Correzione di u culore di a foto in Lightroom

Sì ùn sò micca soddisfatti di u culore di a foto, pudete sempre risolve lu. A correzione di u culore in Lightroom hè assai semplice, perchè ùn avete micca bisognu di avè una cunniscenza speciale chì hè necessariu quandu travagliani in Photoshop.

Lezione: Lightroom Photo Processing Example

Ottenerzi a Correzione di u culore in Lightroom

Se avete decisu chì a vostra immagine hà bisognu di una correzione di u culore, allora ci si propone di aduprà e immagini in u formatu RAW, postu chì stu furmatu ti permetterà di fà megliu cambiamenti senza perda perdite in quantu à u persunale JPG. U fattu hè chì, cù una foto in format JPG, pudete scuntà cun difetti difettosi spessu. A cunversione JPG à RAW ùn hè micca pussibuli, allora pruvate à fotografà in u formatu RAW in modo da trattà fruttu e immagini.

  1. Apertu Lightroom è selezziunate a maghjina che volete correggere. Per fà quessa, andate "Biblioteca" - "Importa ...", selezziunu u cartulare è importate l'immagine.
  2. Andà à "Prucessione".
  3. Per valutà un istantanea è capisce ciò chì manca, stabilisci i parametri di u contrastu è a lucentezza à zero se anu avutu altri valori in a sezione "Basic" ("Basic").
  4. Per fà una visibilità di i particolari in più, aduprà u slider di l'ombra. Per curregge i dettagli di a luce, usa "Luce". In generale, sperimentu cù i parametri per a vostra immagine.
  5. Ora andate per cambià u tonalità di culore in a sezione "HSL". Cù l'aiutu di cursori di culore, pudete dà à a vostra foto l'effettu più incredibile o migliorà a qualità è a saturazione di u colore.
  6. A caratteristica di cambiamenti di culore più avanzata si trova in a sezione. "Calibration di camera" ("Calibration di camera"). Usate prudente.
  7. In "Curva di tonu" Pudete tinte l'immagine.

Vedi ancu: Cumu salvà una foto in Lightroom dopu prucessura

La correzione di u culore pò esse fatta in diversi modi, cù più attrezzi. A cosa principale hè chì u risultu vi soddisfà.