Cumu mandà una foto per e-mail

SQL hè un linguaghju di programmazione popolari chì hè adupratu quandu si travalla cun bases di dati (DB). Ancu s'ellu ci hè una applicazione separata per operazioni di basa di dati in a suite Microsoft Office - Access, ma Excel pò ancu travaglià cù a basa di dati, da fà queries SQL. Scopemu cumu pudemu formà una tale richiesta in diversi modi.

Vede ancu: Cumu creà una basa di dati in Excel

A creazione di una query SQL in Excel

U linguaghju di query SQL differisce da analoghi in u fattu chì quasi tutti i sistemi moderni di gestione di basi di dati travaglianu cun ellu. Dunque, ùn stà micca bè dinò sorprendente chì un prucessore tabularu avanzatu cume Excel, chì hà molte funzioni addizionali, pò ancu funzionà cù sta lingua. L'utenti chì avianu pratticu d'usu SQL usando Excel ponu organisà assai diversi dati tabulati separati.

Metudu 1: Aduprà i Add-ons

Ma prima, consideriamo l'opzione quandu puderete creà una query SQL da Excel senza aduprà u toolkit standard, ma usando un add-in di terze parti. Unu di i migliori add-ons chì eseguenu sta missione hè u tooltit di XLTools, chì, in più di sta caratteristica, fornisce una serie di altre funzioni. Tuttavia, ci vole à scurdà chì u periodu libaru di aduprà l'utellu hè solu 14 ghjorni, è dopu avete bisognu à cumprà una licenza.

Scaricate XLTools Add-on

  1. Dopu avete scaricatu u lìeru add-in xltools.exeDuvà cun a so installazione. Per esegui u installatore, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse in u schedariu d'installazione. Dopu, avemu da lanciare una finestra in cui bisogna cunfirmà u vostru accordu cù l'accordu di licenza per l'usu di i prudutti Microsoft - NET Framework 4. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu "Accetta" in fondo à a finestra.
  2. Dopu, l'installatore scarica i liga necessaria è inizià u prucessu di stallazione.
  3. Dopu, una finestra si aprà in cui deve accertà u vostru permessu per installà stu add-in. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Install".
  4. Poi inizià a prucedura di stallazione direttamente l'add-in stessa.
  5. Dopu à u so completu, una finestra si aprà in u quale rappurterà chì l'installazione hè stata cumpletata cù successu. In a finestra specifica, cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
  6. L'add-in hè installatu è ora pudete avè u littariu Excel in cui avete bisognu d'organizà una query SQL. Insemi cù u fogliu Excel, una finestra s'hè aperta per entrà u còdice di licenza XLTools. Se avete un còdice, avete bisognu di entrà in u campu pertinente è cliccate nantu à u bottinu "OK". Se vulete aduprà a versione gratuita per 14 ghjorni, allora hà bisognu di cliccà nantu à u pulsante. "Licenza License".
  7. Quandu sceglite una licenza di prova, un'altra piccola finestra si apre per avete bisognu di specificà u vostru primu e cognome (pudete usà un pseudonimu) è e-mail. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Avvia u periodu di prova".
  8. Dopu torna à a finestra di licenza. Comu pudete vede, i valori inviati sò dighjà visualizzati. Avà ghjustu a necessità di preme u pulsante. "OK".
  9. Dopu avete effettuatu e manipulazioni di sopra, una nova scheda apparirà in a vostra copia di Excel - "XLTools". Ma micca in fretta di entrà in questu. Prima di creà una query, avete bisognu di cunverte una matrice di tabelle, cù cui lavàvanu, in una tavola chjamata "intelligente" è dà un nome.
    Per fà quessa, selezziunu a matrice specifiata o qualunqui di i so elementi. Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à l'icona "Formatu cum'è tabella". Hè piazzatu nantu à u strumentu in u blocu di l'utili. "Stili". Dopu à ciò, una lista di stili diversi hè aperta. Sceglite u stile chì vede bene. Questa scelta ùn influenzerà micca a funzionalità di a tavula, basa solu a vostra scelta solu basendu e preferenze di visualizzazione visuale.
  10. Dopu, una piccola finestra hè lanciata. Indica i coordinati di a tavula. Di regula, u prugramu stessu "raccoglie" l'indirizzu cumpletu di a matrice, ancu sì avete sceltu solu una cellula in essa. Ma solu in casu ch'ellu ùn interferisce micca cun muvimentu di l'infurmazioni chì si trovanu in u campu "Specifichi a posizione di i dati di a tavula". Avete ancu bisognu di fà attente à circa l'articolo "Tavula cù intestazioni", ci era un tick, s'ellu ci hè veramente i capeddi in a vostra matrice. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  11. Dopu à quessa, l'intera gamma specifica sarà formattata cum'è una tavula, chì hà da influenzà à tempu e so proprietà (per esempio, stretching) è a visuale. A tabella specifica sarà chjamata. Per esse ricunnisciutu è cambiate u so volontà, cliccemu nantu à ogni elementu di a matrice. Un gruppu addizionale di tabulazioni apparisce nant'à u nastro - "U travagliu cù e tabelle". Move to tab "Costruttore"sistematu in essa. Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Pruprietà" in u campu "Nome di a tavola" u nomu di a matrice, chì u prugrammu hà attribuitu automaticamente, sarà indicatu.
  12. Se desiderate, l'usu pò cambià u nome à un più informativu, basta inserendu l'opzione desiderata in u campu da a tastiera è premendu u tastu Enter.
  13. Dopu, a tavula hè pronta è pudete andà direttamente à l'organizazione di a richiesta. Move to tab "XLTools".
  14. Dopu a transizione nantu à a cinta in u blocu di l'utili "Query SQL cliccate nantu à l'icona Run SQL.
  15. A finestra di esecuzione di a query SQL esce. A so zona sinistra, specificate u fogliu di u documentu è a tavula in l'albero di dati à chì a query sarà formata.

    In u rule di destra di a finestra, chì occupa a maiò parte, hè l'éditor di query SQL in sè. In questu avete bisognu di scrive u codice di u prugramma. I nomi di colonna di a tavula selettu quì esamineranu automaticamente. A selezzione di e colonne per l'elaborazione hè fatta cù u cumandatu SELEZIONA. Avete bisognu di lassà in a lista soltante quelle colonne chì volete chì u cumandatu specificatu vene processà.

    Dopu, scrivite u testu di u cumandu chì vulete applicà à l'oggetti selezionati. I cumande sò composti cù operatori speciali. Eccu l'insignamentu SQL di base:

    • ORDER BY - ordinà i valori;
    • UNITI - Unisci tavuli;
    • GROUP BY - raggruppare i valori;
    • SUM - summazione di valori;
    • Distintu - rimuovere duplice.

    Inoltre, in a custruzzioni di a query, pudete aduprà l'operatori MAX, MIN, Avg, COUNT, SINU è d'altri

    In a parte inferiore di a finestra, bisogna specificà esattamente induve u risultatu di prucessione sarà visualizatu. Questu pò esse un novu fogliu di u libru (per difettu) o un intervallu specificu nantu à u fogliu attuale. In questu sicondu casu, avete bisognu di riorganisci u passatu à a posizione adatta è specificate e coordinate di questu spaziu.

    Dopu chì a richiesta hè stata fatta è e l'impostazioni rispettabile sò state fatte, cliccate nantu à u bottinu. Run in fondo à a finestra. Dopu à ciò, l'operazione entrata sarà fattu.

Lezione: Tavole intelligenti in Excel

Metudu 2: Usate Excel Strumenti incorporati

Ci hè ancu un modu per creà una query SQL per una fonte di dati selezionata usando l'utili di Excel.

  1. Run u prugramma Excel. Dopu à chì passà à a tab "Dati".
  2. In u blocu di l'utili "Avè Dati Esterni"chì hè situatu in a nastro, cliccate nantu à l'icona "Da altre fonti". Una lista di altre opzioni. Sceglite un articulu in essa "Da l'Assistente per a Connessione di Dati".
  3. Iniziò Assistente di Connessione di dati. In a lista di tipi di fonti di dati, selezziunate "ODBC DSN". Dopu cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
  4. A finestra s'hè aperta Assistenti di Connessione di dati, in cui avete bisognu di selezziunate u tippu di sorgente. Sceglite un nome "Basi di dati di MS Access". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".
  5. Una finestra piccola di navigazione si aprite in cui ghjunghjite andà à u cartulare di situazione di a basa di dati in u formatu mdb o accdb è selezziunu u schedariu di database desideratu. A navigazione trà e unità logiche hè eseguita in un campu particulare. "Dischi". Tra i cartulari, una transizione hè fatta in a zona centrali di a finestra chjamata "Cataloghi". In u riquadro di sinistra di a finestra, i schedari situati in u cartulare attuale sò visualizati se anu l'extension mdb o accdb. Hè in sta zona chì avete bisognu di sceglie u nomu di file, poi cliccate nantu à u bottinu "OK".
  6. Dopu, una finestra per selezziunà una tavula in a basa di dati specificata hè lanciata. In a zona centrali, selezziunu u nome di a tavola voluta (se ci sò parechji), e poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  7. Dopu à quella, si salta a finestra di cunnessione di dati di salvataggio. Eccu a infurmazione di basa cunnessione chì avemu configuratu. In sta finestra, cliccate nantu à u bottinu. "Fatti".
  8. Sulla foglia Excel, una finestra d'importazione di dati hè lanciata. Hè pussibule d'indicare chì forma volete ca i dati da presentà:
    • Tabella;
    • Pivot Table Report;
    • Graficu riassuntu.

    Sceglite l'alternu chì vulete. Sottinu sottu, ci vole à specificà esattamente da chì ponu i dati: nantu à un novu schede o nantu à u fogliu attuale. In questu ultimu casu, hè ancu pussibule di sceglie e coordinate di situazione. Per difettu, i dati sò piazzati nantu à u fogliu attuale. L'angulu superiore sinistru di l'oggetto importatu hè messu in a cella. A1.

    Dopu chì tutte le impostazioni di l'importazione sò specificate, cliccate nantu à u pulsante "OK".

  9. Comu pudete vede, a tavula da a basa di dati hè stata muta à u fogliu. Dopu avanza a tab "Dati" è cliccate nantu à u pulsante "Connessioni"chì hè messu nantu à a nastro in u blocu di strumentu cù u listessu nome.
  10. Dopu, a cunnessione cù u libru hè lanciata. In questu vedemu u nomu di u basa di dati sopra cunnessu. S'ellu ci hè parechji basi di dati connessi, selezziunu chjamatu chì avete bisognu è selezziunu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Pruprietà ..." à a parte destra di a finestra.
  11. A finestra di pruprietà di cunnessione inizia. Move a tabulazione "Definizione". In u campu "Mandà testu", in u fondu di a finestra attuale, scrive u comando SQL in cunfurmazione cù a sintassi di a lingua, chì parlà brevemente quandu considerassi Metudu 1. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  12. Dopu à ciò, un ritornu automaticu à a finestra di cunnessione di u libru hè fattu. Si pò cliccà solu nantu à u pulsante "Refresh" in esse. A basa di dati hè accessu cù una query, dopu allora a base di dati restituisce i risultati di a so elaborazione di ritornu in u foglio di Excel, à a tavula precedentemente trasferita da noi.

Metudu 3: cunnessu à SQL Server

Inoltre, per mezu di l'utili Excel, hè pussibile cunnesse à SQL Server è mandà dumanda à questu. Custruendu una query ùn hè micca diversa da l'opzione precedente, ma prima di tuttu, avete bisognu di stabilisce a cunnessione stessa. Vedemu cumu fà.

  1. Eseguite Excel è andate in tab "Dati". Dopu cliccate nantu à u bottinu "Da altre fonti"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Avè Dati Esterni". Sta volta, da a lista chì si vede, selezziunate a scelta "Da SQL Server".
  2. A cunnessione cù u servore di database hè aperta. In u campu "Nome di u servitore" specificate u nomu di u servitore à chì noi si cunniscenu. In u gruppu di parametri "Informazioni di contu" avete bisognu di decidere cumu si deve fà a cunnessione: aduprendu l'autenticazione di Windows o inserendu un username è una password. Avemu espositu u switch finu à a decisione. Se avete selezionatu a seconda opzione, allora aghjunghje à i campi currelanti vi duverete inserisce un username è una password. Dopu chì tutte e opzioni sì fanu, cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu". Dopu avè fattu sta azzione, a cunnessione cù u server specificatu si faci. Ulteriori azzioni per organizà a query di database sò simili à quelle descritte in u metudu precedente.

Comu pudete vede, in Excel, a query SQL pò esse organizzata cum'è l'utili nant'à u prugrammu, è cù l'aiutu di addizionamenti di terze parti. Ogni utente pò sceglie l'opzione chì hè più praticu per ellu è hè più adatta per risolve un compitu specificu. Benchè, e capacità di l'add-in XLTools, in generale, sò sempre un pocu più avanzati di l'utili di Excel. U principale svantaggiu di XLTools hè chì u periodu di adupru libaru di u modulu aghjuntu hè limitatu à solu 2 settimane di calendario.