Utenti chì amanu lampà i so dispositivi Android, o facenu sta procedura, se anu necessariu ripristinà un smartphone o un tablet, anu avè parechji strumenti software. Hè bè chì u produttore di l'apparecchjettu hà sviluppatu un strumentu di qualità in pussibule funzionale - un driver di flash, ma tali casi sò estremamente rari. Per furtuna, sviluppatori di terze parti vene à u salvu, offrendu à volte soluzioni assai interessanti. Una di sti suggerimenti hè a utilità MTK Droid Tools.
Quandu travaglia cun sezioni di memoria di dispositivi Android basati nantu à a piattaforma hardware di MTK, u Strumentu Flash de SP hè adupratu in a maggior parte di i casi. Questu hè un strumentu veramente putente di lampi, ma i sviluppatori ùn previstu micca a possibilità di chjamà alcune funzioni, spessu impurtanti. Per eliminà una sore cunditura da i prugrammatori Mediatek è di furnisce à l'utenti un set veramente cumpletu di strumenti per operazioni cù a parte di software di dispositivi MTK, l'utility MTK Droid Tools era sviluppata.
U sviluppu di MTK Droid Tools era probabile fattu da una piccola cumunità di pirsimi cumposti, è forse un prugramma hè statu creatu per e so necessità, ma l'utile resultante hè tantu funziunale è cusì complementa l'utile prugettu di Mediatek - SP Tool, Dispositivi MTK.
Avvertenza impurtante! Cù alcune azzioni in u prugrammu mentre travaglia cù dispositivi in cui u fabbricante blocca u caricu di avvicinamentu, u dispositariu pò esse dannatu!
Interfaccia
Chì l'utilità esegue funzioni di serviziu è hè destinatu più per prufessiunali chì sò appena cuscienti di u scopu è e conseguenze di e so azzioni, l'interfaccia di u prugramma ùn hè micca nunda di "bellezza". Una piccola finestra cù un pocu di bottoni, in generale, nunda di belli. In listessu tempu, l'autore di l'applicazione hà pussutu curà i so utenti è hà prumessu ognunu bottinu cunte e consigli dettagliati nantu à u so scopu quandu avete u mouse. Cusì ancu un utilizatore principiante pò amparà a funzionalità, se vulete.
Informazioni Dispositiu, root-shell
Per difettu, quandu si lancia MTK Droid Tools, a tabulazione hè aperta. "Informazioni telefuniche". Quandu si cunnesse u dispositivo, u prugramma mostra immediatamente informazioni basiche nantu à i componenti hardware è software. Dunque, hè assai faciule per scopre u mudellu di u processore, a custrutazione di Android, a versione di u kernel, a versione modem è ancu IMEI. Tutta a infurmazione pò esse immediatamente copiata in i clipboard cù un pulsante speciale (1). Per e manipulazioni più seriate à traversu u prugramma, i diritti di a radice saranu necessarii. Tuttavia, l'utenti di MTK Droid Tools ùn vogliono esse molestate; l'utility vi permette d'ottenere root, ancu nant'à tempuaturamente, finu à u prossimu ripartimentu, ma cun un clic. Per ottene una root-shell temporaneu hà un pulsante speciale "ROOT".
Scheda di memoria
Per fà una copia di backup cù l'Utilu Flash di SP, avete bisognu di informazioni nantu à l'indirizzi di e sezioni di memoria di un dispositivu particulare. Cù l'usu di u prugramma MTK Droid Tools, l'upperazione di sta infurmazione ùn causa micca nant'à prublemi, basta à cliccà u pulsante "Block Map" è apparisce immediatamente una finestra chì cuntene l'infurmazioni necessarie. Un bottinu hè ancu dispunibule quì, cliccendu nantu à u quale un file in forma hè creatu.
Radice, backup, recuperu
Quandu andate a tab "root, backup, recovery", u nomu di tabulazione corrispondente diventa dispunibule per l'utente. Tutte l'azione sò effettuate cù i pulsanti chì i nomi parlanu per se.
Se l'utente hà un scopu ben definitu di aduprà l'applicazione, a funzionalità funziona solu senza 100%, basta à cliccà u pulsante corrispondente è aspettate u risultatu. Per esempiu, per installà un'applicazione cù a quale a gestione di i diritti di a root hè eseguita, avete bisognu di cliccare "SuperUser". Allora selezziunu un prugramma specificu chì sarà installatu in u dispositiu Android - "SuperSU" o "SuperUser". Sì duie clic! U restante funzioni di tabulazione "root, backup, recovery" u travagliu in un modu simile è sò assai semplici.
Logging
Per puru u cuntrollu tuttu di u prucessu di l'utilità, oltre à identificà è eliminà errori, MTK Droid Tools mantene un file di log, e informazioni da a quale hè sempre dispunibule in u campu corrispondente di a finestra di prugramma.
Funzioni supplementari
Quandu si utilizza l'applicazione, ci hè una sensazione chì hè stata creata da una persona chì installazione ripetuta e dispositivi Android è pruvatu à purtà a prufessenza di u prucessu. Durante u firmware, ci hè spessu bisognu di chjamà a console ADB, è dinò à riavvià u dispositivo in una modalità specifica. Per questi scopi, u prugramma hà pulsanti speciali - "Terminu ADB" è "Reboot". Questa funzionalità addizionale permette di risparmi di più in quantu tempu induve si cunduce à a manipolazione cù e parti di a memoria di i dispositivi.
Virtues
- U supportu per un listinu enorme di dispositivi Android, presenti tutti i dispositivi MTK;
- Realizza funzioni chì ùn sò micca dispunibili in altre applicazioni destinate à manipula sezioni di memoria;
- Semplice, pratice, chjaru, amichevule, è più impurtante, interfaccia russita.
Inconvenienti
- Per sbloccà u potenziale impurtante di l'applicazione, ancu bisognu di u Strumentu Flash SP;
- Alcune azzioni in u prugrammu quandu si travaglianu cù dispositivi cun caricatore di avvicinamenti bloccati pò danneghja u dispositivo;
- In mancanza di cunniscenza di l'usu nantu à i processi chì si verificanu durante u firmware di i dispositivi Android, oltre à e capacità è l'esperienza, l'utilità sarà prubabile.
- Ùn supporta micca i dispositivi cù processori à 64 bit.
Strumenti MTK Droid come un arnesi addizionale in l'arsenale di un specialistu in firmware ùn hè praticamente nè analoghi. L'utile simplifica assai i procedimenti è introduce a accelerazione di manipuli in u prucedimentu di u firmware di dispositiu MTK, è fornisce ancu à l'utente funzioni addizionali.
Scaricate MTK Droid Tools gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: