pulsante "Crop". Dopu, apparecerà un editore, in u core di chì avete bisognu di definisce nuvule principiu è fine di u video cù e frecce. Ùn vi scurdate di includere a riproduzione di video per valutà i cambiamenti. Quandu a ritruzione hè cumpleta, selezziunà l'icona di cuscinella.
  4. A video hè tagliata. Ci vole à salvà u risultatu risultatu in a memoria di u smartphone. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante di esportazione in u angulu in dirittu superiore, è selezziunà"Salvà".
  5. U prucessu riprende. Mentre stu prucessu hè in via, ùn blocchi micca a schermata di u smartphone, è ancu ùn cambiate micca à altre applicazioni, da altrimenti l'esportazione di video pò esse interromputa.
  6. Fatto, u film hè salvatu in a memoria di u smartphone. Se hè necessariu, pudete spartà u risultu in altre applicazioni direttamente da InShot - per fà quì, selezziunu unu di i servizii sociali propositi o cliccate nantu à u bottinu "Altru".

Metudu 2: Foto

Pudete cuntenire à a ritirata video senza attrezzi di terze parti - tuttu u prucessu si pò fà in l'applicazione standard di Foto.

  1. Aprite l'applicazione Photo, è dopu seguite a video chì vi travagliate.
  2. In u angulu in dirittu superiore selezziunu u pulsu "Edit". Una finestra d'editore apparirà nant'à u schermu, in u fondu di u quali, cù duie frecce, bisognu riduce a durata di u video.
  3. Prima di fà cambiamenti, aduprà u pulsante di lettura per valutà u risultatu.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Fatti", è dopu sceglite l'elemento "Salvà cume novu".
  5. Dopu un mumentu, una seconda, già reculata, versione di u video apparirà in u film. À propiu sì, l'elaborazione è a salvezza di u video resultatu quì hè assai più veloce di l'applicazioni di terze parti.

Cumu si pudete vede, u trim di video in u iPhone hè senza difficoltà. Inoltre, in questu modu vi travagliate cù quasi tutti i redattori di video scaricati da l'App Store.