Ripristina a password usando a linea di cumandata in Windows 10

L'utenti chì utilizanu Windows 7 pò avè vari prublemi quandu usanu l'uternu integratu di stu sistema per visualizà e foto. Per esempiu, questu strumentu ùn pò esse affucate micca o micca aperte e immagini di un certu furmatu. Successivamente, truvamu esattamente cume risolvi vari prublemi in u travagliu di stu prugramma.

Risoluzione di i problemi

Modi specifici per risolve i problemi cun u visualizzatore di foto dipende da a so natura è a causa. I principali fattori chì ponu causà a culpa in investigazione sò i seguenti:

  • Cambia l'associazione di i file o l'errore d'identificazione di estensione;
  • Virus infezione di u sistema;
  • Danni à i file di sistema;
  • Errori in u registru.

Se u strumentu ùn principia micca, hè probabile chì i so schedari sò dannati da un'infezione da virus o da un antru fallimentu. Allora, prima di tuttu, verificate u sistema per i virus usando un'utilità antivirus. Di fatti, ci hè ancu a possibilità chì u codice maliziu hà semplicemente rimpiazzatu l'estensione di i file di l'immagine (PNG, JPG, etc.) cù EXE è hè per quessa chì ùn pò esse aperta da l'applicazioni di visione di foto.

Lezione: Verificà u vostru computer per viru senza antivirus

Poi assicuratevi di scansà u sistema per a corruzione di lima cù l'utilità integrata.

Lezione: Verificà a integrità di i schedari di sistema in Windows 7

Sì nessunu di questi metudi di scansione generale hà rivelatu prublemi, procedi à e opzioni specifiche per correggere a situazione cù i malfunzionamenti di u visualizzatore di foto, chì sò spiegati qui.

Metudu 1: Imposta associazioni di file

Hè prubabile chì a causa di u prublema sia in fallimentu di e impostazioni di l'associazione di file. Hè cusì, u sistema ùn capisce micca chè l'oggetti di u visualizzatore di foto deve aprà. Una situazione simile pò nascere quandu avete installatu un visualizzatore di immagini di terze parti, ma poi le cancellate. In questu casu, durante l'installazione, hà rimborsatu l'associazioni di i file di immagine à ellu stessu, è dopu l'eliminazione, semplicemente ùn sò micca restituiti à u so statu originali. Allora avete bisognu di fà una regolazione manuali.

  1. Cliccate u pulsante "Start" in u angulu inferiore sinistra di u schermu è selezziunate "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, aprite a sezione "Programmi".
  3. Cliccate nantu à l'elemento "Mapping Map Type ...".
  4. Una lista di tutti i tipi di file registrati in u sistema hè caricata. Truvà in u nome di l'estensione di u tippu di foto chì si vulete aprire cun l'aiutu di u spettatore, selezziunu e cliccate "Cambia u prugramma ...".
  5. In a finestra mostra in u blocu "Prugrammi cunsiglii" evidenziate u nome "Vede e foto ..." è cliccate "OK".
  6. Dopu, a mappazione cambierà. Ora, quellu tippu di foto si aprirà per difettu cù u Windows View Viewer. Simili, cambiate l'associazioni di tutti quelli tippi d'immagini chì volete aprire da u strumentu standard. Dopu fà e azzioni necessarie, pudete andà da a finestra di cuntrollu cliccendu "Chiudi".

Metudu 2: Modifichi u registru

Se aduprate una versione di 64-bit di Windows 7, u prublemu cù u travagliu di u visualizzatore di foto pò esse risoltu cù u editore di u registru.

Attentu! Prima di effettuà tutti i passi in seguitu, assicuratevi di fà una copia di backup di u registro è ripristinà u puntu di riparazione di u sistema. Questu vi aiuterà à fighjà di grandi prublemi in casu d'errori.

Lezione: Cumu creà un puntu di riparazione di u sistema in Windows 7

  1. Quadrante Win + R è inserite u comando seguente in a finestra aperta:

    regedit

    Cliccate u pulsante "OK".

  2. In a finestra chì compare, aprite u ramo "HKEY_CLASSES_ROOT".
  3. Prima fate l'impostazioni per i file cun estensione JPG. Sposta sequenzialmente à e sezioni:

    jpegfile / Shell / open / command

  4. Allora truvate u parametru "Default" in a parte diritta di l'interfaccia. Cliccate nantu à sta.
  5. In u solu campu di a finestra chì si apre, invece di u record attuale, digià l'espressione seguente:

    rundll32.exe "C: WINDOWS SysWOW64 shimgvw.dll", ImageView_Fullscreen% 1

    Cliccate "OK".

  6. Poi seguite a stessa procedura per e stampe cù l'estensione PNG. In u cartulare "HKEY_CLASSES_ROOT" vai à e sezioni:

    pngfile / Shell / open / command

  7. Apri l'oggiu dinò "Default" in a sezione "cumannamentu".
  8. Cambiate u valore di u parametru à u seguente:

    rundll32.exe "C: WINDOWS SysWOW64 shimgvw.dll", ImageView_Fullscreen% 1

    Cliccate "OK".

  9. Infine, ci vole à seguità a procedura per specificà una mappatura per e immagini cun estensione JPEG. Cambia directory "HKEY_CLASSES_ROOT" per sezioni:

    PhotoViewer.FileAssoc.Jpeg / Shell / open / command

  10. Aprite l'oggetto in l'ultima sezione chjamata "Default".
  11. Mutà u valore in questu à questu:

    rundll32.exe "C: WINDOWS SysWOW64 shimgvw.dll", ImageView_Fullscreen% 1

    Cliccate "OK".

  12. Poi chjude a finestra "Editor" è riavanu u sistema. Dopu avendu riavivutu, e immagini cù e estensioni sopra publicate saranu aperte per mezu di u visore di foto standard cù a seconda versione di a biblioteca shimgvw.dll. Questu deve risolve u prublema cù e prestazioni di stu prugramma in Windows 7 à 64-bit versione.

I prublemi cù l'inabilità di u visualizzatore di foto integratu ponu esse causatu da un certu numaru di motivi diversi. Ognunu di elli hà u so algoritmu di soluzione. In più, u metudu specificu dipende da a bitrezza di u sistema operativu. Ma in a maggior parte di i casi, u prublema pò esse risoltu aggiornendu e associazioni di tipi di file.