Firmware smartphone Meizu M3 Mini

I pruprietari di smartphones liberi da u populu produttore MEIZU in u nostru paese sò perplessi da a possibilità di lampà i so dispositivi abbastanza spessu. Questu hè a causa di e peculiarità di a cummattitura di u proprietariu di FlymeOS, chì controlla i dispositivi di a cumpagnia, è a varietà di tipi è versioni di stu sistema. U Materiale chì seguitu spiega cume reinstallà u sistema operativu nantu à u mudellu Meizu M3 Mini.

In cunsultazione di e istruzioni sottu, i proprietari di Meise MoH Mini ponu avè a versione più recente di l'OS in un smartphone, fighjate chì a parte di u lugiziale di u dispositivo sia incapitu di soddisfà i bisogni è e aspettative di l'utenti di a regione di lingua russa. In più, l'artìculu tocca à e questioni di ripristinamentu di dispositivi chì ùn travagliaanu micca in software. Per qualunque scopu di u firmware, prima di procedere à interventi diretti in u funziunamentu di u dispositiu, nota:

Tutte l'operazioni cù u mudellu descritte in stu materiale sò fatte da l'utente à a so propria discrezione è tenendu in considerazione i rischi risultati in u prucedimentu di u travagliu di u travagliu cù u software di sistema di u dispositiu! A responsabilità di eventuali danni à u telefunu si trova solu in a faccia, facendu manipolazioni!

Fasi preparatoria

Una certa lista di operazioni effettuate prima di u Firmware Meizu M3 Mini permette di reinstallà rapidamente Android, a capacità di salvà e dati da u telefunu è di restaurallu dopu. Hè cunsigliatu assai di cunnuscite ancu e istruzioni per esibisce ogni operazione di furmazione è piercing da u principiu à a fine è solu dopu à chì procede à a so esecuzione.

Tipi di firmware

A cumpagnia Meizu, dipende da a regione per a quale u dispositiu specificu hè destinatu, dà u so smartphone à un sistema FlymeOS di vari tipi. Pudete distinguere u firmware, truvendu l'indice alfabeticu prisente in a designazione di u numaru di l'assemblea.

In i telefuni Meizu M3 Mini, un sistema cù indici pò esse installatu cù i metudi ufficiali: "Y" (YunOS - scuditivu OS, praticamente micca adupratu); "A" (universale, per u mercatu internaziunale); "UY", "QY", "MY" (Soluzioni specifiche "affilite" per operatori mobili da Cina).

Probabilmente l'ultima notizia per i proprietarii di u dispositiu in questione sarà u fattu chì u firmware "globale" ufficiali (indicatu da l'indice "G") per un smartphone ùn esiste, è i tippi di sopra-cusci Android ùn sò micca in u primu equipanu cù una traduzione di l'interfaccia in rusa. In più, u più adattu per l'installazione in u mudellu di sistemi ufficiali da Meizu cun un indice "A" Ùn ci hè nè servizii di Google è abbondanu in moduli cinesi chì sò assai inutili è inutili per l'utenti di u nostru paese.

In altre parole, per assicurà a conformità massima di a parte di prugramma di Meiz M3 Mini à e necessità di l'utente da a regione di lingua russa, u firmware ufficiali dighjà esse modificatu. Pudete ancu ricorrerà à l'installazione di soluzioni informali già prontu per u dispositiu da parte di utilizatori entusiasti è postu nantu à a vasta Rete Globale.

Cumu l'aghjurnamentu di u software di sistema M3 Mini cù i vari metodi hè descrittu in seguitu in l'articolo, ma inizialmente devi installà u smartphone ufficiale FlymeOS 6.3.0.2A - l'ultimu à a tempu di a creazione di sta versione materiale di u sistema per u dispositivu in questione. Hè nantu à sta assemblea FlymeOS chì l'apparatu utilizzatu per e sperienze descritte quì sottu u servìu. Un link per scaricà u pacchettu cun l'assemblea specificata per l'installazione si trova in a descrizione "Metudu 1" modello di firmware sottu in l'articolo.

Driver è modi di operazione

In un casu generali (quandu a parte di software di u smartphone funziona cumulativamente), quandu si reinventa u lugiziale di sistema di u mudellu in questione, l'uparevazione cù un computer hè necessariu solu per copià i pacchetti OS in a memoria di u dispositivo. Ma in una situazione in cui l'apparecchiatura ùn scarica micca in Android, hè necessariu u restauru di u software di sistema, etc. Senza un PC cù i piloti spicializati installati ùn pò micca fà.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Considerà a procedura di equipaggia di u computer cù tutti i componenti, a necessità di chì si pò nascenu quandu si lavora cù Meizu M3 Mini, è nisuna altru tempu imparà cum'è di cambià a pera in modi di lancio speciali per accede à e sezioni di memoria di sistema. L'archiu cù i piloti per u mudellu hè scaricatu da u ligame sottu, disemballandulu in una cartella separata nantu à u discu PC.

Scaricate i driver per u firmware Meizu M3 Mini

Prima di ogni azzione ulteriore, avete bisognu di disattivà a verifica di a firma digitale di u driver in Windows!

Leggi più: Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver

Cume à l'infurmatore "Manager di dispositivi" è mette in opera i seguenti opzioni per a cunnessione di u dispositivo in diversi stati à u PC.

Vede ancu: Cumu aprite u "Manager di dispositivi"

  1. Modu MTP (trasferimentu file).
    • U cavallu hà da cunnessu u dispositivo chì si esegue in Android, cù a porta USB di u PC. Sò u smartphone, muvite u notifiche cullu sulu è tocca nantu à l'elemento chì denota u modalità di cunnessione USB. Poi stabilisci a marca vicina à l'opzione "Dispositiu media (MTP)" ("Dispositiu media (MTP)").

    • Nantu à a maggior parte di i casi, i driver per sta manera sò installati automaticamente, cioè, ùn ci sò necessarie manipolazioni supplementari da l'utente per assicurà chì a modalità sia operativa. In u Gestore di Dispositivi, u dispositiu hè visualizatu cumprintu:

      Se per un qualchì ragu u dispositivo vene detectatu in maniera errata, installate u driver da a cartella ottenuta dopu avè spaccatu l'archiu cù i cumpunenti per u M3 Mini manualmente - u file di cumponente hè chjamatu "Wpdmtp.inf".

      Leggi ancu: Installazione di u driver forzatu in Windows

  2. Ambiente di recuperu (recuperu) - Questu hè u statu di u telefuninu, u più spessu adupratu quandu installa firmware in Meizu.
    • Spegni u M3 Mini, cliccate nantu à i tasti hardware "Cunsumante" è "Volume +".

      Appena u logò di MEIZU appare in u display, rilasciate i tasti. Cusì, un menu di riparazione chì consiste in duie voci sarà affissatu in u schermu.

    • Cunnessu u telefonu à u PC, deve esse definitu in u sistema cum'è un muvimentu di staccazione di dati amovibile "Recuperu". Hè nantu à stu discu chì u Firmware sarà messu per installazione dopu.
    • In casu di prublemi cù l'accessu à a partizione, installate u driver in maniera, specificendu u schedariu "Wpdmtp.inf".
  3. Modu di debug (Android Debug Bridge). In certe situazioni, pudete dì avè bisognu di accede à e rùbule di sistema di a memoria M3 Mini da un computer, chì richiede ancu i driver. Per abilità l'interazione di PC è smartphone via ADB:
    • Accende u dispositivo "Debugging USB" ("Debugging USB") è cunnessa à u PC. U caminu per attivà u modalità hè u seguitu: "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Circa u Telefunu" ("Circa u telefunu")

      Poi tocca l'elemento cinque volte in una seguita. "Custruisce u numeru" ("Versione di Firmware") per visualizà opzioni in u menu di regolazione "Opzioni di sviluppatore" ("Per sviluppatori").

      Poi seguite a strada: "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Accessibilità" ("Opportunità Speciali") - "Opzioni di sviluppatore" ("Per sviluppatori") - cambia attivazione "Debugging USB" ("Debugging USB").

    • U driver BAD di Meizu hè installatu, cume tutti l'altri componenti, manualmente. U nomu di u inf infarchiu - "android_winusb.inf".

    • Dopu installazione di u driver per u funziunamentu di u modalità BAD in "Manager di dispositivi" Da guardà a foto chì:

  4. U dispositiu Meizu M3 Mini hè basatu nantu à u processore MTK, chì significa chì à u livellu inferiore, hè pussibule di interagisce cù a memoria di u dispositivo in situazioni critiche in u portu "MediaTek PreLoader USB VCOM". Per accede à u portu, devi collegà u smartphone spento à u computer, avendu prughjettu e tenendu premutu u pulsante di u dispositivo "Volume -". Appena u cavu hè cunnessu, rilasciate u pulsante di controllo di u volume.

    A procedura per l'installazione di u driver per a modalità hè bè piena di cunvenzione cù l'istruzzioni dispunibili in u nostru situ web, à u ligame chì seguita. U nome di u lima utilizzatu hè "cdc-acm.inf".

    Per di più: Installazione di i driver VCOM per dispositivi Mediatek

Privilegi di Superusu

I diritti di radice attivati ​​nantu à u Meizu M3 Mini pò esse necessarie da u so proprietariu per risolve una serie di attività diverse, cume russificazione di u sistema ufficiale, fà copie di backup di l'infurmazioni prima di reinstallà FlymeOS, è installà Android in certi modi. Per uttene privilegi à u mudellu in questione, pudete andà duie vie.

  1. U metudu ufficiali. I creaturi di FlaimOS furnizanu à l'utenti shell a l'opportunità di avè diritti di root senza avè ricusatu à aduprà l'uttrenu da sviluppatori di terze parti.
    • Accedi à u vostru contu Meizu. "Impostazioni" ("Impostazioni") - sezione "Personale" ("Personale") - "Account Meizu" ("Account Meizu").

      Avanti - inserisci u vostru login è password, è s'ellu ùn hè micca contu, allora registratevi è allora accede à u vostru contu.

      Vede ancu: Cumu registrà un account Flyme

    • Andà à "Impostazioni"("Impostazioni") è aprite le opzioni "Sicurezza" ("Sicurezza") da a sezione "Dispositiu" ("Dispositiu"). Tapa "Permisione radice" ("Accessu Radice").

    • Fate andà a casella "Accetta" sotto l'invertimentu di u periculu potenziale di l'apertura di privilegi di radice è di tapping "OK". Inserite dopu a password da u account Flyme è confermate a richiesta premendu "OK" una volta più.

      Di conseguenza, u smartphone riesce à ruminà è sarà lanciatu cù i diritti di radice attivati.

    • Dopu, installa u gestore di diritti di root di SuperSU. L'utunu hè dispunibule in app store. "App Store"integratu in tutti l'assieme FlyMOS. Apri Meizu AppStor è truvà l'utellu di a pagina SuperSU, chì porta a query corrispondente in a casella di ricerca.

    • Tapa "Install" ("Install"), allora aspettate chì u download è l'installazione di SuperSU hè cumpleta.

    • Dopu chì a stallazione di SuperSU passarà, vai in strada "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Sicurezza" ("Sicurezza") - "Permisione radice" ("Accessu Radice"). Trova un puntu "SuperSU", cliccate nantu à ellu è ponu in a richiesta apparsa una spunta à fiancu à l'opzione "Permette" ("Permette"). In a prossima finestra, cliccate "Permette" una volta più è infini cunfirmà a lettura di l'invertimentu - "Still Allow".

    • Rinvià u M3 Mini. Poi aprite u gestore di privilegi è aghjurnate u file binariu se hè necessariu.

      A dumanda curretta pò apparìsce dopu a prima corsa di u strumentu.

  2. A seconda opportunità di ottene privilegi di Superuser nantu à u Meizu M3 Mini hè di aduprà u strumentu King Root. E raccomandazioni nantu à l'usu di u strumentu sò spartite in u materiale à u ligame sottu, ma avete bisognu di tene in considerazione chì l'utellu ùn funzeggia micca cù successu nantu à tutte e versioni di FlymeOS publicate per u mudellu in questione.

    Per saperne di più: Ottenere diritti di root cù KingROOT per PC

Informazioni di backup

Prima di interferisce cù u funziunamentu di u prugramma di sistema di qualunque dispositiu Android, hè simplicemente bisognu di creà una copia di backup di l'infurmazioni in a memoria di u dispositivo, in qualunque modu preferitu.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

In termini di risparmi di dati da Meiz M3 Mini, a megliu soluzione hè di aduprà e opzioni incarnate in u telefuninu avvoltu d'Android. U prucessu di creazione di una copia di salvezza cù FlymeOS hè pienu fattu sta manera:

  1. Aprite "Impostazioni" ("Impostazioni"), andate in sezione "Personale" ("Personale") è tocca l'elemento "Memorizzazione & backup" ("Memorizzazione è Backup").

  2. Chiama a funzione "Salvatarii e riparazione di dati" ("Copia è Ripristina") è premete u pulsante "Backup Now" ("Backup"). Dopu, impostendu i marchi in i caselli, selezziunate i tipi di dati chì saranu archivati.

  3. Tapa "Start Backup" ("Avvia a copia") è avemu aspettendu chì i dati sussistanu in l'archiviu. Dopu à a procedura, pressa "Fatti" ("Fatti").

  4. Per u salvamentu sicuru, copia a copia di salvezza risultata in un discu PC. I backup creati cù e fatti sopra i passi supra sò salvati in un directory "backup" in a memoria interna di u telefonu.

Firmware

Dopu avè preparatu u dispositivo è u computer, puderete procedere per sceglie u metudu d'installazione di u sistema operativu. Mentre si preferisce unu o un altru metudu di manipolazione, unu deve esse guidatu prima di u statu da a parte di u prugramma di Meiz M3 Mini, è solu da u risultatu desideratu, chì vole, cioè da u tipu / versione di u sistema sottu u direzzione in cui u dispositivu opererà.

Metudu 1: Recuperate

E istruzioni in seguitu sò in ligna ufficiali per l'installazione di FlymeOS in macchine Meizu. U metudu hè distinguitu per a so simplicità è pò esse adupratu per installà e versioni di u firmware ufficiali, è una reinstallazione cumpleta di l'assemblea di sistema, sottu a quale u dispositiu hè attualmente in carica. Se u M3 Mini hè carregatu in Android, un computer ùn hè micca necessariu per fà e manipule, eccettu per copià u pacchetto cù u sistema in a memoria interna di u smartphone.

Come un esempiu è una raccomandazione persistenti per l'utenti chì effettuanu manipulazioni cù u M3 Mini per prima volta, indipende di a versione Android installata, installamu u ufficiale Flyme 6.3.0.2A. U pacchiu cù sta versione di l'OS pò esse scaricatu da u link:

Scaricate u Firmware ufficiale FlymeOS 6.3.0.2A per u Meizu M3 Mini

  1. Scaricate u schedariu zip cù u firmware è, senza rinominà (u nome deve esse "Update.zip"), metti in a radice di u dispositivo di memorizazzioni interna. Se FlymeOS ùn hà micca carregatu, procedi à u passu chì seguita senza copià u pacchjettu.

  2. Carica in modo pienu a batteria di u smartphone, spegli u spada in l'ambiente di recuperu.

    Se u firmware ùn hè statu piazzatu in a memoria di u dispositiu, prima u micca cunnessu à u PC è copia a pacata "update.zip" in u drive "Recuperu", determinatu in Windows cume una coppia di dispositivi cù una riparazione in esecuzione è un computer.

  3. Fate andà a casella "Cancella dati" per cancellà a memoria di l'apparecchiatura durante l'installazione di u sistema. Pudete saltà stu passu solu in u casu quandu l'aggiornamentu hè fattu cumpletamente è senza fallimentu di u FlymeOS funzionante, ma in questo casu a procedura hè raccomandata per l'usu.

  4. Per iniziare u principiu di u prucedimentu di una riscrittura di e zone di memoria di sistema di u M3 Mini, cliccate "Start". Ulteriori manipolazioni sò eseguite automaticamente, micca azzione hè necessariu. Fighjà a conclusione di a barra di prugressu.

  5. Una volta finita a stallazione, FlymeOS Meizu M3 Mini riavuta automaticamente, ottimizzerà e applicazioni è si mette in u sistema installatu. Pone vene a schermata iniziale di configurazione di a shell.

  6. Piazzate opzioni di Android,

    dopu chì u telefonu hè cunsideratu pronta à aduprà.

Installazione di i servizii di Google

Come sopra citatu, ùn ci sò servizii è applicazioni di Google in e costruzioni ufficiali di FlymeOS. Per rimediare à a situazione è uttene opportunità familiari, per esempiu, u Play Market di u vostru M3 Mini, utilizate e istruzioni da u materiale chì si trova à u ligame chì seguite:

Leggi più: Cumu installà i servizii di Google nantu à i telefuni Meizu

Russificazione di l'OS ufficiale

Benintesa, l'interfaccia di a cunca di sistema in Inglese ùn hè micca praticamenti ciò chì rende u funzionamentu di u smartphone cum'è pussibule pussibule per un utente di lingua russa. Quelli chì ùn anu prughjettendu micca di cambià à un firmware modificatu ponu correggere a situazione in dui maneri.

I diritti di radice sò impurtati per u travagliu efficace di i "traduttori di l'interfaccia" chì seguitanu!

  1. L'applicazione Android Morelocale 2 dà l'uppurtunità più semplice di aghjunghje a lingua russa à FlymeOS. Una traduzzione cumpleta di u sistema operativu Morelokale 2 ùn furnisce micca, ma i elementi di l'interfaccia di a maggior parte di l'applicazioni saranu in russo.
    • Installate u prugramma da u Google Play Market.

      Scaricate Morelocale 2 per a Russificazione di u smartphone FlymeOS 6 Meizu M3 Mini da u Google Play Market

    • Apertu Morelocale 2, scorrite giù l'elenco di i posti dispunibili nantu à u screnu, cerca l'articolo "Russu" e selezziunu. Fornite privilegi di root per l'applicazione.

    • Clausura Morelokale 2 è stabilisce una traduzione parziale di l'elementi di l'interfaccia d'OS in rusa. Dopu adupratu, l'applicazione pò esse eliminata, l'elementi tradutti rimarranno tali. Avete dinù bisognu di considerà chì, s'è resettatu u dispositiu à l'impostazioni di a fabbrica, a procedura per aghjunghje a lingua russa al sistema duverà esse ripetuta.

  2. Più opportunità di trasmissione di u FlymeOS ufficiale à Meiz M3 Mini prupone un sviluppu chjamatu "@Florus". Questu pruduttu hè ricunnisciutu cum'è unu di i migliori per risolve a questione di Russification di u software di sistema Meizu è hè distribuitu gratuitamente in fori specializati. Scaricate u apk-file di u prugramma, testatu nantu à u mudellu di u MOH, chì funziula sottu u cuntrollu Flyme 6.3.0.2A, vi preghja di seguità u ligame:

    Scaricate Florus per traduce u firmware di Flyme 6 in u vostru Meizu M3 Mini in russe.

    • Carica "Florus-8.4-Flyme6.apk" è mette u schedariu in a memoria interna di u dispositivo.

    • Installate l'utellu. Per fà quessa, aprite l'applicazione "Files" e truvate u pacchetto di sopra in a memoria di u dispositiu.

      Dopu avè toccatu u file, vi verrà dumandatu di sblocpà a possibilità di stallà l'applicazioni - cliccate "Sblocca". U passu successivu hè di cliccà nantu à u pulsante. "Cunsinu".

      Ciò hè seguita da un'altra richiesta di sistema. Tapa "Install" è aspettate a stallazione di l'utellu. À a fine di u installatore cliccate "Fatti".

    • Aprite u Florus installatu. Tapa "INSTALL ROCSA LOCALIZATION" e furnite l'utellu cù i privilegi di Superuser.

      Attentu chì a piena di u prucessu di Russification - a mostra di a richiesta di riavvicinamentu di u telefunu, sottu a quale avete bisognu di toccà "YES".

    • Quandu u dispositivo hè ripartitu, hè pussibule di determinà a tradizione quasi completa di l'interfaccia FlymeOS

      è installatu applicazioni in russo.

    • Optional. Se vulete, cù l'aiutu di Florus, puderete rimuovere software chino innecessariu, chì hè in quantu presente in u firmware ufficiali. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante corrispondente in a schermata principale di u strumentu, è allora aspettate un pocu chì u sistema hè pulitu.


      Dopu avè riaviatu, quasi tutte le applicazioni inutili sparguanu da u telefuninu.

Metudu 2: ADB

У только что ставшего владельцем Meizu M3 Mini пользователя в руках может оказаться аппарат, на котором установлена ОС, подвергшаяся ранее различным изменениям. К примеру, нередки случаи, когда продавцы с Aliexpress случайно или преднамеренно затирали раздел "recovery", что делает невозможным запуск среды восстановления, и/или удаляли программные модули, ответственные за проведения обновления ОС и т.п.

In una situazione simile, hè necessariu ritornà l'ambiente di recuperu à u dispositivo, chì permetterà di aduprà l'upperu di u metanu sopra installatu di Android. Hè pussibule di ripresentà cumu un missaghju per u telefuninu per mezu di Android Debug Bridge (ADB). Hè da basatu à spiegà chì ancu "Recuperu" I cumandi di ADB ti permettenu di sovrascrivà altre parti di a memoria di u dispositiu, chì hè, hè pussibule cum'è pussibule di lampà u Meizu M3 Mini, ma hè sempre più raziunale di installà solu l'ambiente di recuperu è duvete proseguire manipolazioni cun u software di sistema.

Per fà una riscriscenza di sezioni di memoria cù i cumandi di ADB, i diritti di root deve esse ottenuti nantu à u dispositivo è SuperSU installatu!

Dopu à u ligame sottu, un archiviu hè dispunibule da scaricà, cuntenendu tuttu per serviziu di e istruzioni: un set minimu di file ADB è Fastboot per travaglià cù dispositivi Android; img immagine "recuperu" da u firmware 6.3.0.2A.

Scaricate l'imagine di l'ambiente di recuperu è i mezi per installà a ripresa in u smartphone Meizu M3 Mini

  1. Spacchite l'archive truvata da u ligame sopra. Cusì avemu duvule due cartulari: "ADB_Fastboot" è "M3_recovery". A prima cartella contene l'utility ADB di console, - si copia in a radice di u discu sistema (C :) di u computer.

    U secondu cartulare cuntene a maghjina di l'ambiente di recuperu. U cartulare cun file IMG, senza rinominà, deve esse messu in radice di a memoria interna di u smartphone.

  2. Run u linea di cumannu di Windows.
  3. Ulteriori dettagli:
    Apertu una linea di cumannu in Windows 10
    Chjamate a "Linea di Commandu" in Windows 7

  4. Inserite u comando in a console per andà à u cartulare cù ADB è cliccate "Enter" in a tastiera:

    cd C: ADB_Fastboot

  5. Operiamo nantu à M3 Mini "Debugging USB" e cunnessione di u smartphone à u connettore USB PC. In a console, scrivemu un cumandamentu per verificà a visibilità di u dispositiu da u computer:

    dispositivi adb

    Cusì a linea di cume deve spiccà u numeru seriale di u dispositivo.

  6. Dopu, vicinu, mandamu i cumandi di sintassi seguenti à u telefuninu. Dopu avè inseritu ogni istruzioni, presse "Enter" in a tastiera:
    • adb shell

    • su

      In cunsiderazione di u cumandamentu, una richiesta per un accessu root è apparirà nantu à u schermu di u smartphone, vi conferimu.

    • dd if = / sdcard / M3_recovery / recovery.img of = / dev / block / platform / mtk-msdc.0 / by-name / recuperazione bs = 40960

    • rm -r / sdcard / M3_recovery / *

    • uscita

    • uscita

    • riparazione d'Adb riavende

  7. In cunsultazione di i passi sopra riportati, Meiz M3 Mini ripartirà in recuperu di fabbrica, ciò chì permette di installà Flyme OS "Metudu 1"descrittu sopra in l'articolo.

Metudu 3: Strumentu Flash

U modu più cardinale è efficace di travaglià cù e zone di memoria di u Meizu M3 Mini hè di uttene e funzioni di u Flash Flash Tool - u driver universale di Flash per telefoni basati à Android basatu annantu à i processori Mediatek. U metudu chì seguitu permette di riportà u dispositivo à a vita ancu s'ellu hè impossibile avviare in l'OS è ùn ci hè accesso à a ripresa.

L'algoritimu di e azzioni svolte in FlashTool è mi permette di lampà u mudellu chì aghju cunsideratu diversamente da a prucedura standard, adatta per ripristinà a parti di software di a maggior parte di i telefunini MTK in Android. Perciò, seguitu a raccomandazioni cù cura!

A causa di l'implementazione di i passi in seguitu, quattru zone di memoria di u mudellu cunsideratu saranu sovrascritti - "boot", "recuperu", "sistema", "custom"chì in a maiò parte di i casi permette à u dispositivo di lanciatu in Android è di funziunà più normalmente. L'immagine system.img da l'esempiu qui sotto cuntene una versione modificata di FlaymOS 6.3.0.0A cun una interfaccia di lingua russa è cancellata da prugrami Cinesi. Hè da u FlashTool chì l'autore di sta modificazione propone di installà a vostra soluzione.

  1. Scaricate l'archiu cù a versione FlashTool, adatta per a manipolazione cù Meise M3 Mini (quandu utilizanu altre versioni di l'applicazione, u metudu descrittu in seguitu ùn funziona micca), è sfasatevi in ​​una cartella separata nantu à u discu PC.

    Scaricate e applicazione SP Flash Tool per Firmware / Repair Meizu M3 Mini

  2. Scaricate u pacchettu cun immagini di u sistema è u file sparghjatu. Estragete i componenti in un annu sferziu.

    Scaricate u Firmware 6.3.0.0A-RU è dispersione-di Meizu M3 Mini smartphone per a stallazione cù Flash Tool

  3. Avviciamo FlashTool per nome di l'amministratore.

    Facemu clic "OK" in a notizazione apparzuta nantu à a mancanza di u file di spargimentu.

  4. Pulsante "Download Agent"chì porta a l'apertura di a finestra di selezzione di file in cui avete bisognu di specificà u modulu "DA_PL.bin" è cliccate "Apertu".

  5. Facemu clic "Scatter-loading"in a Explorer, andate à u parcorsu di e immagini di u firmware, selezziunu u schedariu "MT6750_Android_scatter.txt"spingi "Apertu".

  6. Assicuratevi chì a finestra Torcia torna à u screenshot sottu. Hè cusì, i marcati di cunsigliu sò impostati "boot", "recuperu", "sistema", "custom" è micca altri, ancu i cammini curretti à l'img-imagini nantu à u discu è a modalità selezionata "Scaricate solu".

  7. Per inizià a procedura per riscrivere e sezioni di sistema di u dispositiu, cliccate "Download".

    Poi, premete u pulsante nantu à u smartphone spento "Vol -"Fighjate è cunnesse u cavu cunnessu à u connettore USB di u computer à u dispositiu.

  8. U Firmware cumincerà automaticamente appena u M3 Mini hè definitu in Windows cum'è "MediaTek PreLoader USB VCOM". Rimanendu à aspettà chì u dispositivu sovrascrive e spazie di memoria, fighjendu a barra di prugramma riempisce a finestra di l'Utu Flash

  9. Una volta finita l'operazione, apparirà una finestra chì conferma u so fruttu successu. "Scaricate OK". Scurdà u cavu USB da u dispositivo.

  10. Hè cunsigliatu assai chì, dopu a scansione di partizioni per mezu di FlashTool, fate una pulizia di memoria. Bootu in recuperu, verificate l'opzione "Cancella dati", tocca "Start".

  11. Dopu à a fine di un stadiu piuttostu longu, u primu dopu u caricatu è l'inizializzazione sopra descrittu di i cumponenti installati, apparirà una schermata cù a scelta di a lingua Flyme. Definiamo i parametri principali di u shell di Android.
  12. Pudete procedere à u funziunamentu di u smartphone riavutu chì scena u assemblatu FlyMOS modificatu!

Metudu 4: FlashFire (senza computer)

Strumenti software moderni permettenu di reinstallà u sistema operativo nantu à u Meizu M3 Mini direttamente da Flyme, senza usà un PC è ùn mette micca u smartphone in modi di travagliu spiciali. U più spessu, u metudu propositu quì sottu, chì suppone l'usu di e funzioni di l'applicazione FlashFire di Android, hè adupratu per installà u firmware mudificatu è / o portatu annantu à u dispositivo.

Ad esempio, installeremu a porta di sistema da un altru smartphone, u Meizu M3S, in u mudellu in questione. Stu dispositiu vene cù versioni glubali di u firmware, cusì aghjurnatu da aduprà nantu à u M3 Mini FlymeOS da quellu hè assai popu in mezu à i pruprietarii di u firmware fatturatu. Infatti, dopu stallatu u portu, u M3 Mini hè "trasformatu" in u M3S in quantu à u lugiziale di u sistema.

Scaricate FlymeOS 6.7.4.28G Portu Meizu M3S per M3 Mini Smartphone

Prima di seguità l'infurmazioni sottu, avete bisognu d'avè privilegi di superusu nantu à u vostru dispositivo è installate SuperSU!

  1. Mettemu u directory scaricatu da u ligame di sopra è chì cuntene l'immagine system.img in a memoria interna di u dispositivo o in una carta di memoria installata in essa.

  2. Installate l'applicazione FlashFire da u Google Play Market.

    Scaricate l'applicazione FlashFire per u Firmware Meizu M3 Mini da u Google Play Market

    In mancanza di servizii di Google in u sistema installatu, pudete aduprà l'utile per ottene l'utilità. "Meizu App Store".