Ci sò situazioni chì avete bisognu di disconnessu a tastiera da u computer, per esempiu, se hè danneggiata o solu per impedisce di preme accidentalmente i tasti. In i PC fermi, quessa hè fatta semplicemente da discunguendu u tappu da u caviu di a unità di sistema. Ma cù i laptop, tuttu ùn hè micca accussì simplici, postu chì a tastiera hè integrata in elli. Vedemu chì cumu pudete disattivà da u tippu specificatu di dispositivi di computer cun sistema operativu Windows 7.
Vede ancu: Cumu disattivà a tastiera in un portatili Windows 10
Cunsiglii di spegne
Ci hè parechje maniere di disattivà a tastiera da un laptop. Tuttavia, tutti travaglianu nantu à PC stazionari. Ma quandu hè pussibile semplicemente tirà u cavu da u connettore di a unità di sistema, ùn ci hè bisognu di bisognu di aduprà i metodi in basso, postu chì parenu più complicati. Tutti sò spartiti in dui gruppi: eseguendu a missione usando l'utili di sistema standard è aduprendu prugrammi di terze parti. Successivamente, cunsideremu in dettaglio ognuna di e possibili opzioni di azzione.
Metudu 1: Chjave di u Lock
Prima, cunsiderate a possibilità di disattivà a tastiera cù prugrammi di terze parti. Per questi scopi, ci sò assai numerose applicazioni informatiche. Studeremu l'algitimu di azzioni in unu di i più popolari di elli - Kid Key Lock.
Scaricate Kid Key Lock
- Dopu avè scaricatu u schedariu d'installazione di Kid Key Lock, lanciatu. Apri l'inglese "Installazione guidata". Cliccate "Prossimu".
- Una finestra si apre in cui pudete specificà u directory di installazione. Tuttavia, ùn hè micca bisognu di cambià u tuttu è ùn hè micca raccomandatu. Allora premete torna "Prossimu".
- Dopu, apparirà una finestra in cui pudete inserisce u nome di u cumandimentu di l'applicazione in u menù di inizio (per difettu "Kid Key Lock") o rimuovi da quì, cumandendu a casella accantu à a posizione "Ùn creete micca una cartella di Menu di avvite". Ma, ancu, vi vogliu cunvistà à lascià tuttu u scambiu è cliccate "Prossimu".
- In u prossimu passu, pudete piazzà e scelte rapide applicazioni à "Desktop" è in u menu di avvio rappurtatu, oltre à attivà u Kid Key Lock autorunu à l'iniziu di u sistema. Per difettu, tutte e zucche sò rimosse. Quì l'utente, à a so discrezione, deve decideru ciò chì hà bisognu è ciò chì ùn, pone a marcata, se necessario, è cliccate "Prossimu".
- Ora chì tutti i dati sò stati inseriti, restanu solu per cumunicà l'installazione, cliccendu "Install".
- A prucedura d'installazione hà da piglià un mumentu. Una volta finita, una finestra deve esse visualizzata, quandu si avverrà a chjama di u prucessu. Se vulete lanciare Kid Key Lock immediatamente dopu a fine Installazione Assistentipoi lasciate un segno di spuntà accantu à u parametru "Lancia u Chjerchju di Chjesa di Bambini". Poi cliccate "Finish".
- Se avete lasciatu un marcatu vicinu à l'iscrizzione "Lancia u Chjerchju di Chjesa di Bambini", allora l'applicazione cumincerà immediatamente. Se ùn l'avete micca fattu, avete da attivà in un modu standard, dopu cliccendu dopu cliccate nantu à a scorciatura "Desktop" o in un altru locu, dipende da quì sò state installate e icone à l'entrate in a configurazione di l'installazione. Dopu avè lanciatu l'icona di u software serà visualizata in a vigna di sistema. Per aprite l'interfaccia di gestione di u prugramma, cliccate nantu à ellu.
- L'interfaccia di Key Key Kid si aprirà. Move u cursore à bluccà a tastiera. "Tastiere chjave" à l'estrema destra - "Firmà tutte e chiavi".
- Cliccate dopu "OK", dopu chì a tastiera hè chjappatu. S'ellu hè necessariu, per activà torna, movi u cursore à a so posizione precedente.
Ci hè un'altra opzione per disattivà a tastiera in stu prugramma.
- Clicca destro (PKM) da a so icona di cassetta. Sceglite da a lista "Serrature"è dopu messu una marca vicina à a posizione "Firmà tutte e chiavi".
- A tastiera hè disattivata.
In più, in stu prugramma in a sezione "Mouse Locks" Pudete purtà a disattivà i pulsanti singuli di mouse. Perciò, qualchì bottinu smette di travaglià, verificate e impostazioni di l'applicazione.
Metudu 2: KeyFreeze
Un altru praticu prugramma da disattivà a tastiera, ch'e ne vulia occupà in dettaglio, si chjama KeyFreeze.
Scaricate KeyFreeze
- Eseguite u schedariu di installazione di l'applicazione. Sarà installatu nantu à u computer. Ùn sò necessarie passi da installazione supplementari da l'utente. Dopu vi aprirà una finestra, in cui ci hè un unicu bottinu. "Chjave di tastiera è di mouse". Quandu fate un clic, si face a procedura per fermà u mouse è a tastiera.
- A serratura si faci in cinque secondi. U timer di u countdown sarà visibile in a finestra di prugramma.
- Per sblendà, aduprà a combinazione Ctrl + Alt + Del. U menu di u sistema operativu si aprirà è per uscì è andate in u modu cumunu di u funziunamentu, presse Esc.
Comu pudete vede, stu metudu hè carattarizatu da a simplicità chì parechji utenti piace.
Metru 3: "Linea di cumannu"
Per disattivà a tastiera di u portatile standard, ci sò ancu modi in cui ùn avete micca bisognu d'installà un software di terze parti. Una di st'opzione hè di aduprà "Linea di cumannu".
- Cliccate "Menu". Aprite "Tutti i prugrammi".
- Andà à u cartulare "Standard".
- Avendu trovu l'iscrizzione "Linea di cumandamentu" cliccate nant'à PKM è cliccate "Run as administrator".
- Utilità "Linea di cumandamentu" attivatu cù l'autorità amministrativa. Entrate in a so scossa:
rundll32 tastiera, disable
Aghjunghje Enter.
- A tastiera hè disattivata. S'ellu hè necessariu, pò esse attivatu torna à traversu "Linea di cumandamentu". Per fà quessa, inserisci:
rundll32 tastiera abilita
Cliccate Enter.
Sì ùn avete micca cunnessu un dispositivo di input alternativu per mezu di USB o di un altu connettore à u laptop, pudete inserì u cumandamentu usando copia è incolla cù u mouse.
Lezione: Lanciu di a "Linea Command" in Windows 7
Metudu 4: Manager di dispositivi
U metudiscia sternu ùn implica ancu l'applicazione di u software installatu per ghjunghje l'ughjettu, postu chì tutte l'azzioni necessarie sò effettuate in "Manager di dispositivi" Windows.
- Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
- Sceglite "Sistema è Sicurezza".
- Tra i punti di u blocu "Sistema" vai à "Manager di dispositivi".
- Interfaccia "Manager di dispositivi" serà attivatu. Truvate l'elemento in a lista di dispositivi "Tastiere" è cliccate nantu à ellu.
- A lista di tastiere cunnesse si aprirà. Se à u mumentu solu un dispositivu di stu tipu hè cunnessu, allora ùn ci sarà più nisun nome in a lista. Cliccate nantu à sta PKM. Selezziunu "Disable", è sì quellu elementu ùn hè micca, allora "Elimina".
- In a finestra di dialogu chì si apre, cunfirma i vostri azzioni cliccendu "OK". Dopu à quessa, u dispositiu hè spente.
- Una questione naturale nascenu cumu se fà un dispositivo di entrata di u persunale chì hè disattivatu in stu modu deve esse attivatu di novu. Cliccate nantu à u menu orizzontale. "Manager di dispositivi" posizione "Azzioni" è selezziunate una opzione "Aggiorna configurazione hardware".
Lezione: Avanzà "Manager di dispositivi" in Windows 7
Metudu 5: Editor di Politiche di Gruppu
Pudete ancu disattivà u dispositivo di entrata standard cù l'attellu di sistema integratu chjamatu "Editor Politiche di Gruppo". Hè vera, stu metudu pò esse adupratu solu in e edizioni seguenti di Windows 7: Enterprise, Ultimate and Professional. Ma in e edizioni Home Premium, Starter è Home Basics ùn funzionerà micca, chì ùn anu micca accede à u strumentu specificatu.
- Ma prima ci vole à aprire "Manager di dispositivi". Cumu fà sta hè descrittu in u metudu precedente. Cliccate nantu à l'elemento "Tastiere"è dopu PKM Cliccate nantu à u nome di un dispositivo specificu. In a lista chì vene, seleziona "Pruprietà".
- In a nova finestra, andate in sezione "Dettagli".
- Ora pudete attivà l'infurmazione di mudellazione di e regule di gruppu. Chiama a finestra Rundittante Win + R. Beat in the field:
gpedit.msc
Cliccate "OK".
- A conchiglia di u strumentu chì avemu bisognu sarà lanciata. Cliccate nantu à l'elemento "Configurazione di u computer".
- A seguitu, sceglite "I mudelli amministrativi".
- Avà avete bisognu di andà à u cartulare "Sistema".
- In listinu di i directory, inserisci "Installazione di i dispositivi".
- Allora andate à "Restrizioni per l'installazione di a periferica".
- Selezzi un item "Pruibisce l'installazione di dispositivi cù i codici specificati ...".
- A nova finestra si aprirà. Spostà u pulsante di radio in essu à a posizione "Abilita". Mette una marca in u fondu di a finestra davanti à l'elemento "Ancu applicà ...". Appughjà nantu à u pulsante "Mostra ...".
- A finestra si aprirà "Entrendu cuntenutu". Immettite in u campu di sta finestra a informazione chì vi hà copiatu o registratu, essendu in a prupietà di a tastiera in "Manager di dispositivi". Cliccate "OK".
- Tornà à a finestra precedente, cliccate "Applicà" è "OK".
- Dopu à ciò, ripartite u laptop. Cliccate "Start". Dopu, cliccate nantu à l'icona di u triangulu à a destra di u bottinu "Shutdown". Da a lista, selezziunu Reboot.
- Dopu avendu riavvitatu u laptop, a tastiera hè disattivata. Se vulete activà torna, allora andate a finestra finu. "Prevenite l'installazione di i dispositivi" in Editor di Politiche di Gruppoimpostate u pulsante di radio per posiziona "Disable" è cliccate nantu à l'elementi "Applicà" è "OK". Quandu u sistema ripartisce, u dispositariu di entrata di dati regale hà da fà u travagliu.
In u campu "Pruprietà" da a lista chì compare, selezziunate "ID di l'attrezzatura". In a zona "Valore" l'infurmazioni chì avemu bisognu di altre azzioni saranu visualizzate. Pudete scrive o copia. Per copià, cliccate nantu à a didicazione PKM è selezziunate "Copia".
Comu pudete vede, pudete disattivà a tastiera di u portatile in Windows 7 cù metudi standard o installendu prugrammi di terze parti. L'algoritimu di u second gruppu di metudi hè in certa manera più simplici chè operà cù l'utili nant'à u sistema. Ancu aduprà Editor di Politiche di Gruppo micca dispunibile in tutte le edizioni di u sistema operativu. Eppuru, l'usu di utilità integrate ùn necessita micca l'installazione di software addizionale, è e manipolazioni chì sò necessarie per fà u travagliu cù u so aiutu, se si guardanu, ùn sò micca complicate.