Parechje di e istruzioni in stu situ suggerenu di fà u PowerShell, di solitu cum'è amministratore, cum'è unu di i primi passi. A volte in i commenti parenu da l'utenti principianti a domanda di cume à fà u.
In questu guida si faci una visione di l'apertura di PowerShell, ancu da l'amministratore, in Windows 10, 8 è Windows 7, è in un tutorial video, in cui tutti questi metodi sò presentati visivamente. Pò esse utule: Modi per aprite un prompt di cumunamentu cum'è amministratore.
Avviare Windows PowerShell cù Search
A mo prima raccomandazione nantu à a gestione di una utilità di Windows chì ùn sà micca sapere di fatti hè di aduprà a ricerca, ma aiuterà quasi sempre.
U pulsante di ricerca hè nantu à a barra di applicazioni di Windows 10, in Windows 8 è 8.1, pudete aprire u scatulu di ricerca cù i tasti Win + S, è in Windows 7 pudete truvà u menu di Start. I passi (per esempiu 10) saranu i seguenti.
- In a ricerca, cominciate a digità PowerShell finu chè u risultatu vulutu apparisci.
- Se vulete eseguire cum'è amministratore, cliccate puru u dirittu nantu à Windows PowerShell è selezziunate u primu menù contestuale.
Comu pudete vede, hè assai simplici è adatta per e tutte l'ultime versioni di Windows.
Cumu aprite PowerShell cù u menù contestuale di u pulsante Start in Windows 10
Se avete Windows 10 installatu annantu à u vostru computer, allora forse un modu ancu più veloce per aprire PowerShell hè cliccà à u cliccava chjama nantu à u pulsante "Avvia" è selezziunate a voce di menu desiderata (ci sò duie partite in una volta - per u lancio semplice è cum'è amministratore). U propiu menu pò esse accessu premendu i tasti Win + X in a tastiera.
Nota: se si vede a linea di cumandata invece di Windows PowerShell in stu menu, allora pudete rimpiazzarla cun PowerShell in Opzioni - Pulsazione - Barra di attività, includendu l'opzione "Sostitughje a righjunna cun Windows Powershell" a opzione hè attivata per difettu).
Eseguite PowerShell cù u dialettu Run
Un altru modu faciule per avviare PowerShell è aduprà a finestra Executà:
- Premete i tasti Win + R di a tastiera.
- Enter powerhell e premete Invescia o OK.
In listessu tempu, in Windows 7, pudete piazzà u marche di lancio cum'è amministratore, è in l'ultima versione di Windows 10, se premete Ctrl + Shift mentre premhjite Enter o Ok, allora l'utility inizia dinò cum'è amministratore.
Istruzione di video
Altri modi di aprite PowerShell
Di sopra ùn sò micca tutti i modi per aprire Windows PowerShell, ma sò sicuru chì saranu abbastanza abbastanza. Si no, allora:
- Pudete truvà PowerShell in u menu di inizio. Per fà daveru cumu amministratore, aduprà u menù contestuale.
- Pudete eseguire u file exe in a cartella C: Sistemi di Windows 32 WindowsPowerShell. Per i diritti di l'amministratore, usendu u menu in u clicghju giuvule.
- Sì entrate powerhell in a riga di cume, hè lanciatu u strumentu necessariu (ma in l'interfaccia di a linea di cume). Se in listessu tempu a linea di cume hè stata gestita cum'è amministratore, allora PowerShell funzionerà cum'è amministratore.
Inoltre, si pò trà chì e persone anu chjamatu ciò chì hè PowerShell ISE è PowerShell x86, chì sò, per esempio, chì utilizanu u primu metudu. A risposta hè: PowerShell ISE - PowerShell Integrated Scripting Environment. In fattu, pò esse adupratu per fassi tutti sti cumandamenti, ma, in più, hà funzioni addizionali chì facilitano u travagliu cù script di PowerShell (aiutamentu, strumenti di debugging, marcatu di culore, tasti addizionali), À u so, una versione x86 hè necessariu s'ellu travaglia cù oggetti di 32 bit o cù un sistema x86 à tempu.