Emulatore Android Leapdroid

Leapdroid hè un emulatore relativamente recente per avà elaburatu i giochi Android in un PC (ma hè dinò adatta per altre applicazioni) in Windows 10 - Windows 7, raccolta di feedback d'utenti positivi (inclusi commenti nantu à l'articolo Emulatori di Android di più per Windows), chì sò relativamente elevati FPS in ghjochi è solu un emulatore stabile cù una varietà di ghjochi.

I sviluppatori stessi sò posizionendu Leapdroid cum'è u emulatore più rapidu è più compatibile dispunibule cù l'applicazioni. Ùn cunnosciu cumu ciò hè vera, ma vi propongo di guardà.

Opportunità è vantaggi di l'emulatore

Prima - brevemente di ciò chì pò piaccia Leapdroid utente chì hè cerca per un bon emulatore Android per eseguire applicazioni in Windows.

  • Pò funzionà senza a virtualizazione di l'hardware
  • Google Play pre-installatu (Play Store)
  • A presenza di a lingua russa in l'emulatore (accende è funziona senza prublemi in a cuesce di Android, cumpresu i tasti russo di u tastieru)
  • Impostazioni di cuntrollu pratiche per i ghjochi, ci sò impostazioni automatiche per applicazioni popolari
  • Modu a schermata cumpleta, a capacità di adeguà manualmente a risoluzione
  • Ci hè un modu per cambià a quantità di RAM (sarà spiegata dopu)
  • Declaratu u supportu per quasi tutte le applicazioni Android
  • Elevata prestazione
  • Cunsiglii cumenti adb, emulazione GPS, apk di stallazione facilizata, una cartella cumuna cù un computer per cumunamentu in i file
  • Abilità di fà duie finestre di u listessu jocu.

A mo parè, micca male. Benu, naturalmente, questu ùn hè micca u solu prugramma di stu tipu cù sta lista di funzioni.

Usendu Leapdroid

Dopu avè installatu Leapdroid, duveranu accurdà dui scorciaghe in u desktop di Windows per avviare l'emulatore:

  1. Leapdroid VM1 - funziona cù o senza u supportu di virtualizazione VT-x o AMD-V, utilizza un prucessore virtuale.
  2. Leapdroid VM2 - utilizza accelerazione VT-x o AMD-V, è duie processori virtuale.

Ogni cinturata lancia a so propria macchina virtuale cù Android, cioè. s'è installatu l'applicazione in VM1, allora ùn sarà micca installatu in VM2.

Mediante l'esecuzione di l'emulatore, vedi un schermu standard di tablet di Android à una risoluzione di 1280 × 800 (à l'ora di sta recensione, utilizza Android 4.4.4) cù i scorciati di Play Store, Browser, gestore di file è parechji scorciati per scaricà i ghjochi.

L'interfaccia predefinita hè in inglese. Per attivà a lingua russa in l'emulatore, andate in a finestra di applicazioni in l'emulatore stessa (u pulsante in u fondu di u centru) - Impostazioni - Lingua & input è in u campu di Lingua selezziunate a lingua russa.

À a destra di a finestra d'emulatore hè un set di bottoni per accede à utili quandu usanu azzioni:

  • Spegni l'emulatore
  • Volume u sopra e per
  • Fate una screenshot
  • Back
  • A casa
  • Vede l'applicazioni in esecuzione
  • Configurazione di cuntrollu di tastiera è di mouse in ghjochi Android
  • Installà un'applicazione da un file APK da un computer
  • Indicazione di a locazione (emulazione GPS)
  • Impostazioni di l'emulatore

Quandu hà fattu a prova di u ghjocu, hè andata bè (cunfigurazione: vecchio portatili Core i3-2350m, 4GB RAM, GeForce 410m), Asphalt hà mostratu FPS giocabile, è ùn ci hè statu nisunu prublema per lanciare tutte e applicazioni (u sviluppatore afferma chì 98% di ghjochi da Google Play).

Testu à AnTuTu hà datu 66.000 à 68.000 punti, è, stranamente, u numeru hè andatu più bè cù virtualizzazione attivata. U risultatu hè bonu - per esempiu, hè una volta è mezu più grande di u Meizu M3 Note è circa u listessu cum'è u LG V10.

Impostazioni di emulatore di Android Leapdroid

L'impostazioni di Leapdroid ùn abusanu micca cù e funzioni: quì pudete piazzà a risoluzione di a schermata è a so orientazione, selezziunate le opzioni grafiche - DirectX (s'ellu ci vole FPS superiore) o OpenGL (se a compatibilità hè una priorità), abilita u supportu di a telecamera, è configurà un locu per a cartella condivisa .

Per impostazione predefinita, in l'emulatore 1 GB di RAM è adattarla cù i parametri di u prugramma stessa hè impossibile. Tuttavia, se andate in a cartella cù Leapdroid (C: Programmi di Leapdroid VM) è eseguite VirtualBox.exe, allora in i parametri di u sistema di e macchine virtuali aduprate da l'emulatore, pudete piazzà a dimensione di RAM desiderata.

L'ultima cosa in cui dighjà prestu attenzione hè di definisce e chjavi è i tasti di a mouse per aduprarli in i ghjochi (mappatura chjave). Per qualchi ghjochi, queste impostazioni sò caricate automaticamente. Per altri, pudete piazzà manualmente a zona desiderata di u schermu, assignate chjavi individuali à cliccà nantu à elli, è ancu aduprà a "vista" cù u mouse in i tiratori.

In linea di più: se sì indecisu nantu à quale emulatore di Android in Windows hè megliu, vale a pena pruvà Leapdroid, hè pussibule chì questu opzione ti basta.

Aggiornamentu: I sviluppatori facenu rimuovere Lepadroid da u situ ufficiali è dicenu chì ùn li sustene più. Si pò truvà nant'à siti di terze parti, ma fate attentu è verificate u download per i virus. Pudete scaricà Leapdroid gratuitamente da u situ ufficiale //leapdroid.com/.