UltraISO: 121 errore durante a scrittura nantu à a periferica

Certi utilizatori ùn sò micca soddisfatti di u cuncepimentu standard di a "Taskbar". Avemu capitu cumu di cambià u so culore in Windows 7.

Metodi di cambiamentu di culore

Come a maggior parte di e dumande chì ponu à l'utente di PC, cambià a tonalità "Taskbar" Hà risoltu cù 2 gruppi di metudi: l'usu di e funzioni incrostate di u sistema operativo è l'usu di prugrammi di terze parti. Considerà in dettaglio queste metà.

Metudu 1: Effetti di colore di Taskbar

Prima di tutti, cunsiderate e opzioni cù l'usu di software di terze parti. Effetti culore di Taskbar ponu gestisce a messa in opera in stu articulu. Un prerequisitu per u funzionamentu currettu di stu prugramma hè u modalità cuminciuta di trasparenza di a finestra Aero.

Scaricare Taskbar Effetti di culore

  1. Dopu avè scaricatu l'archiu Effetti culore di Taskbar, basta disifrazzi u so cuntenutu è mandà u file eseguibile cum'è amministratore. Questu prugramma ùn necessita di installazione. Dopu à quessa, a so icona apparirà in a vigna di sistema. Fate un dopu cliccate nantu à ellu.
  2. A shell Effect Color Taskbar hè lanciata. L'aspettu di a cunca di stu prugramma hè assai simile à l'interfaccia di u strumentu Windows integratu. "Finestra di culore"situatu in a sezione "Personalizazione"chì serà discusitu quandu considerà unu di i metodi chì seguite. Hè vera, l'interfaccia di Effetti di Colore di Taskbar ùn hè micca Russificata è nunda si pò fà quì. Selezziunu una di i 16 culle predefinite chì sò presentate in a parte superiore di a finestra è cliccate nantu à u pulsante. "Salvà". Per chjappà a finestra di prugramma, cliccate "Chiudi a finestra".

Dopu sti azzioni, ombra "Taskbar" serà cambiatu à a vostra scelta. Ma ci hè ancu a possibilità di regolazione dettagliata, se vulete stabilisce più precisamente a tonalità è l'intensità di cromaticità.

  1. Fate una volta u prugramma. Cliccate nantu à a didicazione "Colour Custom".
  2. A finestra s'hè aperta in cui pudete sceglie micca 16 tonalità, ma 48. Se questu ùn hè micca abbastanza per l'usu, pudete cliccà nantu à u pulsante "Define Color".
  3. Dopu à quessa, spettru di culore si apre, cuntenendu tutte e tinte possibili. Per sceglie u più giustu, cliccate nantu à a regione currente di u spettru. Quì pudete ancu specificà inserendu un valore numericu u livellu di cuntrastu è di luminosità. Dopu chì a tinta hè selezionata è fate altre impostazioni, cliccate "OK".
  4. Di ritornu à a finestra principale Effetti culore di Taskbar, pudete esegui un nùmmiru di regolazioni trascinendu i cursori à diritta o sinistra. In particulare, pudete cambià l'intensità di u culore movendu u cursore "Color Transparency". Per pudè applicà sta impostazione, un tick deve esse verificatu vicinu à l'elemento corrispondente. Simile, marcendu a casella accanto à "Enable Shandow", pudete usà u cursore per cambià u livellu di l'ombra. Dopu avà completatu tutte e impostazioni, premete "Salvà" è "Chiudi a finestra".

Ma cum'è una priorità, "Taskbar"Aplicendu u Effetti di Colore di Taskbar, pudete aduprà micca solu u culore normale, ma ancu a foto.

  1. In a finestra principale Effetti culore di Taskbar, cliccate "Imagine personalizzata BG".
  2. A finestra s'hè aperta in cui pudete selezzià ogni immagine situata nantu à u discu duru di u computer o in un mezu amovibile cunnessu. I seguenti formati d'immagine pussibuli sò supportati:
    • JPEG;
    • Gif;
    • PNG;
    • BMP;
    • Jpg.

    Per sceglie un'imagine, basta à andà à u cartulare di posizioni d'immagine, selezziunu e cliccate "Apertu".

  3. Dopu à quessa, si torna à a finestra di l'applicazione principale. U nomu di a maghjina sarà visualizata à l'oppostu di u parametru "Immagine attuale". Inoltre, u blocu di cambiamentu per a messa in situazione di u posizionamentu di a foto diventa attivu. "Posizionamentu di l'imagine". Ci sò trè posizioni di cambiamenti:
    • Centru;
    • Stretch;
    • Piastrella (default).

    In u primu casu, a maghjina hè piazzata in u centru. "Taskbar" in a so lunghezza naturale. In u secondu casu, si stende finu à tuttu u pannellu, è in u terzu hè usatu cum'è una piastrella in forma di piastrella. Modificà modi hè fattu cambendu i pulsanti di radio. Come in l'esempiu discusu nanzu, pudete ancu aduprà i cursori per cambià l'intensità di u culore è l'ombra. Dopu à a cumpleta di tutte e impostazioni, cum'è sempre, cliccate "Salvà" è "Chiudi a finestra".

I vantaggi di stu metanu sò in presenza di un numeru di funzioni addiziunali quandu cambianu culore "Taskbar" paragunà cù u strumentu Windows aghjuntu per u scopu. In particulare, pò esse adupratu cum'è una maghjina di fondo è aduatta l'omu. Ma ci sò una serie di inconvenienti. Prima di tuttu, a necessità di scaricà un software di terze parti, è ancu a mancanza di una interfaccia di lingua russa da u prugramma. Inoltre, questu metudu pò esse adupratu solu quandu a trasparenza di a finestra hè attivata.

Metudu 2: Tintar Colour Barra di attività

A prossima applicazione di terze parti chì aiutà à cambià l'ombra "Taskbar" Windows 7, hè Taskbar Color Changer. Quandu aduprate questu applicazione, a modalità trasparenza Aero deve esse attivata.

Scaricare Taskbar Color Changer

  1. Questu prugramma, cume u precedente, ùn necessita micca l'installazione. Perciò, cum'è l'ultima volta, dopu avè scaricatu l'archiu, sfilate e lanciate u schedariu eseguibile di Tintar Colour Changeer. A finestra d'applicazione apre. A so interfaccia hè assai semplice. Se vulete solu cambià u culore di u pannellu à qualchi altri, anziché un omu specificu, allora in stu casu pudete affidà a scelta à u prugramma. Cliccate "Casuale". A tonalità aleataria hè apparutu à fiancu à u bottinu. Poi premete "Applicà".

    Se vulete specificà una tonalità specifica, allora per questo scopu cliccate nant'à u casu in l'interfaccia Tintor Color Color Changer, chì mostra a culore attuale "Taskbar".

  2. Una finestra già cunnisciuta da u prugettu precedente apre. "Colore". Quì pudete immediatamente sceglie una ombra da 48 opzioni prontu cliccendu nant'à u casu pertinente è cliccendu "OK".

    Pudete ancu specificà una tonalità più precisamente cliccendu "Define Color".

  3. U spettru apre. Cliccate nantu à a zona chì currisponde à l'ombra desiderata. Dopu à quellu, u culore deve esse espositu in una scatula separata. Se vulete aghjunghje a sfumata selezionata à a serie di culori standard, in modo da ùn scegliete micca da u spettru, ma per avè una opzione di stallazione più veloce, cliccate. "Add to set". A tinta appare in una scatula in a scatula. "Ulteriori culori". Dopu chì l'elemento hè selezionatu, cliccate "OK".
  4. Dopu à quessa, l'ombra selezionata sarà visualizata in una scatula chì si trova in a finestra principale di Tintar Colour Color Changer. Per appicinu à u pannellu, cliccate "Applicà".
  5. U culore seleziatu sarà piazzatu.

I svantaghji di stu metudu sò esattamente uguale cum'è precedente: l'interfaccia in lingua inglese, a necessità di scaricà software di terze parti, è a cundizione obbligatoria per l'inclusione di a trasparenza di a finestra. Ma i vantaggi sò più chjappesce, poichè aduprendu a Tintarindine di Colori di Taskbar ùn pudete micca aggiungere foto cum'è una maghjina di u casale è controllà l'ombra, cume era pussibule di fà in u metudu precedente.

Metudu 3: Usa l'utili di Windows

Ma cambià culore "Taskbar" Pudete ancu aduprà solu l'utili di Windows incorporati senza aduprà software di terze parti. Tuttavia, micca tutti l'utenti di Windows 7 puderanu usà sta opzione. I proprietarii di a versione basica (Home Basic) è a versione iniziale (Starter) ùn puderanu micca farlo, postu chì ùn anu micca sezione. "Personalizazione"necessariu per svolgere a missione specificata. L'utenti chì usanu queste versioni di l'OS in particulare puderanu cambià culore "Taskbar" solu sì installendu unu di ddi prugrammi chì eranu discusti in precedenza. Considereremo l'algoritimu di azzioni per quiddi utenti chì anu avè installate e versioni di Windows 7, avendu una sezione "Personalizazione".

  1. Andà à "Desktop". Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In a lista, selezziunu "Personalizazione".
  2. A finestra per cambià l'imagine è u sonu in u computer apre è solu una sezione di personalizazione. Cliccate nant'à u fondu. "Finestra di culore".
  3. A conchiglia si apre assai simile à quella chì avemu vistu quandu guardamu u prugramma Effetti culore di Taskbar. A manca di cuntrollu per a selezzione di l'ombra è di l'image cume u culore, ma l'interfaccia intera di sta finestra hè fatta in a lingua di u sistema operativu in cui l'utente lavora, chì in u nostru casu hè in russo.

    Quì pudete sceglie unu di i 16 colori di base. A capacità di sceglie culori è tinte addizionali, cumi era in i prugrammi sopra, ùn hè micca dispunibile cù u strumentu standard di Windows. Appena avete cliccatu nantu à a scatula pertinente, decorazioni di e finestre è "Taskbar" serà eseguitu immediatamente in l'ombra scelta. Ma, sì uscite da a finestra di configurazione senza salvà e modifiche, u culore tornarà automaticamente à a versione precedente. In più, verificendu o deselezionendu a casella accanto à "Abilita Trasparenza", l'utente può abilità o disattivà a trasparenza di a finestra è "Taskbar". Movendu u slider "Intensità di u culore" A sinistra o a diritta, pudete aduprà u livellu di trasparenza. Se vulete fà un numeru di impostazioni addiziunali, cliccate nantu à a didicazione "Mostra impostazioni di culore".

  4. Un numaru di impostazioni avanzate aperte. Quì, spostendu i cursori à diritta o sinistra, pudete aduprà u livellu di saturazione, tonalità è luminosità. Dopu chì tutte e impostazioni sò state fatte, per salvà e cambiamenti dopu à a chjave di a finestra, cliccate "Salva modifiche".

    Comu pudete vede, l'utili nant'à a cambià u colore di u pannellu per certi criterii hè inferiore à i prugrammi di terze parti da e capacità. In particulare, fornisce una lista molto più piccola di culori da scegliere. Ma, in u stissu tempu, aduprendu stu strumentu, ùn avete micca bisognu d'installà alcun software addizionale, a so interfaccia hè fatta in rusa, è u culore pò esse cambiatu, à differenza di e opzioni precedenti, ancu cù a trasparenza di a finestra finita.

    Vede ancu: Cumu cambià u tema in Windows 7

Colour "Taskbar" in Windows 7, pudete cambià, cum'è cuntrattu di prugrammi di terze parti, è aduprendu l'utellu di Windows. A maiò parte di e opportunità di cambià u prugramma furnisce l'effetti di culore di Taskbar. U so difettu funziunale primu hè chì pò funziunà correttamente solu quandu a trasparenza di e finestre hè attivata. L'utellu di Windows integratu ùn hà micca una tale restrizione, ma a so funzionalità hè sempre più scarsa è ùn permette micca, per esempiu, di inserisce una foto cum'è in fondo. Inoltre, micca tutte e versioni di Windows 7 anu un attrezzu di personalizazione. In stu casu, l'unicu modu per cambià u culore "Taskbar" mancu solu l'usu di software di terze parti.