Operà cun listinu in menù in Microsoft Excel

A creazione di elenchi in menù à spessu permette, micca solu di risparmi tempu à a scelta di una opzione in u prucedimentu di u cumandamentu di e tabelle, ma dinò per pruteghje da entrata sbagliata di dati incorretti. Questu hè un strumentu assai praticu è praticu. Scopri cumu si attiva in Excel, è cum'è utilizà, è apprendete qualchì altre sfumature di u gestitu.

Usendu elenchi menu a discesa

A lista spiegata, o cume si dicenu, listi in goccia sò spancilmente usati in tabelle. Cù a so aiuta, pudete limità u spaziu di valori immessi in un array di tabelle. Permettenu di sceglie d'introduisce i valori solu da una lista priparallata. Questu simultanu accelera a procedura d'entrata di dati è protegisce da l'errore.

Procedura di creazione

Prima di tuttu, penseremu cumu creà una lista di sblocca. U modu più faciule per fà ciò è cù un strumentu chjamatu "Verificazione di i dati".

  1. Selezzi a colonna di l'array di tavulu, in e cellule di cui vulete piazzamentu a lista di periculi. Move a tabulazione "Dati" è cliccate nantu à u pulsante "Verificazione di i dati". Hè localizatu nant'à u nastru in blocu. "U travagliu cù i dati".
  2. A finestra d'utile cumincia. "Verificate i valori". Andate in a sezione "Opzioni". In a zona "Tipu di dati" sceglite da a lista "Lista". Dopu chì andate in u campu "Sorgente". Qui ci vole à specificà un gruppu di elementi per aduprà in a lista. Questi nomi ponu esse inseriti manualmente, o pudete legà à quelli chì sò dighjà postu in un documentu Excel in altrò.

    Se l'inserzione manuali hè selezionata, allora ogni elementu di listinu deve esse inseritu in a zona cù un puntaghju (;).

    Se vulete trà i dati da un array di tabelle dighjà esistente, andate dopu à u fogliu in u situu (s'ellu si trova in un altru), metti u cursore in a zona "Sorgente" Finestre di validazione di dati, è poi selezziunu una matrice di cellule induve a lista hè situata. Hè impurtante chì ogni cellula individuale sia situata in un elencu separatu. Dopu à quessa, e coordinate di u rughjonu specificatu devenu apparse in a zona "Sorgente".

    Un altru modu per stabilisce a cumunicazione hè di assignà una matrice cù una lista di nomi. Selezziu l'intervallo in chì i valori di dati sò specificati. A sinistra di a barra di formule hè u spaziu di nomi. Per impostazione predefinita, quandu un intervallo hè selezionatu, si visualizanu e coordinate di a prima cella seleziate. Per u nostru scopu, scrivemu solu u nome chì cunsideremu più adeguatu. I principali requisiti per u nomu sò chì sò unici in u libru, ùn anu micca spazii, è principia bisognu cù una lettera. Hè da stu nomu chì a gamma chì noi avete identificatu serà identificata.

    Avà in a finestra di verifica di i dati in a zona "Sorgente" necessità di definisce u caratteru "="e dopu subitu dopu aghjunghjite u nomu chì ne hè assignatu à a gamma. U prugramma identifica immediatamente a cunnessione trà u nomu è l'arraia, è tira in sù a lista chì si trova in essa.

    Ma sarà più efficiente aduprà a lista s'ellu hè cunvertitu in una tavula intelligente. In una tale tavula sarà più faciule cambià i valori, cambendu automaticamente l'elementi di a lista. Dunque, questu spaziu si trasforma in una tavula di ricerca.

    Per cambià una gamma à una tavola intelligente, selezziuta è spostala in la tabulazione "Casa". Ci ponemu cliccà nantu à u bottinu "Formatu cum'è tabella"chì hè messu in a nastro in blocu "Stili". Un grande gruppu di stili si apre. A scelta di un stile particulare ùn influenzia micca a funzionalità di a tavula, è cusì scegli di tutti.

    Dopu à quessa, una piccola finestra si apre, cuntenendu l'indirizzu di u array sceltu. Se a selezzione hè stata fatta correttamente, allora nunda deve esse cambiata. Chì u nostru spaziu hà micca intestazioni, articulu "Tavula cù intestazioni" A zitella ùn pò esse. Benu specificamente in u vostru casu, forse u titulu sarà applicatu. Allora avemu bisognu di spinghjale u pulsu. "OK".

    Dopu à questu spaziu sarà formatatu cum'è una tavula. Se vi sceglite, pudete vede in u campu di nome chì u nome hè automaticamente assignatu ad ellu. Stu nome pò esse adupratu à inserisce in a zona. "Sorgente" in a finestra di verifica di i dati, aduprendu l'algitimu descrittu nanzu. Ma, se vulete aduprà un nomu diversu, pudete rimpiazzarlo ghjustu digitendu in u spaziu di nomi.

    Se a lista hè inserita in un altru libru, allora per riflette lu bè, bisognu aduprà a funzione FLOSS. L'operatore specificatu hà per scopu di formà ligami "super-assoluti" à l'elementi di fogliu in forma testuale. A realtà, a prucedura sarà effettuata quasi esattamente cum'è in i casi descritti anteriormente, solu in u campu di "Sorgente" dopu à u caratteru "=" dighjà u nomu di l'operatore - "DVSSYL". Dopu à quessa, l'indirizzu di u rughjonu, cum'è u nomu di u libru è u fogliu, deve esse specificatu cum'è un argumentu di sta funzione in parentesi. A realtà, cum'è mostra in l'immagine quì sottu.

  3. À quì, pudemu finì a procedura, cliccendu nantu à u pulsante. "OK" in a finestra di verifica di i dati, ma se volete, pudete migliorà a forma. Andate in a sezione "Messaggi di Input" finestra di verifica di i dati. Quì in a zona "Messaghju" Pudete scrive un testu chì l'utente vederà trascurendu sopra un elencu di elencu cù un listinu in goccia. Scriviamu u missaghju chì cunsideremu necessariu.
  4. Dopu, andate a sezione "Messaghju di errore". Quì in a zona "Messaghju" Pudete inserisce u testu chì l'utente obbederà quandu provate à inserisce dati errati, cioè tutti i dati chì manchinu da a lista à manghjà. In a zona "Vede" Pudete selezziunà l'icona chì sarà accumpagnata da un avvertimentu. Inserite u testu di u missaghju è cliccate nantu à "OK".

Lezione: Cumu fà un menu in goccia in Excel

Eseguendu operazioni

Ora vedemu cumu funziunà cù u strumentu chì avemu creatu sopra.

  1. Se ponemu u cursore nantu à qualunque elementu di u fogliu in u quali hè stata applicata a lista di discesa, videmu un messagiu di l'infurmazioni chì entremu in precedenza in a finestra di verifica di i dati. In più, una icona di triangulu apparirà à a destra di a cella. Chì serve per accede à a selezzione di l'elementi di listinu. Facemu clic nantu à stu triangulu.
  2. Dopu cliccatu nantu à elli, aprirà u menu da l'oggetti di lista. Ci contiene tutti l'elementi chì eranu precedentemente entrati da a finestra di verifica di i dati. Avemu sceltu l'opzione chì cunsideremu necessariu.
  3. L'uppunzione selettuta hè visualizzata in a cella.
  4. Se provemu à entrà in a cella qualunque valore chì ùn hè micca in a lista, allora questu azzione sarà bloccatu. Solu u tempu, se avete inseritu un missaghju di avvertenza in a finestra di verifica di i dati, sarà visualizatu in u schermu. Hè necessariu in a finestra di avvertimentu cliccà nantu à u pulsante. "Annulla" è cù u successu tentatu di entrà i dati curretti.

In questu modu, s'ellu ci vole, rifornite tutta a tavula.

Aghjunghje un novu articulu

Ma chì se ne avete ancora bisognu à aghjunghje un novu articulu? Queste azzioni dipende da quantu esattamente avete furmatu a lista in a finestra di verifica di i dati: inseritu manualmente o trascinatu da un array di tabelle.

  1. Se i dati per a furmazione di a lista hè trascatu da a matrice di tavulu, allora andate à. Selezziunate a gamma di cellule. S'ellu ùn hè micca una tavula intelligente, ma un intervallu di dati simprettu, allora avete bisognu di inserisce una stringa in mezu à a matrice. Se applicate una tavula "intelligente", allora in questo casu hè basta à inserisce solu u valore richiesto in a prima fila sottu è è sta fila sarà immediatamente inclusu in l'array di tabelle. Questu hè u vantaghju di a tavula intelligente chì avemu citatu sopra.

    Ma supponga chì avemu trattatu cun un casu più cumpletu, chì utilizza a gamma di solitu. Dunque, selezziunà a cella in lu mezu di u array specificate. Hè cusì sopra à sta cellula è sottu à esse ci duverà altre linee di array. Fà cliccà nantu à u fragmentu marcatu cù u cliccu giuvule di u mouse. In u menù, selezziunate l'opzione "Incolla ...".

  2. A finestra hè iniziuta, induve avete sceltu un oggiu inseriu. Sceglite l'opzione "String" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. Cusì una linea vuota si aghjusta.
  4. Entramu in ellu u valore chì vulemu visualizà nant'à u listinu di goccia.
  5. Dopu à quessa, riturnamu à l'array di tabelle in cui si trova u listinu in goccia. Cliccando nantu à u triangulu à a destra di una cella in a matrice, vedemu chì u valore chì avemu bisognu fù aghjuntu à l'elementi di listinu già esistenti. Ora, se vulete, pudete selezziunu per inserisce questu in l'elemento tavulu.

Ma ciò chì fà se a lista di valori hè tratta non da una tavola separata, ma hè stata inserita manualmente? Addendu un elementu in stu casu, ancu, hà u so propriu algoritmu di azzioni.

  1. Selezziunate l'intera gamma di tabelle, chì elementi sò situati in elencu di menù in menù à tendenza. Vai à la tabulazione "Dati" è cliccate nantu à u pulsante "Verificazione di i dati" in un gruppu "U travagliu cù i dati".
  2. A finestra di validazione di l'introduzione principia. Move a sezione "Opzioni". Comu pudete vede, tutte e impostazioni quì sò esattamente uguale cume li ponemu in precedenza. Semi in stu casu, interessa in a zona "Sorgente". Addumemu quì alla lista chì hà già, separata da un punto e virgula (;) u valore o valori chì vogliamo vede in a lista di discesa. Dopu aghjunghendu avemu cliccate nantu à "OK".
  3. Ora, s'è apertura a lista da sferenza in una matrice di tabella, vederemu u valore aghjunto quì.

Cacciate l'elemento

A rimozione di l'elemento di listessa hè eseguita in base à l'algiu algoritmu cum'è l'aggiunzione.

  1. Se i dati sò pigliatu da una matrice di tavulu, allora andate à sta tavula è cliccate à dirittu cliccate nantu à a cella induve u situ hè situatu, è da esse cancellatu. In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'opzione "Elimina ...".
  2. A finestra per l'eliminazione di e cellule si apre hè quasi u mo cume hà vistu quandu l'aghju aghjustatu. Quì avemu torna messa u scettariu in a posizione "String" è cliccate nantu à "OK".
  3. A stringa da a matrice di tavuli, cume si vede, hè cancellata.
  4. Ora ritornu à a tavula unni si truvanu e cellule cu l'elenco di nùvule. Facemu clic nantu à u triangulu à a destra di ogni cella. In a lista chì si apre, vedemu chì l'elemento eliminatu manca.

Cosa fate se i valori sò stati aghjunti manualmente à a finestra di verifica di i dati, è micca cù l'aiutu di una tavola in più?

  1. Selezziunu u numaru di tavula cun listinu in goccia nantu à u persunale è andate à a finestra per verizà i valori, cume avemu fattu prima. In a finestra specifica, spedite à a sezione "Opzioni". In a zona "Sorgente" selezziunate u valore chì volete cancellà cù u cursore. Dopu cliccate nantu à u bottinu Elimà in a tastiera.
  2. Dopu chì l'elemento hè cancellatu, cliccate nantu à "OK". Ora ùn sarà micca in u listinu in u listessu, cume hè vistu in l'opzione precedente cù a tavula.

A rimozione cumpleta

In listessu tempu, ci sò situazioni in cui l'elenco a cume da supprimà deve esse completamente eliminatu. Se ùn cunnosce micca chì i dati entrati sò stati salvati, allora l'eliminazione hè assai semplice.

  1. Selezziunu tutta a matrice induve si trova u listinu in goccia. Move a tabulazione "Casa". Cliccate nantu à l'icona "Cancella"chì hè messu in a nastro in blocu U editing. In u menu chì si apre, selezziunà a posizione "Cancella tuttu".
  2. Quandu questa azzione hè selezionata, tutti i valori in l'elementi selezziunati di u schede saranu cancellati, a formattazione sarà cancellata, è in più, u scopu principale di a missione sarà tramintu: l'elenco a cumulazione sarà toltu è ora pudete inserisce tutti i valori manualmente in le cellule.

Inoltre, se l'utente ùn hà bisognu di salvà i dati entrati, allora ci hè un'altra opzione per sguassà a lista di menu in nùbbule.

  1. Selezziu u spaziu di e cellule vuote, chì hè equivalente à u range di elementi di a matrice cù un elencu di sìgliu. Move a tabulazione "Casa" e ci ponemu cliccà nantu à l'icona "Copia"chì hè localizatu in a nastro in a zona "Appunti".

    Puru, inveci di sta azzione, pudete cliccà nantu à u fragmentu indicatu cù u cliccu giuvule di u mouse è finisci à l'opzione "Copia".

    Hè ancu più faciule per applica una serie di bottoni subitu dopu a selezzione. Ctrl + C.

  2. Dopu, selezziunu quellu frammentu di a matrice di tabelle, induve l'elementi drop-down si trovanu. Pressu u pulsante Incollalocalizatu nantu à u nastru in a tab "Casa" in a sezione "Appunti".

    A seconda opzione hè di cliccà à dirittu nantu à a selezzione è fermà a selezzione nantu à l'opzione Incolla in un gruppu "Opzioni d'inserzione".

    Infine, hè pussibule di marcà e cellule desiderate è digià una combinazione di pulsanti. Ctrl + V.

  3. Per una qualsiasi di e sopra, invece di cellule chì cuntenenu valori è liste di sblocu, un fragmentu assolutamente pulitu sarà inseritu.

Se vulete, in u listessu modu, pudete inserisce micca un spaziu vacanti, ma un fragmentu copiatu cù i dati. U svantaghju di e liste in derive hè chì ùn pudete micca inserisce manualmente i dati chì ùn sò micca in a lista, ma pudete copia è incolla. In questu casu, a verifica di i dati ùn funziona micca. Inoltre, cum'è scuppiatu, a struttura di u listinu in goccia hè distruttu.

Spessu, avete ancora bisognu di sguassà a lista di menù à spessu, ma à u listessu tempu lasciate i valori chì sò stati inseriti aduprendu annantu è formattazione. In questu casu, ciascuna azzione più corretta deve esse fatta per rimuovere u strumentu di riempimento specificatu.

  1. Selezziunu tuttu u frammentu in u quale l'elementi cù un listinu in goccia sò situati. Move a tabulazione "Dati" è cliccate nantu à l'icona "Verificazione di i dati"chì, cum'è si ricorda, hà postu annantu à u strumentu in u gruppu "U travagliu cù i dati".
  2. Una finestra famosa di validazione di l'entrata si apre. Esiste in qualunque parte di l'utellu specificatu, avemu bisognu di fà una sola azzione - cliccate nantu à u bottinu. "Cancella tuttu". Si trova in u angulu in menu sinu di a finestra.
  3. Dopu, a finestra di verifica di i dati pò esse chjappu cliccando nantu à u bottinu di chjusu standard in u so angulu superiore à destra, in forma di croce o di u pulsante "OK" in fondo à a finestra.
  4. Allora selezziunu una di e cellule in cui hè in precedenza posu u listinu Cumu si pudete vede, avà ùn ci hè nè una suggerimentu da a selezzione di l'elemento, nè un triangulu per chjamà a lista à a destra di a cella. Ma in listessu tempu, a furmazione è tutti i valori immessi cù a listessa restanu intatti. Ciò significa chì hà fattu scurdà u travagliu cù successu: u strumentu chì ùn ne hè più bisognu hè cancellatu, ma i risultati di u so travagliu sò rimasti intatti.

Cum'è si pò vede, l'elenco a cumulazione pò facilità assai l'introduzione di dati in tabelle, è prevene l'introduzione di valori curretti. Questu hà da riduce u numeru di errori à a cumpleta di e tabelle. S'ellu ci vole à aghjunghje un valore, pudete sempre svolgere a procedura di edizione. L'à l'opzione di edizione dipende da u metudu di a creazione. Dopu avete riempitu a tavula, pudete rimuovere l'elenco a cumulazione, ancu se ùn hè necessariu per fà ciò. A maiò parte di l'utenti preferisce lascià ancu dopu à a fine di u travagliu di riempe a tavula di dati.