A cumparazione di i servizii di pagamentu Qiwi è WebMoney

Cù l'aiutu di ArtMoney pudete avè un vantaghju in un certu ghjocu, per esempiu, cun liquidazione di risorse. Ma succede chì u prugramma ùn voglia micca di travaglià. U prublemu più cumunu hè chì ArtMoney ùn pò aprà u prucessu. Pudete risolve questu in parechji maneri semplici, passendu per ognunu di elli, pudete certamente truvà una soluzione à u vostru prublema.

Scaricate l'ultima versione di ArtMoney

Eliminiamo u prublema di l'apertura di u prucessu

Chì u sistema ùn risponde micca bè à e azzioni svolte da u prugramma, diverse difficoltà ponu nascente cù u so usu. In questo casu, ci sò parechje maniere per risolve u prublema di l'apertura di u prucessu da disattivà alcuni prugrammi di sistema chì interferiscenu in l'esecuzione di azzioni da ArtMoney.

Vi hà capitu per certu chì avete quellu problema assai cù l'avvertenza cumplicazione, chì sarà visualizatu in una piccola finestra durante un tentativu di effettuà alcune azzioni.

Considerà trè modi di risolve u prublema, chì sò abbastanza semplici da fà. In più, spessu tali soluzioni contribuiscenu à ripulire à a normalità a funzionalità di u prugramma.

Metudu 1: Disattiva Antivirus

Per capisce perchè questu prublema si pone à l'antivirus, sapete chì u prugramma ArtMoney funziona cù i schedari di ghjocu, penetra in risorse interne è cambia u so significatu. Questu pò esse simile à l'effettu di certi prugrammi di virus, chì sò suspettosi di u vostru antivirus. Esplora u vostru sistema è quandu cerca di l'azzioni assimilate à ArtMoney, i blocchi solu.

Analizà u disattivu utilizendu l'esempiu di dui antivirus popolari è largamente usati:

  1. Avast. Per impedisce temporaneamente u travagliu di quest'antivirus, avete bisognu di truvà a so icona in a barra di task. Fate un clic nantu à u cù u cliccate cù u mouse, allora selezziunate l'elemento "Avast Screen Management". Ora segnate u periodu per chì vulete suspende u travagliu di l'antivirus.
  2. Vede ancu: Disable Avast Antivirus

  3. Kaspersky Anti-Virus. In a barra di task, cerca l'icona desiderata, dopu cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. Selezzi un articulu "Cunduce a protezzione".
  4. Ora, nantu à u pannellu, marcate u tempu di chì vulete fermà u prugramma, allora cliccate "Cunduce a protezzione"

    Vede ancu: Cumu disattivà Kaspersky Anti-Virus per un mumentu

Se avete qualchi altri antivirus installati in u vostru computer, allora disattivu hà azzioni simili cun Kaspersky è Avast.

Leggi ancu: Disattivà a prutezzione antivirus

Dopu avè disattivatu l'antivirus, pruvate à riavvia ArtMoney è ripetite a pratica, in a maggior parte di i casi, dopu l'azzioni fatti, u prublema si sparisce è u prugettu funziona di novu senza errori.

Metudu 2: Disattivate u Firewall di Windows

Questu firewall, chì hè integratu in u sistema per difettu, pò ancu blocà certi azzioni di prugramma, in quantu cuntrolla l'accessu di altri prugrammi à a rete. In questu casu, deve esse scurdatu ancu se u primu metudu ùn hà micca aiutatu. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Prima ci vole à andà à "Start"dove in a barra di ricerca deve entrà "Firewall".
  2. Ora in a lista chì compare, truvà a sezione "Pannello di cuntrollu" è cliccate nantu à "Windows Firewall".
  3. Avà bisognu di andà à a sezione "Abilita è disabilita u firewall".
  4. Pone i punti contra ognunu di l'altri cù u valore "Disable Firewall".


Dopu avè fattu sti azzioni, pruvate à ripartite u computer, allora verificate u servilea di ArtMoney.

Metudu 3: Aggiornu a versione software

Se vulete aduprà u prugramma per i ghjochi novi, allora hè pussibule possibile chì a vostra versione usata sia un pocu obsoleta, da chì hè diventata incompatibile cù i nuovi prugetti. In stu casu, avete bisognu di scaricà l'ultima versione di ArtMoney da u situ ufficiale.

Avete ghjustu visità u situ ufficiale di u prugramma, allora andate in a sezione "Download".

Ora pudete scaricà l'ultima versione di u prugramma.

Dopu à l'installazione, pruvate à rializà u prucessu, se a ragione era in a versione obsoleta, allora tuttu deve andà.

Quessi sò stati i tre modi principali chì i prublemi cù u prucessu di l'apertura pò esse risolti. In quasi tutti i casi, una di e trè opzioni presentate hè a soluzione per un utente in particulare.